• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,6% – код ДК 021:2015: 15511000-3 «Молоко»)

Завершена

326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 630.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2024 15:04 - 19.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників у процедурі закупівлі UA-2024-02-13-009720-a

Номер: 5b49b9d7d7d6406fafdd7e8628f9021c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-13-009720-a.c1
Назва: СКАРГА щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників у процедурі закупівлі UA-2024-02-13-009720-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.03.2024 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2024 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимога задоволена. Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2024 2023 року № 4825-р/пк-пз скасував Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКРІС ЛОГІСТИК» за процедурою закупівлі: код ДК 021:2015: 15510000-6 «Молоко та вершки» (молоко коров’яче питне пастеризоване 2,6% – код ДК 021:2015: 15511000-3 «Молоко»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-13-009720-а
Автор: ТОВ "Акріс Логістик", Лобай Юрій Іванович 380733100090 yuri_lobay@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 048eddc7645146bb94124fcdeead3c14
Заголовок пункту скарги: Згідно з протоколом уповноваженої особи від 29.02.2024 року № 51 Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням зважаючи на наступне.
Опис заперечення: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція має містити документи та інформацію з урахуванням вимог Додатків 1, 2, 3, 4 тендерної документації.
Зокрема, положення Додатку № 2 до тендерної документації “Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” містять: “Вимоги до транспортування і зберігання: для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, який повинен мати санітарний паспорт (надати в складі пропозиції), бути чистим, в справному стані. ……… Учасник надає копію договору проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць.”
Таким чином, в складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
1. санітарний паспорт на спеціалізований транспорт, що буде виділений для транспортування предмету закупівлі;
2. копію договору проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі
3. копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць
Варто зазначити, що тендерна документація не містить жодних окремих вимог стосовно суб’єкта господарювання, яким мають бути видані або з яким мають бути укладені вищезазначені документи.



Отже, згідно з вимогами Замовника пропозиція Скаржника містить:
1. санітарні паспорти автомобілів з державними номерами АМ3016СІ та АМ3842СІ від 19.02.2024 року № 117 та № 118 відповідно (санпасп24год.pdf);
2. договір про надання послуг від 01.01.2021 року № 1, предметом якого є надання послуг із зовнішньої, внутрішньої мийки, санітарної обробки та дезінфекції автотранспортних засобів Скаржника (9.8 договір санобр тз.pdf);
3. акт виконаних робіт від 16.02.2024 року № АКТ-000081 щодо санітарної обробки та дезінфекції автомобілів з реєстраційними номерами АМ3016СІ та АМ3842СІ (9.9 акт санобр лютий.pdf) (додатково повідомляємо, що лютий 2024 року є поточним місяцем щодо дати подання тендерної пропозиції)
Крім того, у складі пропозиції Скаржника містяться свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з реєстраційними номерами АМ3016СІ та АМ3842СІ (2.2 свідоцтва 3016+3842.pdf), які підтверджують, що дані автомобілі є спеціалізованими фургонами-рефрижераторами та є власністю Скаржника

Таким чином, пропозиція Скаржника є неправомірно відхиленою Замовником, оскільки містить всі документи, що вимагаються тендерною документацією процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: У Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки у тендерній пропозиції надані всі документи, які вимагались тендерною документацію та повністю відповідають вимогам замовника. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону, а саме максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, що, в свою чергу, призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю в закупівлі, а також втрати часу та коштів на подання тендерної пропозиції, аналізу ринку товарів, втрати можливості отримання майбутньої вигоди тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника