-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експертне обстеження, електротехнічні вимірювання та позачерговий технічний огляд пасажирських ліфтів
Завершена
565 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 655.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 655.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2024 15:22 - 07.02.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
не правомірне визначення переможця
Номер:
45e2d3a4b2f8425284a975b7b72aff5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-02-02-011622-a.b1
Назва:
не правомірне визначення переможця
Вимога:
Тендерної пропозиції ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" (код ЄДРПОУ 20774790) (зведений висновок від 12.09.2023 року) встановлено ознаки пов'язаності даного учасника з іншим учасником процедури закупівлі ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" .
Згідно статутів ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" (код ЄДРПОУ 20774790) та ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" засновником Учасників є Фонд державного майна України, що є суб'єктом управління підприємств.
Відповідно до п.20 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" пов’язана особа - особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі. Такий вплив може здійснюватися безпосередньо або через інших фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма їхніми активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу або результати голосування, а також можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" не надало додатків ( сфери) до, Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 та Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, які є невід’ємною часткою до цього атестату.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додатки до відповіді 26.02.2024 08:31
Дата подачі:
22.02.2024 17:06
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступну інформацію.
Повідомляємо, що КП "Червонограджитлокомунсервіс" звернулося до Державного підприємства «Західний експертно-технічний центр Держпраці» щодо надання роз’яснень про пов’язаність даного підприємства з Державним підприємством "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ".
Державне підприємство «Західний експертно-технічний центр Держпраці» повідомило наступне.
Так, Наказом Регіонального відділення № 00533 від 04.04.2023 року (додається) затверджено протокол про результати електронного аукціону з продажу об’єкта малої приватизації – єдиного майнового комплексу державного підприємства «Західний експертно- технічний центр Держпраці».
27.04.2023 року між Регіональним відділенням та Товариством з обмеженою відповідальністю «АЙ ТІ ЮНАЙТЕД» укладено договір купівлі-продажу об’єкта малої приватизації – єдиного майнового комплексу державного підприємства «Західний експертно-технічний центр Держпраці» (додається), а також складено Акт приймання-передачі (додається).
Відповідно до пункту 20 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” пов’язана особа - особа, яка для цілей Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов`язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов`язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до частини шостої статті 26 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» право власності на об’єкт приватизації переходить до покупця після укладення договору купівлі-продажу об’єкта приватизації та підписання акта приймання-передачі об’єкта приватизації, крім випадків переходу права власності на пакет акцій.
Відповідно до ч. 1 статті 316 ЦК України правом власності є право особи на річ (майно), яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб.
Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном. (ч.1 ст. 317 ЦК України).
В силу вказаного вище, Фонд державного майна з моменту підписання договору купівлі-продажу та акту приймання-передачі не є юридичною особою, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі.
Крім того, листом 10-57 -15321 від 20.06.2023 року (додається) Фонд державного майна України надав відповідь на запит ДП “Західний ЕТЦ” ,у якому зокрема повідомив, що надання погодження для участі ДП “Західний ЕТЦ” в процедурах закупівлі виходить за межі повноважень Фонду, оскільки відповідно до частини шостої статті 26 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» після укладення договору купівлі-продажу обʼєкта приватизації та підписання акта приймання-передачі обʼєкта приватизації право власності на обʼєкт приватизації переходить до покупця тобто, до ТОВ «АЙ ТІ ЮНАЙТЕД».
Щодо не надання переможцем ДП “Західний ЕТЦ” додатків (сфери) до Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 та Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації учасник має надати виданий Національним агентством з акредитації України, Атестат про акредитацію, як органу в сфері інспектування, а саме: технічний огляд та експертне обстеження ліфтів відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT). А також виданий Національним агентством з акредитації України Атестат про акредитацію власної або залученої на підставі укладених договорів випробувальної лабораторії із відповідною сферою (проведення випробувань ліфтів) відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT)
Згідно прописаних вимог, Замовником не вимагалося надання додатків до атестатів.
Повідомляємо, що ДП “Західний ЕТЦ” надано у складі тендерної пропозиції: файл “Атестат лаболаторії.pdf” та “70269 Атестат 30.11.2023.pdf і тим самим підтверджено вимоги тендерної документації.
Крім того, відповідно до розділу 3 підрозділу 5 тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей” Замовник не вимагає документального підтвердження інформації коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Повідомляємо, що додатки( сфери) до Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 та Атестат про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, які подані у складі тендерної пропозиції ДП “Західний ЕТЦ” є у вільному доступі тому підстави для відхилення даного учасника відсутні.
Зокрема додатки до Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 та Атестату про акредитацію ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 можна переглянути за наступним посиланнями: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ДП “Західний ЕТЦ” відповідає вимогам Замовника, що встановлені у тендерній документації та вимогам чинного законодавства, тому підстави для відхилення даного учасника відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено