• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Медичні покриття)

Завершена

2 067 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 336.70 UAH
Період оскарження: 26.01.2024 14:41 - 17.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: d18d203a06e14f54963f62182d76abdc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010872-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.04.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2024 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2024 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згодні з РІШЕННЯМ АМКУ № 6418-р/пк-пз від 10.04.2024
Автор: ТОВ «Фірма «Технокомплекс», Островерхий Михайло Володимирович 380938328700 mo.slavna@gmail.com http://slavna.ua

Пункт скарги

Номер: 836bf63075894e0394fab885b87b6ae3
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення уповноваженої особи (Протокол № 111 від 27.03.2024 р.) про визначенння ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича переможцем закупівлі
Опис заперечення: ТОВ «Фірма» Технокомплекс» ( надалі-Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи (Протокол № 111 від 27.03.2024 р.) Замовника щодо визначення переможцем закупівлі та укладання договору про закупівлю з переможцем процедури закупівлі Стороженком Ярославом Ігоровичем, оскільки тендерна пропозиція ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича ( надалі Учасник) не відповідає технічним умовам, що визначені у тендерній документації виходячи з наступного.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: По- перше: Відповідно до п. 3 Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» ( надалі – Додаток 2) стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають бути простерилізовані газовим методом (етиленоксидом або оксидом етилену), що має бути підтверджено документами від виробника (паспорти або сертифікати якості). Залишки після стерилізації етиленоксидом (скорочено - ЕО) не повинні перевищувати норм ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів.

У складі тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича наявні наступні паспорти (сертифікати) якості, а саме: Паспорт (сертифікат) якості ПП «ВКТ «НЕМАН» на продукцію: (файл техн_докум_НЕМАН pdf стр.6) Пелюшка поглинаюча 90см х 60см, стерильна (целюлоза+абсорбент, поглинаюча здатність 840 мл)
Покриття операційне 200х50 см Т-подібної форми, двостороннє з підсиленою поглинаючою зоною, стерильне;
Покриття 80см х 70см стерильне (ламінований спанбонд - 45 г/м2);
Покриття 120см х 80см стерильне (спанбонд - 30 г/м2);
Покриття операційне 210см х 120см стерильне (ламінований спанбонд - 45 г/м2)
Стерилізація відповідно до ДСТУ EN ISO -10993-7:201, газовим методом ( оксидом етилену (ЕО)).
Паспорт (сертифікат) якості ПП «ВКТ «НЕМАН» на продукцію:
Нарукавники вологонепроникні, стерильні (поліетилен - 30 г/м2, од.виміру – пара, хірургічні)
Нарукавник на апарат l=250 cm, d=15 cm, стерильний (чохол для шнура,СМС - 35 г/м2)
Накидка операційна 200х160 cm для лапаротомії, із регулюючим адгезивним операційним полем 30х20 cm, стерильна (на дугу, СМС – 35 г/м2, 2 шт./уп.)
Накидка операційна офтальмологічна 120х80 cm із адгезивним полем,отвором d=7 cm (з операційною плівкою) та кишенею, стерильна (ламінований спанбонд - 45 г/м2, з дисками: диск - 2 шт. (спанлейс - 50 г/м2); диск - 2 шт. (бавовна - 110-180 г/м2).
Стерилізація відповідно до ДСТУ EN ISO -10993-7:201, газовим методом ( оксидом етилену (ЕО)).

Замовником встановлено вимогу в п 4 Додатку 2 ТД, залишки після стерилізації етиленоксидом", на підтвердження Учасник повинен надати протокол досліджень на залишок ЕО, що виданий сертифікованою або акредитованою лабораторією та надати документи, що підтверджують визнання вимірювальних можливостей даної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" та ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації або атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».

У складі тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича наявний гарантійний лист ПП «ВКФ «НЕМАН» від 29 січня 2024р. вих. № 11/01 ( файл Кваліфікаційна частина ФОП Стороженко pdf стр. 33), в якому зазначено « ми надамо протокол досліджень на залишок ЕО, що виданий сертифікованою або акредитованою лабораторією та надамо документи, що підтверджують визнання вимірювальних можливостей даної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 «Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації» або атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».

У складі тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича відсутній протокол досліджень на залишок ЕО, що виданий сертифікованою або акредитованою лабораторією та відсутні документи, що підтверджують визнання вимірювальних можливостей даної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" та ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації, в тому числі відсутній атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Враховуючи вище зазначене Учасник ФОП Стороженко Ярослав Ігорович не підтвердив вимогу Замовника п. 4 Додатку 2 ТД, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича повинна бути відхилена Замовником.


По – друге: Замовником в п. 2 Додатку 2 ТД, встановлено вимогу щодо надання копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах.

Так, відповідно до тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича ( файл Тендерна пропозиція pdf) запропонована наступна на продукція:
1. Пелюшка поглинаюча 90х60 cm, стерильна
2. Пелюшка поглинаюча 90см х 60см (целюлоза+абсорбент) нестерильна № 30
3. Простирадло в рулоні 0,8х100 m, нестерильне
4. Накидка операційна 200х160 cm для лапаротомії, із регулюючим адгезивним операційним полем 30х20 cm, стерильна
5. Покриття 210х120 cm, стерильне
6. Накидка операційна офтальмологічна 120х80 cm із адгезивним полем, отвором d=7 cm (з операційною плівкою) та кишенею, стерильна
7. Покриття 120х80 cm, стерильне
8. Покриття 80х70 cm, стерильне
9. Нарукавник на апарат l=250 cm, d=15 cm, стерильний
10. Нарукавники вологонепроникні, стерильні
11. Чохол на матрац 210х90х20 cm (суцільний), нестерильний
12. Пелюшки гігієнічні поглинаючі з ручками 75 х 90 см
13. Покриття операційне 200х50 cm Т-подібної форми, двостороннє з підсиленою поглинаючою зоною, стерильне

Виробником продукції в позиціях, які зазначені вище, а саме: 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13 є ПП «ВКФ «НЕМАН» про, що свідчать декларації про відповідність, які додаються до скарги ( файл техн_докум_НЕМАН pdf стр. 2-4; стр.7-12 )

Виробником продукції в позиціях, які зазначені вище, а саме: 2, 12 є ТОВ «ІГАР» про, що свідчать декларації п ро відповідність, які додаються до скарги ( файл техн_докум_ІГАР pdf стр. 5-6 ).

На виконання п. 2 Додатку 2 ТД в тендерній пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича наявний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.09.2020р. №12.2-18-1/21294 ( файл техн_докум_НЕМАН pdf стр. 13-14) на одяг та покриття медичні та їх комплекти одноразового використання виробника ПП «ВКФ «НЕМАН».

В складі тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, а саме на Чохол на матрац 210х90х20 cm (суцільний) виробником, якого є ПП «ВКФ «НЕМАН», який підтверджує про можливість зазначеної продукції застосовувати у медичних установах.

В складі тендерної пропозиції ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію: Пелюшку поглинаюча 90см х 60см (целюлоза+абсорбент) нестерильна № 30 та Пелюшки гігієнічні поглинаючі з ручками 75 х 90 см виробником, якої є ТОВ «ІГАР», який підтверджує про можливість зазначеної продукції застосовувати у медичних установах.

Враховуючи вище зазначене Учасник ФОП Стороженко Ярослав Ігорович не підтвердив вимогу Замовника п. 2 Додатку 2 ТД, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП Стороженка Ярослава Ігоровича повинна бути відхилена Замовником.

Скаржник вважає рішення (Протокол № 111 від 27.03.2024 р.) Замовника є необґрунтованим, прийнятим з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує його право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі та наміру укладання договору про закупівлю.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції та визнання переможця

Номер: 8c1f4c8b8f7841b8ab0fcfbf9542abc3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010872-a.c2
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції та визнання переможця
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 3» Запорізької міської ради (надалі-Замовник) 23.02.2024р. було проведено аукціон із закупівлі товару: Медичні матеріали (Медичні покриття) код ДК 021:2015:33140000-3 по процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями номер у PROZORRO №UA-2024-01-26-010872-a. За результатами аукціону, сума пропозиції Фізичної особи-підприємеця Стороженко Я.І. (надалі по тексту – Скаржник) є найбільш економічно вигідною. Однак, рішенням уповноваженої особи Замовника (Протокол від 01.03.2024р. №89) відхилено тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 04.03.2024р. №90, ТОВ «Фірма «Технокомплекс» визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.03.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2024 11:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: згодні з рішенням Комісії АМКУ №4703-р/пк-пз від 14.03.2024
Автор: ФОП СТОРОЖЕНКО ЯРОСЛАВ ІГОРОВИЧ, Ярослав Стороженко 380938345029 yar296400@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 9ef5b5887a124c6aa706a6b288e2e374
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо дискримінаційності висновку Замовника про різне найменування предмету закупівлі в Додатку2 «Специфікація до тендерної документації» та додатку 5 «Тендерна пропозиція до тендерної документації».
Опис заперечення: В додатку 2 «Специфікація до тендерної документації» Скаржник вказав найменування предмету закупівлі відповідно до номенклатури, наведеної Замовником в специфікації до тендерної документації. В тендерній пропозиції Скаржник вказав назви предмету закупівлі відповідно до їх власної торгової назви, що не є ознакою невідповідності умовам технічної специфікації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги: Скаржником пропонується товар, який повністю співпадає з характеристиками продукції, що є предметом закупівлі, вказаними Замовником в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — медико-технічні вимоги до предмета закупівлі», тому порівняльна таблиця технічних характеристик не надається.
Більш того, в своєму рішенні (Протоколі від 01.03.2024р. №89) про розгляд тендерної пропозиції на відповідність тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Стороженко Я.І., Замовником не вказано який товар Скаржника не відповідає медико-технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Вказане свідчить про незаконність прийнятого Замовником рішення - Протоколу від 01.03.2024р. №89 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 85abdf0599494943bc63da1046662f32
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-26-010872-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Дата розгляду скарги: 14.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.02.2024 18:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2024 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: згодні з рішенням по скарзі
Автор: ТОВ «Фірма «Технокомплекс», Островерхий Михайло Володимирович 380938328700 mo.slavna@gmail.com http://slavna.ua

Пункт скарги

Номер: 546a9da29bf043108fe128696e8aace1
Заголовок пункту скарги: Оскарження умов тендерної документації
Опис заперечення: ТОВ «ФІРМА «ТЕХНОКОМПЛЕКС» (надалі-Скаржник) є виробником медичних виробів та має намір взяти участь у закупівлі, але ознайомившись з тендерної Документацією вважає, що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників в тому числі Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Щодо гарантійного листа від виробника ……. з підтвердженням кількості та терміни поставки Учасником закупівлі Замовником встановлено у ТД дискримінаційну вимогу щодо надання учасниками гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі. Так, відповідно до п 5 Додатку 2, З метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та його пропозицією. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, найменування замовника. Скаржник не є виробником всього переліку продукції, який зазначений у Додатку 2 ТД, зокрема Скаржник не є виробником Пелюшки гігієнічної поглинаючої з ручками 75смх90см (позиція № 12) з характеристиками, які встановлені у Додатку 2 ТД. Як, вже було зазначено єдиним виробником пелюшки гігієнічної поглинаючої з ручками 75смх90см (позиція № 12) є ТОВ «ІГАР». Виробники (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представники, дилери, дистриб'ютори, офіційно уповноважені на це виробником в будь-якому випадку не можуть гарантувати того що Учасник має можливість поставки товару, який є предметом Закупівлі, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, адже виробник або його офіційний уповноважений не має жодних повноважень щодо здійснення контролю щодо поставки учасником товару, який зазначений у Додатку 2. Скаржник стає залежним від волі виробника або представників, дилерів, дистриб'юторів, офіційно уповноважених на це виробником в частині надання гарантійного листа від фактично третьої особи, яка немає жодного відношення до Закупівлі. Тим більше виробник не може проконтролювати, що Скаржник поставить ці товари у необхідній кількості та у визначені строки, оскільки в залежності від обставин строки можуть бути змінені. Жодна третя особа (ні виробник, ні уповноважений) не може гарантувати Замовнику вчасне постачання товару Скаржником. Відповідно до п. 8 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04/55905-03/01.733810 від 19.12.2018, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки , оскільки це гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. У зв’язку із встановленням вимоги щодо надання гарантійного листа Замовники обмежують кількість учасників закупівлі до певного кола постачальників, які мають можливість отримати такий лист у виробника чи його офіційного уповноваженого. Виходячи з викладеного вище, пункт 5 Додатку 2 є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників та впливає на можливість Скаржника взяти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова ТД обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками, Згідно ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищевикладене Замовник повинен внести зміни до п.5 Додатку 2.

