Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Класифікація майна/об’єктів, що підлягають оцінці” (відповідно до заявок замовника).
Місце надання послуг: територія України, крім територій територіальних громад, що належать до територій, на яких ведуться активні бойові дії, або тимчасово окупованих територій відповідно до переліку, затвердженого центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику з питань тимчасово окупованої російською федерацією території України (з дати віднесення територій до таких, на яких ведуться активні бойові дії, або тимчасово окупованих територій до моменту виключення таких територій з переліку).
Адреси, кваліфікація та технічні характеристики майна/об’єктів, щодо якого будуть надаватися послуги, зазначаються замовником в заявках про надання послуг.
Виконавець зобов’язаний передати замовнику звіт за адресою: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, або іншою адресою, зазначену замовником.
Строк надання послуг – протягом 18 місяців з дати підписання договору уповноваженими особами сторін, на підставі заявок замовника за відповідними об’єктами оцінки.
Строк надання послуг за кожним окремим об’єктом оцінки – протягом 10 робочих днів з дати отримання заявки згідно з договором про закупівлю.
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками:
з технічних питань: Приходько Ольга Сергіївна, старший фахівець відділу супроводження реалізації застав Управління роботи з проблемними активами Національного банку України, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Olha.Prykhodko@bank.gov.ua.
з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua.
Завершена
10 528 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 150 000.00 UAH
Період оскарження:29.01.2024 18:01 - 10.02.2024 00:00
Вимога
Відхилено
вимога щодо скасування безпідставних кваліфікаційних обмежень
Номер:cc4ae6f7904648e09a356bf4e6679ec1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2024-01-29-015429-a.b1
Назва:вимога щодо скасування безпідставних кваліфікаційних обмежень
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації міститься вимога до учасника мати в своєму складі або залучити 4 оцінювачів, "які перебувають у складі саморегульовних організацій оцінювачів". Вимога перебування оцінювача в складі саморегульовної організації не міститься в жодному нормативному документі з оцінки майна. Перебування оцінювача в складі саморегульовної організації є виключно добровільним та не свідчить про жодні професійні чи будь які інші конкурентні переваги такого оцінювача перед іншими оцінювачами, які не є членами саморегульованих організацій. Більше того, більшість саморегульовних організацій оцінювачів на сьогодні є фактично фіктивними з точки зору як законодавства про оцінку так і законодавства про громадські організації. Тому така вимога шкодить не тільки вільній конкуренції на цьому тендері, а й репутації Національного банку України.
Я стверджую це, оскільки сам більше 15 років перебував та перебуваю в складі принаймні трьох саморегульованих організацій.
З огляду на вищевикладене вимагаю скасувати цю кваліфікаційну умову як безпідставну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:30.01.2024 14:12
Вирішення:Доброго дня, відповідно до п. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
Відповідно до 2.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку за формою Додатку 1.1 до тендерної документації, яка завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність у суб’єкта оціночної діяльності (далі – СОД) не менше ніж 4 (чотирьох) оцінювачів (в штатному складі учасника чи таких, що залучаються на інших законних підставах), які перебувають у складі саморегулівних організацій оцінювачів та які отримали кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів та включені до Державного реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності (інформація щодо оцінювачів повинна також міститися на сайті Фонду державного майна України).
Відповідно до пункту 1.3. проєкту договору (Додаток 7 до тендерної документації) визначено, що за результатом виконання Заявки виконавець надає замовнику звіт про оцінку майна, складений в двох примірниках, з обов’язковим додаванням рецензії на звіт про оцінку майна, виконаної експертною радою саморегулівної організації оцінювачів, членом якої є оцінювач, який підписав звіт про оцінку майна, складеної в одному примірнику.
Відповідно до статті 13 Закону України “Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” (далі – Закон), рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна) може виконувати оцінювач, який має не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна, експертні ради, що спеціально створені саморегулівними організаціями оцінювачів з метою контролю за якістю оцінки майна, яка проводиться оцінювачами - членами саморегулівної організації, оцінювачі, які мають не менш ніж дворічний досвід практичної діяльності з оцінки майна та працюють у Фонді державного майна України, а також інших органах, зазначених у статті 5 цього Закону.
Отже, вищезазначена норма Закону не містить обмежень стосовно зазначення замовником вимог щодо обов’язкового додавання виконавцем рецензії на звіт про оцінку майна до звіту про оцінку майна, виконаної експертною радою саморегулівної організації оцінювачів, членом якої є оцінювач, який підписав звіт про оцінку майна.
Водночас, з огляду на те, що оцінка майна здійснюється з метою реалізації прав Замовника щодо майна, у тому числі, виставлення його на торги, подальшого продажу, прийняття управлінських рішень тощо, Національний банк України зацікавлений в отриманні максимально якісної оцінки, підтвердженою рецензією, виконаної експертною радою саморегулівної організації оцінювачів, членом якої є оцінювач, який підписав звіт про оцінку майна. Таким чином, дана вимога є такою, що передбачена законодавством, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Наголошуємо, що Національний банк України під час проведення процедур закупівель дотримується принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону та забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.