• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо) за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти

Завершена

5 333 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 665.75 UAH
Період оскарження: 05.02.2024 16:20 - 11.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Уповноваженої особи затверджене протоколом №44 від 19.02.2024 року, а також №50 від 20.02.2024 року

Номер: cb4f5008bf174da5a95a00ac9b382d21
Ідентифікатор запиту: UA-2024-02-05-013305-a.c1
Назва: Скарга на рішення Уповноваженої особи затверджене протоколом №44 від 19.02.2024 року, а також №50 від 20.02.2024 року
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.02.2024 18:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2024 18:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення від 19.02.2024 № 44 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Гермес-2018" та рішення від 20.02.2024 № 50 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем процедури закупівлі — "Бензин А-95 (ДК 021:2015: 09132000-3 – Бензин), дизельне паливо (ДК 021:2015: 09134200-9 – Дизельне паливо) за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти".
Автор: ТОВ "Гермес-2018", Сігляк Євген Михайлович +380968162807 germes-2018@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 3618e8e6e14c1bb73b6fc1516b5b9055
Заголовок пункту скарги: Заперечення на прийняті рішення Уповновженої особи затверджені протоколом №44 від 19.02.2024року, а також №50 від 20.02.2024 року
Опис заперечення: Замовником - Комунальним підприємством "Служба комунального господарства" було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти ( бензин А-95, дизельне паливо).
За результатами проведених відкритих торгів, було подано три тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ «ГЕЛІОС-ВК»
ТОВ «ГЕРМЕС - 2018»
ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
14.02.2024 року за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надав ТОВ ГЕЛІОС-ВК». Згідно протокольного рішення (протокол) №42 уповноваженої особи комунального підприємства «Служба комунального господарства», тендерну пропозицію учасника ТОВ ГЕЛІОС-ВК», було відхилено, посилаючись на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Якщо ж найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, замовник повинен відмовити такому учаснику на підставах, що передбачені у пункті 44 Особливостей.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовник розглядає наступну тендерну пропозицію в списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки – від найкращої, у порядку та строки, визначені Законом.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» із сумою 5 082 000,00 грн.
16.02.2024 року Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей для учасника ТОВ «ГЕРМЕС - 2018». Так, Замовник, посилається на вимогу у Додатоку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, що міститься у розділі «Загальні вимоги» п.4 та п. 5: Поставка товару здійснюється учасником згідно з заявками Замовника за талонами на власних чи орендованих (обслуговуючих) АЗС в межах м. Южноукраїнська, Миколаївської області та на АЗС у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій). Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що відпуск товару можливо здійснювати на АЗС, розташованих у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій).
Згідно з текстом даної вимоги про усунення невідповідностей:«Учасником на виконання підтвердження вимог предмету закупівлі, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про поставку товару вих. № 73 від 13.02.2024 (файл «Гарант.лист про поставку товару.PDF»), у якому Учасник зазначив, що гарантує здійснювати поставку товару згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника. Учасник у наданому листі не надав інформації на якій конкретно мережі АЗС у нього є можливість організувати поставку товару в кожному обласному центрі України.».
Тому, Замовник висунув вимогу: «Для усунення виявлених невідповідністей в інформації та/або документах учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинен надати наступні документи: 1. Довідку з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносин»
19.02.2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг : «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Потім, 20.02.2024 року Замовником було прийнято протокольне рішення № 50 про визнання учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем та відповідно прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі.
Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси з наступних підстав.
Відповідно до змісту вимоги про усунення невідповідностей від 16.02.2024 року, Замовником було визнано відсутність підтвердження Учасником можливості здійснювати заправку автотранспорту Замовника на власних чи орендованих (обслуговуючих) АЗС в межах м. Южноукраїнська, Миколаївської області та на АЗС у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій). Та запропоновано надати Довідку з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносин, адже, Замовник зазначає, що у листі № 73 від 13.02.2024 (файл «Гарант.лист про поставку товару.PDF») Учасник не надав інформації на якій конкретно мережі АЗС у нього є можливість організувати поставку товару в кожному обласному центрі України.
Однак, згідно вимог Замовника у Додатку 2 до тендерної документації : «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен був надати гарантійний лист про те, що відпуск товару можливо здійснювати на АЗС, розташованих у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій).
Так, з метою виконання даної вимоги, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРМЕС- 2018» у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист що підтверджує можливість здійснювати поставку товару згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника.
При цьому, Замовник вимогу про надання Довідки з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносинв тендерній документації Закупівлі не ставив. Тобто, ТОВ «ГЕРМЕС- 2018» надав усі довідки та гарантійні листи, які вимагав Замовник КП СКГ у своїй тендерній документації. Інформація та документи, що подані Учасником закупівлі але не вимагались Замовником в умовах тендерної документації, Замовником не розглядаються та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Приписами п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою №1178 від 12.10.2022, передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другоі третьої частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до вимог статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції Учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
ТОВ «Гермес – 2018» вважає, що Замовник безпідставно посилається на відсутність підтвердження нами (Учасником) можливості здійснювати заправку автотранспорту замовника згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника, оскільки ТОВ «Гермес – 2018» були надані усі необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника.Тому причин розміщувати вимогу про усунення невідповідностей від 16.02.2024 року Замовник не мав.
Крім того, звертаємо увагу, що Замовник при розміщенні вимоги про усунення невідповідностей навмисно розмістив її 16.02.2024 о 15:50 год. у п’ятницю, тобто в кінці робочого дня робочого тижня, враховуючи, що субота та неділя є вихідними днями для працівників з публічних закупівель ТОВ «Гермес – 2018».
Виявлені, на думку Замовника, невідповідності, що стали підставою для надання вимоги про усунення невідповідностей, а згодом і підставою для відхилення пропозиції Учасника, є безпідставними.
Враховуючи вищенаведене Замовником було прийняте незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гермес – 2018», та в подальшому незаконно прийнято рішення щодо визнання учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем Закупівлі.
Такі дії замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель встановлені ст.5 закону, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визнання переможця процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст.5,18,26,29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою №1178 від 12.10.2022,
Прошу:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-02-05-013305-a Замовником - Комунальне підприємство "Служба комунального господарства", код згідно з ЄДРПОУ 30055111, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 50 від 20.02.2024 року, стосовно визнання переможцем Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" процедури закупівлі за № UA-2024-02-05-013305-a ;
3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕРМЕС-2018» процедури закупівлі за № UA-2024-02-05-013305-a.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником - Комунальним підприємством "Служба комунального господарства" було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти ( бензин А-95, дизельне паливо).
За результатами проведених відкритих торгів, було подано три тендерні пропозиції наступними учасниками:
ТОВ «ГЕЛІОС-ВК»
ТОВ «ГЕРМЕС - 2018»
ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
14.02.2024 року за результатами оцінки тендерних пропозицій електронною системою, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надав ТОВ ГЕЛІОС-ВК». Згідно протокольного рішення (протокол) №42 уповноваженої особи комунального підприємства «Служба комунального господарства», тендерну пропозицію учасника ТОВ ГЕЛІОС-ВК», було відхилено, посилаючись на невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Якщо ж найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, замовник повинен відмовити такому учаснику на підставах, що передбачені у пункті 44 Особливостей.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції замовник розглядає наступну тендерну пропозицію в списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки – від найкращої, у порядку та строки, визначені Законом.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» із сумою 5 082 000,00 грн.
16.02.2024 року Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей для учасника ТОВ «ГЕРМЕС - 2018». Так, Замовник, посилається на вимогу у Додатоку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, що міститься у розділі «Загальні вимоги» п.4 та п. 5: Поставка товару здійснюється учасником згідно з заявками Замовника за талонами на власних чи орендованих (обслуговуючих) АЗС в межах м. Южноукраїнська, Миколаївської області та на АЗС у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій). Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що відпуск товару можливо здійснювати на АЗС, розташованих у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій).
Згідно з текстом даної вимоги про усунення невідповідностей:«Учасником на виконання підтвердження вимог предмету закупівлі, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про поставку товару вих. № 73 від 13.02.2024 (файл «Гарант.лист про поставку товару.PDF»), у якому Учасник зазначив, що гарантує здійснювати поставку товару згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника. Учасник у наданому листі не надав інформації на якій конкретно мережі АЗС у нього є можливість організувати поставку товару в кожному обласному центрі України.».
Тому, Замовник висунув вимогу: «Для усунення виявлених невідповідністей в інформації та/або документах учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинен надати наступні документи: 1. Довідку з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносин»
19.02.2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг : «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Потім, 20.02.2024 року Замовником було прийнято протокольне рішення № 50 про визнання учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем та відповідно прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі.
Вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «ГЕРМЕС - 2018» безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси з наступних підстав.
Відповідно до змісту вимоги про усунення невідповідностей від 16.02.2024 року, Замовником було визнано відсутність підтвердження Учасником можливості здійснювати заправку автотранспорту Замовника на власних чи орендованих (обслуговуючих) АЗС в межах м. Южноукраїнська, Миколаївської області та на АЗС у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій). Та запропоновано надати Довідку з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносин, адже, Замовник зазначає, що у листі № 73 від 13.02.2024 (файл «Гарант.лист про поставку товару.PDF») Учасник не надав інформації на якій конкретно мережі АЗС у нього є можливість організувати поставку товару в кожному обласному центрі України.
Однак, згідно вимог Замовника у Додатку 2 до тендерної документації : «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен був надати гарантійний лист про те, що відпуск товару можливо здійснювати на АЗС, розташованих у кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій).
Так, з метою виконання даної вимоги, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРМЕС- 2018» у складі тендерної пропозиції було надано гарантійний лист що підтверджує можливість здійснювати поставку товару згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника.
При цьому, Замовник вимогу про надання Довідки з переліком мереж АЗС в кожному обласному центрі України, на яких учасник має можливість здійснити відпуск товару, з підтвердженням договірних відносинв тендерній документації Закупівлі не ставив. Тобто, ТОВ «ГЕРМЕС- 2018» надав усі довідки та гарантійні листи, які вимагав Замовник КП СКГ у своїй тендерній документації. Інформація та документи, що подані Учасником закупівлі але не вимагались Замовником в умовах тендерної документації, Замовником не розглядаються та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Приписами п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою №1178 від 12.10.2022, передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другоі третьої частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до вимог статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції Учасників на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
ТОВ «Гермес – 2018» вважає, що Замовник безпідставно посилається на відсутність підтвердження нами (Учасником) можливості здійснювати заправку автотранспорту замовника згідно з заявками Замовника за талонами на орендованих АЗС в межах м. Южноукраїнськ, а також організувати поставку товару в кожному обласному центрі України (окрім тимчасово окупованих територій) за необхідності Замовника, оскільки ТОВ «Гермес – 2018» були надані усі необхідні документи, передбачені тендерною документацією Замовника.Тому причин розміщувати вимогу про усунення невідповідностей від 16.02.2024 року Замовник не мав.
Крім того, звертаємо увагу, що Замовник при розміщенні вимоги про усунення невідповідностей навмисно розмістив її 16.02.2024 о 15:50 год. у п’ятницю, тобто в кінці робочого дня робочого тижня, враховуючи, що субота та неділя є вихідними днями для працівників з публічних закупівель ТОВ «Гермес – 2018».
Виявлені, на думку Замовника, невідповідності, що стали підставою для надання вимоги про усунення невідповідностей, а згодом і підставою для відхилення пропозиції Учасника, є безпідставними.
Враховуючи вищенаведене Замовником було прийняте незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гермес – 2018», та в подальшому незаконно прийнято рішення щодо визнання учасника ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" переможцем Закупівлі.
Такі дії замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель встановлені ст.5 закону, щодо добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визнання переможця процедури закупівлі.
Звертаємо увагу, що враховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст.ст.5,18,26,29 та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимогами п.п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою №1178 від 12.10.2022,
Прошу:
1. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2024-02-05-013305-a Замовником - Комунальне підприємство "Служба комунального господарства", код згідно з ЄДРПОУ 30055111, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення № 20 від 20.02.2024 року, стосовно визнання переможцем Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" процедури закупівлі за № UA-2024-02-05-013305-a ;
3. Зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕРМЕС-2018» процедури закупівлі за № UA-2024-02-05-013305-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника