-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95 (09132000-3 бензин), дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо) за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
1 195 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 978.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 978.85 UAH
Період оскарження:
25.01.2024 13:40 - 15.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
3848027bebe34654853364dce633bda5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-25-008669-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити.
2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-25-008669-a за предметом закупівлі: Бензин А-95 (09132000-3 бензин), дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо) за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір БРСМ 16.12.2023 року.pdf 29.01.2024 19:01
- скарга у текстовому форматі.docx 29.01.2024 19:01
- Синергія СУЯ 2018.pdf 29.01.2024 19:01
- СКАРГА 29.01.24 2.pdf 29.01.2024 19:01
- Зразки талонів БРСМ (1).pdf 29.01.2024 19:01
- sign.p7s 29.01.2024 19:05
- рішення від 31.01.2024 № 1919.pdf 31.01.2024 18:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2024 № 2510.pdf 09.02.2024 11:02
- рішення від 08.02.2024 № 2510.pdf 13.02.2024 12:42
- Відповідь 02.02.2024 13:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.01.2024 19:32
Дата розгляду скарги:
08.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2024 18:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2024 12:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, які зазначено у мотивувальній частині рішення.
Пункт скарги
Номер:
9886eb4f32b84fe6a4d550368397f7de
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання документів, що підтверджують використання торгової марки чи бренду саме Учасником
Опис заперечення:
Відповідно до пп. 3 Розділу «ОСОБЛИВІ ВИМОГИ:» Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«3. Наявність в Учасника власної/або орендованої/ або партнерської АЗС у м.Охтирка (мінімум 1 АЗС) та обов’язково в Охтирському районі (мінімум 1 АЗС), з обов’язковим наданням копій документів на право власності або копій договорів оренди/ або партнерства АЗС, на яких буде реалізовуватися дизельне паливо по бланкам дозволу (талонам).У разі використання Учасником (власника, орендаря або партнера) конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання.»
«3. Наявність в Учасника власної/або орендованої/ або партнерської АЗС у м.Охтирка (мінімум 1 АЗС) та обов’язково в Охтирському районі (мінімум 1 АЗС), з обов’язковим наданням копій документів на право власності або копій договорів оренди/ або партнерства АЗС, на яких буде реалізовуватися дизельне паливо по бланкам дозволу (талонам).У разі використання Учасником (власника, орендаря або партнера) конкретної торгівельної марки чи бренду, Учасник повинен документально підтвердити правомірність їх використання.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Порушення вимог ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі"
Опис суті пункту скарги:
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження правомірність використання торгівельної марки чи бренду Учасником (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання торгівельної марки чи бренду Учасником ((знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання торгівельної марки чи бренду Учасником ((знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Опис доказу:
Зразки талонів, емітовані мережею Партнера Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів БРСМ (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір з мережею АЗС, який передбачає передання у власність Скаржнику бланки-дозволу, при цьому без Ліцензійного договору на використання торгової марки чи бренду.
-
Опис доказу:
Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «БРСМ-нафта», емітованих мережею АЗС, на підставі укладених договорів партнерства з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» на підставі Партнерського договору № ДГ-0000065 від 16.12.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ 16.12.2023 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-25-008669-a за предметом закупівлі: Бензин А-95 (09132000-3 бензин), дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо) за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Номер:
179af98eb8bb4266875a3b38f02bae5f
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів, виданий уповноваженим державним органом
Опис заперечення:
Відповідно до абз. 1 пп. 4 Розділу «ОСОБЛИВІ ВИМОГИ:» Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«4.Учасник письмово гарантує, що застосовує необхідні заходи із захисту довкілля згідно вимог нормативних документів. На підтвердження інформації учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів, виданий уповноваженим державним органом.»
«4.Учасник письмово гарантує, що застосовує необхідні заходи із захисту довкілля згідно вимог нормативних документів. На підтвердження інформації учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів, виданий уповноваженим державним органом.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Зазначена вимога дискримінаційна по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник такий дозвіл не отримував, оскільки безпосередньо Скаржник не здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів.
Опис суті пункту скарги:
Згідно статті 11 ЗУ «Про охорону атмосферного повітря» Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу на викиди, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до першої групи, суб’єкту господарювання, об’єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або через центри надання адміністративних послуг.
До першої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування.
Скаржник не є суб’єктом господарювання, об’єкт якого належить до першої групи, суб’єкту господарювання, об’єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або через центри надання адміністративних послуг.
Скаржник не є власником та/або користувачем АЗС та не здійснює безпосередній відпуск палива на АЗС, а отже вимога Замовника щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів дискримінаційна до скаржника та обмежує нас в праві на участь.
Згідно п. 56 Особливостей визначено, що якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «БРСМ-нафта», емітованих мережею АЗС, на підставі укладених договорів партнерства з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» на підставі Партнерського договору № ДГ-0000065 від 16.12.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
До першої групи належать об’єкти, які взяті на державний облік і мають виробництва або технологічне устаткування, на яких повинні впроваджуватися екологічно безпечні технології та методи керування.
Скаржник не є суб’єктом господарювання, об’єкт якого належить до першої групи, суб’єкту господарювання, об’єкт якого знаходиться на території зони відчуження, зони безумовного (обов’язкового) відселення території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або через центри надання адміністративних послуг.
Скаржник не є власником та/або користувачем АЗС та не здійснює безпосередній відпуск палива на АЗС, а отже вимога Замовника щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря за місцем відпуску нафтопродуктів дискримінаційна до скаржника та обмежує нас в праві на участь.
Згідно п. 56 Особливостей визначено, що якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «БРСМ-нафта», емітованих мережею АЗС, на підставі укладених договорів партнерства з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» на підставі Партнерського договору № ДГ-0000065 від 16.12.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
×
-
Назва доказу:
застосування МТБ до Учасників
-
Опис доказу:
У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів БРСМ (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Опис доказу:
Скаржник має право згідно чинного законодавства здійснювати перепродаж талонів ТМ «БРСМ-нафта», емітованих мережею АЗС, на підставі укладених договорів партнерства з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» на підставі Партнерського договору № ДГ-0000065 від 16.12.2023 року, копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги).
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ 16.12.2023 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-25-008669-a за предметом закупівлі: Бензин А-95 (09132000-3 бензин), дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо) за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Номер:
2f70f16410474db0bc7f9e5c0d4c8fba
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова тендерної документації щодо надання саме Сертифікату ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю»
Опис заперечення:
Відповідно до абз. 2 пп. 4 Розділу «ОСОБЛИВІ ВИМОГИ:» Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
«Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Порушення вимог ст. 5 ЗУ "ПРо публічні закупівлі"
Опис суті пункту скарги:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник. Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018
-
Опис доказу:
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
-
-
Назва доказу:
публічна інформація щодо включання до Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015
-
Опис доказу:
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT); - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ 2018.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-01-25-008669-a за предметом закупівлі: Бензин А-95 (09132000-3 бензин), дизельне паливо (09134200-9 дизельне паливо) за ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.