Щодо виробу Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками 75смх90см з характеристиками, який встановлений в позиції 12 Додатку 2 ТД В Специфікації додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — медико-технічні вимоги до предмета закупівлі», ( надалі- Додаток 2 ТД), встановлені характеристики (параметри) вимоги до медичних виробів. Запропонований учасником товар в тому числі Пелюшка гігієнічні поглинаючі з ручками 75 х 90 см повинен відповідати наступним вимогам, які визначенні в Додатку 2 ТД: 1. Копії декларацій про відповідність з додатками до них, в яких зазначено предмет закупівлі, які підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»). Додатково, на стерильну продукцію, відповідно до вимог Додатку 6 Постанови КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», надати копію сертифікату відповідності, що виданий незалежним органом з оцінки відповідності та підтверджує впровадження виробником системи управління якості на стадіях виробничого процесу, що пов’язані із забезпеченням та збереженням стану стерильності. 2. Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах. 3. Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають бути простерилізовані газовим методом (етиленоксидом або оксидом етилену), що має бути підтверджено документами від виробника (паспорти або сертифікати якості). Залишки після стерилізації етиленоксидом (скорочено - ЕО) не повинні перевищувати норм ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів. 4. Залишки після стерилізації етиленоксидом", на підтвердження Учасник повинен надати протокол досліджень на залишок ЕО, що виданий сертифікованою або акредитованою лабораторією та надати документи, що підтверджують визнання вимірювальних можливостей даної лабораторії відповідно до вимог ДСТУ ISO 10012:2005 "Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання" та ДСТУ EN ISO 10993-7:2015 "Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації або атестат про акредитацію випробувальної лабораторії ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій». 5. З метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, яка може нанести шкоду здоров’ю пацієнтів та персоналу, забезпечення безпечної роботи персоналу та дотримання законодавства щодо охорони праці, Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та його пропозицією. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі, а також запропонований товар в необхідній кількості, найменування замовника. 6. Гарантійний лист щодо строку придатності товару, який на момент поставки повинен складати не менше 80 % від загального терміну придатності. 7. Копію сертифікату на систему управління якості ISO 13485 «Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485: 2016, IDT; ISO 13485: 2016, IDT)» виробника запропонованої продукції. В позиції 12 Додатку 2 ТД , найменування виробу: Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками 75смх90см, код НК 024:2023: 60709 Пелюшка вбирає, Замовником встановлені характеристики: Призначені для транспортування хворих;- додаткового захисту постільної білизни та меблів;- Мають додаткові отвори (ручки) по периметру виробу, що дає змогу використовувати як ноші з навантаженням до 150 кг;- Мають 6-ти шарова структуру: 1-й шар - нетканий матеріал; 2-й та 5-й шар – паперовий матеріал; 3-й шар - целюлозна вата; 4-й шар –суперабсорбент; - 6-й шар – поліетиленова мембрана; Вага 200 г±3 г; Поглинаюча здатність ≥2000; Вага суперабсорбенту 20.0 г; Розмір виробу 75 (±2) х 90 (±2) см; Має індивідуальне пакування;- Не стерильна; - Відповідає стандарту EN ISO 13485,- дозволена для використання в медичній практиці; - Термін придатності 5 років. Єдиним виробником пелюшки гігієнічної поглинаючої з ручками: Розмір 75 х 90 см., з характеристиками, які встановлені в Додатку 2 ТД є ТОВ «ІГАР», про що свідчать наступні документи, які додаються до Скарги: • декларацію про відповідність № 26-12/2017-IGAR від 02.03.2020 року з додаток; • сертифікат якості виробника ТОВ «ІГАР» на продукцію Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками торгової марки IGAR : Розмір 75 х 90 см. Скаржник зазначає, про відсутність в Україні та її межами двох виробників медичної продукції, яка встановлена в позиції 12 Додатку 2 ТД, а саме Пелюшка гігієнічна поглинаюча з ручками 75смх90см, код НК 024:2023: 60709 Пелюшка вбирає, з характеристиками, які визначені Замовником: Призначені для транспортування хворих;- додаткового захисту постільної білизни та меблів;- Мають додаткові отвори (ручки) по периметру виробу, що дає змогу використовувати як ноші з навантаженням до 150 кг;- Мають 6-ти шарова структуру: 1-й шар - нетканий матеріал; 2-й та 5-й шар – паперовий матеріал; 3-й шар - целюлозна вата; 4-й шар –суперабсорбент; - 6-й шар – поліетиленова мембрана; Вага 200 г±3 г; Поглинаюча здатність ≥2000; Вага суперабсорбенту 20.0 г; Розмір виробу 75 (±2) х 90 (±2) см; Має індивідуальне пакування;- Не стерильна; - Відповідає стандарту EN ISO 13485,- дозволена для використання в медичній практиці; - Термін придатності 5 років. Звертаємо увагу, що спростувати наведене твердження Замовник може у разі надання документального підтвердження того, що, щонайменше, два виробника здійснюють виробництво Пелюшки гігієнічної поглинаючої з ручками 75 х 90см (Розмір 75 х 90 см), що відповідають у повному обсязі вимогам, які встановлені у Додатку 2 ТД. Тобто прийняти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання в тому числі Скаржника. Статтею 5 Закону, визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» ( надалі-Закон), Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення в Додатку 2 ТД наведених вище вимог, а саме зазначено виріб єдиним виробником, якого є ТОВ «Ігар» порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вищевикладене Замовник повинен внести зміни до Додатку 2 ТД.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації