• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ЄЗС ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Придбання: Цільнозерновий: хліб з пшеничного борошна , хліб з житнього борошна; Батон)

Завершена

5 273 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 367.20 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 14:44 - 27.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"

Номер: 0157538a43bb44498cd550b7d1d756ed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-010558-a.a3
Назва: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Скарга:
22 січня 2024 року замовником Управління освіти Подільської районної державної адміністрації ідентифікаційний код юридичної особи 37393777 місцезнаходження : 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Введенська 35 (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 5 273 440,00 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-01-22-010558-a. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД» Ідентифікаційний код юридичної особи: 31484879 Місцезнаходження: 07354, Україна, Київська обл., Вишгородський р-н, с. Нові Петрівці, вул. Соборна,85 (далі – Суб’єкт оскарження) взяв участь у Процедурі закупівлі. Рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" оформлене протоколом № 20 від 06 лютого 2024 року , оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (далі - Оскаржуване рішення). 1. Згідно пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати : Особові медичні книжки персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники, тощо) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), надати скан копії. Учасником ТОВ "ТД"Київ хліб" надано медичну книгу на приймальника-здавальника Хархуна Миколу Петровича в якій вказано, що він працює на ТОВ "СПД". ТОВ "СПД" не являється ні учасником ні перевізником. Отже Учасник ТОВ "ТД"Київ хліб" не виконав умови пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації.. 2. Згідно пункту 10, 11 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: - Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства економікиУкраїни №143-22 від 21.01.2022 та/або згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023). -Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019.). Акти вимагалось надати, щоб підтвердити дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей та щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Так як Оператор ринку – це суб’єкт господарювання, що провадить діяльність із метою чи без мети отримання прибутку, в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів/інших об’єктів санітарних заходів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчий ринок, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність із метою чи без такої отримання прибутку і займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів (ст. 1 Закону № 771). Отже Учасник і Виробник являються операторами ринку і повинні дотримуватись вимог законодавства України на загальних підставах, тобто повинні були надати акти на Виробника та Учасника. Учасником надано акти на виробника ТОВ «СПД», але не надано на Учасника ТОВ «торговий дім «київ хліб». 3. Згідно пункту 3 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість та/або декларація виробника або декларація про відповідність). Учасником надано файл Декларація ТОВ 'СПД'. В даному документі, що підтверджує якість запропонованої ним продукції, не співпадає інформація щодо складу продукту, яка міститься на фото маркування (упаковки) товару. (В декларації взагалі відсутня інформація про хліб «Цільнозерновий житній», хліб «Цільнозерновий пшеничний» та Батон нарізний київський). 4. Згідно пункту 5 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: Кольорова скан-копія листа в оригіналі, виданого на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення). Учасником надано файл Лист-гарантія ТОВ 'СПД' . Даний документ створений шляхом накладання підпису директора ТОВ «СПД» в файлі формату Word і зберіганням його в форматі Pdf, що є невідповідність вимогам тендерної документації (вимагалось надати скан-копію листа в оригіналі) і ставить під сумнів достовірність даного документу та можливість поставки продукції Виробником. 5. Згідно пункту 3.1 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати: Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору (ів)). Учасником в файлі «Довідки» надано «Довідку про виконання аналогічних договорів» в якій відсутня інформація про поштову адресу Замовника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. 6. Згідно пункту 1.2 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати: Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше трьох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, дійсних впродовж 2024 року. Та надати кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі. Учасником в файлі Договір транспорт, дезінфекція, водії надано фото свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. У даному випадку, Замовник порушив вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушив право Суб’єкта оскарження на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - недискримінація учасників. Оскаржуване рішення порушує права та законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку товарів, що є предметом закупівлі, та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів поставки із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Безпідставне визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" позбавляє Суб’єкта оскарження можливості розгляду його пропозиції, перешкоджає його законній господарській діяльності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пунктом 4 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа діє на засадах неупередженості. На підставі викладеного, керуючись статтями 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Управління освіти Подільської районної державної адміністрації ідентифікаційний код юридичної особи 37393777, порядку проведення процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-010558-a) у частині прийняття рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ", затвердженої Замовником . 3. Здійснити перевірку пропозицій конкурсних торгів учасників Процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-01-22-010558-a. 4. Зобов’язати Замовника Управління освіти Подільської районної державної адміністрації код юридичної особи 37393777 скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ" у процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-22-010558-a).
Дата розгляду скарги: 21.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.02.2024 16:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.02.2024 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3297-р/пк-пз від 21.02.2024. Відмінити рішення про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ переможцем на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (Придбання: Цільнозерновий: хліб з пшеничного борошна , хліб з житнього борошна; Батон).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШИЙ СТОЛИЧНИЙ ХЛІБОЗАВОД", Володимир Стрігунов 380674907527 hlebtender@ukr.net

Пункт скарги

Номер: db05a0773ab245a5925e4c0e03f1b291
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: Згідно пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати : Особові медичні книжки персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники, тощо) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), надати скан копії.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: Учасником ТОВ "ТД"Київ хліб" надано медичну книгу на приймальника-здавальника Хархуна Миколу Петровича в якій вказано, що він працює на ТОВ "СПД". ТОВ "СПД" не являється ні учасником ні перевізником. Отже Учасник ТОВ "ТД"Київ хліб" не виконав умови пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації..
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 0fb27742d52d45d98be1bca9626ee3c5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: Згідно пункту 10, 11 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати:
- Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства економікиУкраїни №143-22 від 21.01.2022 та/або згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023).
-Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019.).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Акти вимагалось надати, щоб підтвердити дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей та щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Так як Оператор ринку – це суб’єкт господарювання, що провадить діяльність із метою чи без мети отримання прибутку, в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів/інших об’єктів санітарних заходів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчий ринок, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність із метою чи без такої отримання прибутку і займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів (ст. 1 Закону № 771). Отже Учасник і Виробник являються операторами ринку і повинні дотримуватись вимог законодавства України на загальних підставах, тобто повинні були надати акти на Виробника та Учасника. Учасником надано акти на виробника ТОВ «СПД», але не надано на Учасника ТОВ «торговий дім «київ хліб».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 6de8b105c4d243daab25a3d1e691421e
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: Згідно пункту 3 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати:
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість та/або декларація виробника або декларація про відповідність).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: Учасником надано файл Декларація ТОВ 'СПД'. В даному документі, що підтверджує якість запропонованої ним продукції, не співпадає інформація щодо складу продукту, яка міститься на фото маркування (упаковки) товару. (В декларації взагалі відсутня інформація про хліб «Цільнозерновий житній», хліб «Цільнозерновий пшеничний» та Батон нарізний київський).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 54149174b9d7498885bb6c129b06ebf5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: Згідно пункту 5 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати:
Кольорова скан-копія листа в оригіналі, виданого на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Учасником надано файл Лист-гарантія ТОВ 'СПД' . Даний документ створений шляхом накладання підпису директора ТОВ «СПД» в файлі формату Word і зберіганням його в форматі Pdf, що є невідповідність вимогам тендерної документації (вимагалось надати скан-копію листа в оригіналі) і ставить під сумнів достовірність даного документу та можливість поставки продукції Виробником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 3963c2593bcc49d9a8c630f871250c0f
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: 5. Згідно пункту 3.1 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати:
Довідка у довільній формі, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (их) договору (ів) з обов’язковим зазначенням (№ договору (ів), назви предмету договору (ів), терміну виконання договору (ів); назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору (ів))
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Тип порушення: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Опис суті пункту скарги: Учасником в файлі «Довідки» надано «Довідку про виконання аналогічних договорів» в якій відсутня інформація про поштову адресу Замовника, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 3c36b51bb3c94bb7ad4805907c7af976
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Опис заперечення: Згідно пункту 1.2 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати:
Кольорова скан-копія оригіналу договору про надання транспортних послуг, договорів оренди транспорту (в разі, коли учасник не використовує власний транспорт), в якому зазначений перелік автомобілів (не менше трьох), які будуть використані учасником для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі, дійсних впродовж 2024 року. Та надати кольорові скан-копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип порушення: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Опис суті пункту скарги: Учасником в файлі Договір транспорт, дезінфекція, водії надано фото свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Без відповіді

Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"

Номер: 02c0ef8a64534ce2b53f0d33bde44753
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-010558-a.a2
Назва: Неправомірне визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВ ХЛІБ"
Вимога:
Шановний Замовнику. 1. Згідно пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації вимагалось надати : Особові медичні книжки персоналу з вчасним проходженням медоглядів (водії, експедитори, вантажники, комірники, тощо) (за формою затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу), в книжках повинно бути зазначено, що даний персонал працює у учасника або у перевізника (водії), надати скан копії. Учасником ТОВ "ТД"Київ хліб" надано медичну книгу на приймальника-здавальника Хархуна Миколу Петровича в якій вказано, що він працює на ТОВ "СПД". ТОВ "СПД" не являється ні учасником ні перевізником. Отже Учасник ТОВ "ТД"Київ хліб" не виконав умови пункту 2.2 додатку 2 тендерної документації. 2. Згідно пункту 10, 11 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: - Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства економікиУкраїни №143-22 від 21.01.2022 та/або згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023). -Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019.). Акти вимагалось надати, щоб підтвердити дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей та щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Так як Оператор ринку – це суб’єкт господарювання, що провадить діяльність із метою чи без мети отримання прибутку, в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів/інших об’єктів санітарних заходів. Також до операторів ринку відносяться агропродовольчий ринок, фізичні особи, якщо вони провадять діяльність із метою чи без такої отримання прибутку і займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів (ст. 1 Закону № 771). Отже Учасник і Виробник являються операторами ринку і повинні були надати акти на Виробника та Учасника. Учасником надано акти на виробника ТОВ «СПД», але не надано на Учасника ТОВ «торговий дім «київ хліб». 3. В поданих учасником документах, що підтверджують якість запропонованої ним продукції, не співпадає інформація щодо складу продукту, яка міститься на фото маркування (упаковки) товару. 4. Згідно пункту 5 додатку 3 тендерної документації вимагалось надати: Кольорова скан-копія листа в оригіналі, виданого на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення). Учасником надано лист створений шляхом накладання підпису директора ТОВ «СПД» в файлі формату Word і зберіганням його в форматі Pdf, що є невідповідність вимогам тендерної документації (вимагалось надати скан-копію листа в оригіналі) і ставить під сумнів достовірність даного документу та можливість поставки продукції Виробником. Прошу відмінити неправомірне рішення про визнання ТОВ "торговий дім "київ хліб"" переможцем закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: 8b2fa0852f2449db996dbe618dae8e63
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-010558-a.c1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! У додатку 3 до тендерної документації вказано, що Учасник повинен надати: - Договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження. Виробники предмета закупівлі ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби не зобов’язані мати даний договір так як хлібопродукти не являються продукцією тваринного походження. - Акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства економікиУкраїни №143-22 від 21.01.2022 та/або згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023). Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019.). Дані акти надаються в результаті планових чи позапланових перевірок Держпродспоживслужби. Отже якщо Учасник не мав таких перевірок в зазначений термін, він не зможе взяти участь в закупівлі. - У пстанові Кабінету Міністрів України Про затвердження норм та Порядку організації харчування у освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку вказані вимоги до категорії Хліб: цільнозерновий хліб з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 грама на 100 грамів хліба. В додатку 3 до тендерної документації в характеристиках цільнозернового хліба з житнього борошна вказано, що основна сировина повинна бути борошно житнє цільнозернове. У Вашій попередній закупівлі UA-2023-12-19-000978-a від 19.12.2023 даної вимоги не було. За цей період були внесені зміни до законодавства? Чому подібна вимога відсутня в характеристиках цільнозернового хліба з пшеничного борошна, якщо вона така необхідна? Чи можливо це пов’язано з тим, що у постачальника, який відвантажував Вам продукцію впродовж 6 останніх років ТОВ «Торговий дім «Київ хліб»» в складі хліба «Цільнозернового» житнього в складі продукту борошно житнє цільнозернове займає 52,7 %(являється основною сировиною), а в складі хліба «Цільнозернового» пшеничного борошно пшеничне цільнозернове займає тільки 37,3 %(не являється основною сировиною)? Дані вимоги унеможливлюють можливість прийняття участі в закупівлі інших виробників крім ТОВ «Торговий дім «Київ хліб» та порушують принципи частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації в розділі технічні характеристики та прибрати дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу розглянуто (UA-2024-01-22-010558-a.c1), та інформуємо про наступне. Тендерну документацію на закупівлю товарів за ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби розроблено на виконання вимог Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Частиною другою статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються, в тому числі, такі відомості: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, 1. - Договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження. Виробники предмета закупівлі ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби не зобов’язані мати даний договір так як хлібопродукти не являються продукцією тваринного походження. Відповідно до пункту 1 розділу Розділ ІІІ тендерної документації у випадку, якщо документи, які вимагаються цією тендерною документацією, не передбачені законодавством для окремих учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі пропозиції лист - пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника процедури закупівлі від складання/отримання таких документів. 2. Що стосується вимоги про необхідність надання: - Акту обстеження Уповноваженого органу Держпродспоживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства економікиУкраїни №143-22 від 21.01.2022 та/або згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 1503 від 08.08.2023). Акт державного аудиту Держпродспоживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий не раніше 2023 року (згідно наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08.08.2019.). Відповідно до статті 18 Закону України «|Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» державний контроль має бути ризик-орієнтованим та здійснюватися з періодичністю, що є достатньою для досягнення цілей цього Закону. Заходи державного контролю здійснюються без попередження (повідомлення) оператора ринку, крім аудиту та інших випадків, коли таке попередження є необхідною умовою забезпечення ефективності державного контролю. Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проводиться за умови повідомлення оператора ринку не пізніше ніж за три робочі дні до здійснення такого заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим поштовим відправленням за місцезнаходженням (місцем проживання) оператора ринку, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, та/або відправленням електронної пошти на відповідну адресу оператора ринку, зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, або вручається особисто під розписку керівнику чи представнику оператора ринку. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Відповідно до переліку підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану, затверджених Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03 січня 2023 року № 5 підставою, зокрема, є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. 3. Продукція, яка є предметом закупівлі, закуповується для харчування вихованців дитячих закладів, що розташовуються в Подільському районі. Відповідно до пунктів 1-2 розділу IX Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234 (в редакції Наказу Міністерства охорони здоров'я № 1371 від 01.08.2022) харчування дітей здійснюється відповідно до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305. Засновники (власники) та керівники дошкільних навчальних закладів є відповідальними за організацію харчування дітей у дошкільних навчальних закладах відповідно до Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305. Нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305, встановлені наступні характеристики до хлібу - цільнозерновий хліб з пшеничного або житнього борошна, з високим вмістом харчових волокон та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 грама на 100 грамів хліба. Пунктом 43 Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку визначено, що хліб за вмістом солі повинен відповідати встановленим МОЗ вимогам щодо харчування в закладах загальної середньої освіти. Слід надавати перевагу цільнозерновим хлібо-булочним виробам з високим вмістом клітковини. Враховуючи зазначені вимоги, замовником розроблені технічні та якісні вимоги щодо закупівлі хлібопродуктів для закладів дошкільної освіти району, які гарантуватимуть безпечніть, користь та приготовлені з дотриманням вимог чинного законодавства. Таким чином, рішення і дії замовника є повністю правомірними, обґрунтованими та таким, що не суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та в жодному випадку не порушують принципи здійснення публічних закупівель і недискримінації потенційних учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2024 00:00