-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з гарячого харчування (обід та полуденок)
Торги не відбулися
2 559 675.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 25 596.75 UAH
мін. крок: 1% або 25 596.75 UAH
Період оскарження:
26.01.2024 12:01 - 31.01.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо потужності
Номер:
ae435138b6f94f95aed2001399406716
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-006232-a.b2
Назва:
Щодо потужності
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 1 ТД, зазначено; Крім того, в складі пропозиції надається сканований документ про державну реєстрацію потужностей (складського приміщення та автомобілю(-ів), що будуть використовуватись при торгівлі, транспортуванні та доставці готових страв і напоїв, виданого територіальним органом Держпродспоживслужби України на ім’я Учасника. Скажіть будь ласка, закупівля стосується послуг харчування, у нас, як потенційного учасника в Держпродспоживслужбі, зареєстровано приміщення для приготування їжі, яке передбачає також наявність складських приміщень. Вид зареєстрованої потужності «діяльність закладів громадського харчування». Чим дана потужність не підходить Замовнику? Чому складське приміщення? Можливо, тому що дана вимога прописана під конкретного учасника? При реєстраці складу, вид зареєстрованої потужності: «зберігання та транспортування», що не відповідає предмету закупівлі. Вимагаємо внести зміни в цій частині ТД. Варто відмітити, що відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також, при залишення вимоги без уваги, змушені будемо звернутись до АМКУ, для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2024 11:23
Вирішення:
Шановний Учасник на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 та враховуючи частину 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право визначати іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Оскільки послуги з гарячого харчування включають зберігання продуктів харчування, приготування обідів та їх доставку до відділень Замовника, тому Учасник повинен мати державну реєстрацію потужностей (складського приміщення та автомобілю(-ів), що будуть використовуватись при торгівлі, транспортуванні та доставці готових страв і напоїв.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.02.2024 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо інтегрованої системи
Номер:
fb9e9e44375b487db4973e902b60c00a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-26-006232-a.a1
Назва:
Щодо інтегрованої системи
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку3 ТД, зазначено, надати - звіт за результатами аудиту інтегрованої системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів, виданого на Учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону. По-перше, якщо Учасник має окремо впроваджену систему управління якістю та окрему впроваджену систему управління безпечністю харчових продуктів, то він не можу прийняти участь у закупівлі? По-друге, де законодавчо передбачено отримання такої системи та звіту до неї? Вимагаємо внести зміни до ТД, та чітко розписати, який має бути аудит, на яку систему? Ким має бути виданий звіт? Вимога занадто "розмита", що може дати змогу Замовнику для маніпуляцій при визначенні переможця закупівлі. При залишення вимоги без уваги, змушені будемо звернутись до АМКУ, для захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2024 11:17
Вирішення:
Шановний Учасник на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Ці стандарти впроваджують щодо діяльності суб’єкта господарювання, вони передбачають комплексну перевірку такого суб’єкта з провадження діяльності та дотримання відповідних вимог, стандартів. Сертифікацію проводять національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять аудит. Відсутністність обов'язкової сертифікації не позбавляє можливості отримати сертифікати та звіти про аудит у добровільному порядку.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.02.2024 00:00