-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Торги не відбулися
4 017 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 086.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 086.50 UAH
Період оскарження:
18.01.2024 16:24 - 31.01.2024 00:00
Вимога
Без відповіді
незгідні із рішенням ЗАМОВНИКА
Номер:
276488ff498840f795513ae208ca0c1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-014576-a.c4
Назва:
незгідні із рішенням ЗАМОВНИКА
Вимога:
ЩОДО СКАСУВАННЯ НЕЗАКОННОГО,НЕПРАВОМІРНОГО ТА БЕЗПІДСТАВНОГО РІШЕННЯ № 124/8/2024 ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ "ДЕРАЖНЯНСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 14.03.2024 20:09
- Скарга.docx 14.03.2024 20:10
Дата подачі:
14.03.2024 20:10
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
940cf60bda6e45169db1d360b941259c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-014576-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
1. На вимогу Додатку №2 Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2) Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва.
…
У разі якщо учасник не задіює власні складські приміщення (виробничі приміщення) та не займається доставкою продукції, а також не задіює своїх працівників – то він не може прийняти участь, бо у вимозі зазначено що дані сертифікати мають бути видані «на ім’я учасника». Хочемо зауважити, що Ви вказали ланцюг, який складається із Зберігання – Транспортування – Розповсюдження продуктів харчування, у разі якщо учасник не зберігає, не відвантажує і не виготовляє продукцію, то він має подати вище зазначені ДСТУ ISO на тих контрагентів, що мають до цього відношення, тому просимо змінити тендерну документацію на:
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції):
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2) Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції).
…
2. На вимогу Додатку №2 пункту 4 Учасник у складі пропозиції повинен надати: Лист за підписом керівника замовника про те, що учасник у складі тендерної пропозиції підтверджує відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.
Для чого подавати додаткового листа від вас, якщо ви є Замовником торгів і у разі негативного досвіду співпраці (ви самі про це знаєте) ви можете відхилити такого учасника згідно абзацу 14 пункт 47 Особливостей.
Просимо даний пункт видалити з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги_щодо_усунення_дискримінації_Ковель.pdf 23.01.2024 19:31
- зміни до ТД Протокол.pdf 25.01.2024 08:47
Дата подачі:
23.01.2024 19:31
Вирішення:
До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Перелік змін :
1. Додаток 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%) виклати в наступній редакції:
БУЛО:
Додаток 2
до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Найменування товару та вимоги до нього Одиниці виміру Кількість
Сир твердий масова частка жиру не менше 50% кг 3687
Сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9% кг 19004
Детальний опис, об’єктивні, технічні та якісні характеристики:
Сир твердий: Свіжий, чистий, однорідної маси від білого до слабо-жовтого кольору однорідного по всій масі. Прямокутної, циліндрічної або еліпсовидної форми. Кірка повинна бути міцною, рівною, покрита парафінованими, полімерними, комбінованими сумішами або полімерною плівкою від вакуумом. На поверхні допускаються відбитки серп’янки. Смак та запах виражений сирний солодкуватий, злегка пряний. Не повинно бути слизу, цвілі, стороннього смаку та запаху. Жирністю не менше 50 %.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Сир кисломолочний: Кисломолочний продукт, який виробляється сквашуванням молока, чистого, білого кольору рівномірного за всією масою. Однорідної мазкої консистенції, з запахом молока, з кисломолочним смаком. Без стороннього запаху та смаку, а також цвілі, плісняви, гнилі, з жирністю від 5 % до 9 %.
Кисломолочний сир пакують у картонні коробки зі стікером, які повинна бути попередньо вистелені пергаментом чи алюмінієвою фольгою або поліетиленовою плівкою.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Графік поставки: згідно замовлень Замовника.
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1. Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування:
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT);
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
2. Крім цього, учасник підтверджує проходження навчання з питань законодавчих вимог щодо впровадження системи НАССР шляхом надання відповідного свідоцтва.
3. Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора.
До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія.
4. Гарантійний лист про надання учасником на кожну партію товару, яка буде постачатися, документів, що засвідчують якість товару, а саме: сертифікату відповідності або якості чи інший документ, який підтверджує якість запропонованого товару.
5. Надати документи в складі тендерної пропозиції:
1) Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу;
2) Копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням)
3) Документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності.
4) Лист за підписом керівника замовника про те, що учасник у складі тендерної пропозиції підтверджує відсутність негативного досвіду співпраці із замовником цих торгів шляхом надання відповідного листа за підписом керівника замовника.
6. Також учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати:
Договір з підприємством на проведення дезінфекції та дератизації складських приміщень.
___________________ __________________ _______________
Посада керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
(або уповноваженої особи)
підприємства (Учасника)
*Учасник повинен підтвердити інформацію про технічні, якісні та кількісні вимоги замовника.
СТАЛО:
Додаток 2
до тендерної документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)
Найменування товару та вимоги до нього Одиниці виміру Кількість
Сир твердий масова частка жиру не менше 50% кг 3687
Сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9% кг 19004
Детальний опис, об’єктивні, технічні та якісні характеристики:
Сир твердий: Свіжий, чистий, однорідної маси від білого до слабо-жовтого кольору однорідного по всій масі. Прямокутної, циліндрічної або еліпсовидної форми. Кірка повинна бути міцною, рівною, покрита парафінованими, полімерними, комбінованими сумішами або полімерною плівкою від вакуумом. На поверхні допускаються відбитки серп’янки. Смак та запах виражений сирний солодкуватий, злегка пряний. Не повинно бути слизу, цвілі, стороннього смаку та запаху. Жирністю не менше 50 %.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Сир кисломолочний: Кисломолочний продукт, який виробляється сквашуванням молока, чистого, білого кольору рівномірного за всією масою. Однорідної мазкої консистенції, з запахом молока, з кисломолочним смаком. Без стороннього запаху та смаку, а також цвілі, плісняви, гнилі, з жирністю від 5 % до 9 %.
Кисломолочний сир пакують у картонні коробки зі стікером, які повинна бути попередньо вистелені пергаментом чи алюмінієвою фольгою або поліетиленовою плівкою.
Термін придатності товару з моменту, коли відбулася поставка, має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, (тобто, щоб строк його придатності минув не більше, ніж на 20%). Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, у тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, ГМО, тощо
Графік поставки: згідно замовлень Замовника.
Учасник в складі своєї пропозиції надає наступні документи:
1) Копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України та дійсні на момент подання пропозиції, що мають включати зберігання, транспортування та розповсюдження продуктів харчування на ім’я (Зберігача, у разі якщо учасник не задіює свої складські приміщення; на ім’я Перевізника, у разі якщо учасник не задіює свій транспорт та працівників для доставки продукції):
ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
2. Довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, зокрема учасник повинен підтвердити наявність водія, вантажника та експедитора.
До довідки додаються скан-копія особистих медичних книжок (з чинним медоглядом) працівників, та скан-копії водійських посвідчень водія.
3. Гарантійний лист про надання учасником на кожну партію товару, яка буде постачатися, документів, що засвідчують якість товару, а саме: сертифікату відповідності або якості чи інший документ, який підтверджує якість запропонованого товару.
4. Надати документи в складі тендерної пропозиції:
1) Договір зі спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу;
2) Копію свідоцтва про калібрування транспортного засобу (вантажного транспортного засобу обладнаного ізотермічним обладнанням)
3) Документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності.
5. Також учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати:
Договір з підприємством на проведення дезінфекції та дератизації складських приміщень.
___________________ __________________ _______________
Посада керівника (підпис) (ініціали та прізвище)
(або уповноваженої особи)
підприємства (Учасника)
*Учасник повинен підтвердити інформацію про технічні, якісні та кількісні вимоги замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на не правомірне рішення замовника щодо відміни закупівлі
Номер:
a4bee777409c4c67b71948a4272fff4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-014576-a.a3
Назва:
Скарга на не правомірне рішення замовника щодо відміни закупівлі
Скарга:
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ". Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням – «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар». Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.» Також в електронній системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Пов'язані документи:
Замовник
- Інформація що стосується розгляду скарги.docx 20.02.2024 08:58
- ПРО прийняття рішення про скасування відміни процедури закупілі на виконання Антимонопольного комітету..pdf 28.02.2024 11:35
- ПРО прийняття рішення про скасування відміни процедури закупілі на виконання Антимонопольного комітету..pdf 28.02.2024 11:26
- Інформація що стосується розгляду скарги.pdf 20.02.2024 08:51
- рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf 28.02.2024 10:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2024 № 3450.pdf 26.02.2024 18:29
- рішення від 16.02.2024 № 2970.pdf 16.02.2024 16:14
- sign.p7s 14.02.2024 14:46
- СКАРГА.pdf 14.02.2024 14:45
- Скарга.docx 14.02.2024 14:45
- Скарга_Validation_Report.pdf 14.02.2024 14:45
- Протокол про відміну закупівлі №124.4.2024 р від 08.02.2024 р..pdf 14.02.2024 14:45
- Скарга.docx.p7s 14.02.2024 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2024 15:08
Дата розгляду скарги:
23.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.02.2024 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2024 10:41
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №124/5/2024
уповноваженої особи управління освіти виконавчого комітету
Ковельської міської ради
Дата: 28.02.2024 р.
Замовник Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
ЄДРПОУ 02141680
Місце: 45000, Україна, Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд.101
Предмет закупівлі: ДК : 021 : 2015 : 15540000-5 Сирні продукти
Процедура закупівлі Відкриті торги з Особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-18-014576-a.
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про скасування відміни процедури закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 Сирні продукти (далі – Закупівля) на підставі рішення Антимонопольного комітету України
2. Про оприлюднення в електронній системі рішення про скасування відміни процедури закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-01-18-014576-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
23.02.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 3450-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" від 14 лютого 2024 № UA-2024-01-18-014576-a.a3, Комісія постановила зобов'язати Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 15540000- 5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-18-014576-a.
На виконання рішення Антимонопольного комітету України запропоновано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У звꞌязку з виконанням рішення Антимонопольного комітету та скасуванням рішення про відміну процедури закупівлі запропоновано оприлюднити дане рішення протягом одного робочого дня з дати його прийняття.
ВИРІШИЛА:
1. На виконання рішення Антимонопольного комітету скасувати рішення про відміну процедури закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5 Сирні продукти (далі – Закупівля)
2. Оприлюднити в електронній системі рішення про скаування рішення про відміну торгів із зазначенням підстав протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення.
Уповноважена особа управління освіти
виконавчого комітету Ковельської міської ради Ягодіна В.В.
Пункт скарги
Номер:
90971bfe5b8e457d86766b64e9c9ec81
Заголовок пункту скарги:
оскаржуємо неправомірне рішення про відміну тендеру, протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.
Опис заперечення:
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ". Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням – «Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: 1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг. Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. 3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар». Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.» Також в електронній системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.» Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники. Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №124/4/2024 від 08.02.2024 р. зазначаємо, що всі підстави є надуманими, оскільки після укладання договору про закупівлю за результатами тендеру, Замовник та майбутній Постачальник можуть внести зміни до договору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Особливостей і відкоригувати/врегулювати абсолютно всі питання (або ж «порушення» - думка Замовника), вказані як підстави для відміни закупівлі. Згідно частини 4 розділу 6 тендерної документації Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки ( у разі закупівлі товару). Також Замовником визначено в частині 4 розділу 6 тендерній документації, що Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Розділом 8 Проекту договору до тендерної документації – Додаток 4, власне також передбачено можливість та порядок внесення змін: 8.1. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч.6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі». В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне. Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за мови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір, за результатами якого Скаржник мав би виконати свої зобов’язання за договором та отримати дохід. Скаржника позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що помилки при визначенні очікуваної вартості чи потреби не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що уповноважена особа Замовника не змогла вірно здійснити розрахунки або ж вчасно внести зміни до тендерної документації. Скаржник не має бути заручником ситуації, коли Замовник внаслідок своїх дій/бездіяльності відмінив закупівлю.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Відповідно до п. 59 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Деражнянський молочний завод» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру «ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)», номер оголошення UA-2024-01-18-014576-a. 3. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на неправомірну відмінну закупівлі
Номер:
16a7fb39b8454871a33f9c0424aae7aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-18-014576-a.b2
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, на неправомірну відмінну закупівлі
Скарга:
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ".
Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням –
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення:
1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар».
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також в електронній системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол про відміну закупівлі №124.4.2024 р від 08.02.2024 р..pdf 13.02.2024 11:28
- Скарга.pdf 13.02.2024 11:28
- Скарга.docx.p7s 13.02.2024 11:27
- Скарга_Validation_Report.pdf 13.02.2024 11:27
- Скарга.docx 13.02.2024 11:27
- sign.p7s 13.02.2024 11:29
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
14.02.2024 14:39
Пункт скарги
Номер:
ef6c3b98377d48e38da74b125b2e7d9b
Заголовок пункту скарги:
оскаржуємо неправомірне рішення про відміну тендеру, протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.
Опис заперечення:
За підсумками аукціону, який відбувся 05.02.2024, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ " Деражнянський молочний завод ".
Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням –
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення:
1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар».
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також в електронній системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Однак, тендерна пропозиція Скаржника не розглядалася, та для ухилення від укладання з нами договору Замовником було прийнято безпідставне рішення про відміну тендеру (протокол №124/4/2024 від 08.02.2024 р.) з наступним обґрунтуванням –
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення:
1. Під час оприлюднення оголошення про проведення процедури «відкриті торги з Особливостями» була вказана невірна очікувана вартість. Розрахунок очікуваної вартості товару, визначається як середня сума за отриманими пропозиціями від 3-х потенційних учасників (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275). Під час обрахунку була здійснена математична помилка, що призвела до завищення очікуваної вартості. Тому, виникла необхідність внести зміни до оголошення, про те ні Законом України «Про публічні закупівлі»,ні Особливостями не передбачено внесення змін до оголошення.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
2. Під час формування тендерної пропозиції була невірно визначена потреба у закупівлі сиру твердого. Кількість вираховувалась: потреба мінус кількість придбаного товару відповідно до ч.6 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”. Під час обрахунку була здійснена математична помилка, результатом якого було завищено потребу у закупівлі товару на 0,60 кг.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
3. Під час формування тендерної пропозиції в додатку до тендерної пропозиції у п.5.2. проекту договору зазначено, що «поставка товару здійснюється щоденно згідно замовлення малими партіями», тоді як у Додатку 2 до проєкту договору вказано, що «постачання товару здійснюється за заявкою уповноважених осіб Замовника, не пізніше наступного робочого дня з моменту надходження від уповноважених осіб Замовника заявки на Товар».
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також в електронній системі закупівель зазначено –
«Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Невірно визначена очікувана вартість. 2. Технічна помилка при визначенні потреби закупівлі сиру твердого. 3. Розходження в умовах проєкту договору щодо поставки товару.»
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права та законні інтереси.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Відміна торгів
Тип порушення:
Відміна торгів
Опис суті пункту скарги:
Зазначимо, що у складі тендерної пропозиції Скаржника надано усі необхідні документи, та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №124/4/2024 від 08.02.2024 р. зазначаємо, що всі підстави є надуманими, оскільки після укладання договору про закупівлю за результатами тендеру, Замовник та майбутній Постачальник можуть внести зміни до договору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Особливостей і відкоригувати/врегулювати абсолютно всі питання (або ж «порушення» - думка Замовника), вказані як підстави для відміни закупівлі.
Згідно частини 4 розділу 6 тендерної документації Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки ( у разі закупівлі товару).
Також Замовником визначено в частині 4 розділу 6 тендерній документації, що Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Розділом 8 Проекту договору до тендерної документації – Додаток 4, власне також передбачено можливість та порядок внесення змін:
8.1. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч.6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за мови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір, за результатами якого Скаржник мав би виконати свої зобов’язання за договором та отримати дохід. Скаржника позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що помилки при визначенні очікуваної вартості чи потреби не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що уповноважена особа Замовника не змогла вірно здійснити розрахунки або ж вчасно внести зміни до тендерної документації. Скаржник не має бути заручником ситуації, коли Замовник внаслідок своїх дій/бездіяльності відмінив закупівлю.
Виходячи зі змісту правової норми, передбаченої пп.2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), вбачається, що така відміна можлива тільки тоді, коли наявне певне порушення саме законодавства у сфері публічних закупівель, а не іншого законодавства, і яке неможливо усунути звичайним шляхом, а також яке призведе до інших порушень, що унеможливлюють продовження здійснення та завершення конкретної закупівлі. Зазначені Замовником невідповідності НЕ призвели до порушень, що завадили проведенню закупівлі. Навпаки, закупівля відбулася, у закупівлі взяли участь два учасники.
Щодо причин вказаних Замовником у протоколі №124/4/2024 від 08.02.2024 р. зазначаємо, що всі підстави є надуманими, оскільки після укладання договору про закупівлю за результатами тендеру, Замовник та майбутній Постачальник можуть внести зміни до договору відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Особливостей і відкоригувати/врегулювати абсолютно всі питання (або ж «порушення» - думка Замовника), вказані як підстави для відміни закупівлі.
Згідно частини 4 розділу 6 тендерної документації Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки ( у разі закупівлі товару).
Також Замовником визначено в частині 4 розділу 6 тендерній документації, що Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Розділом 8 Проекту договору до тендерної документації – Додаток 4, власне також передбачено можливість та порядок внесення змін:
8.1. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень ч.6 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи зазначаємо наступне.
Вважаємо, що Замовник, зловживаючи власними правами, незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за мови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір, за результатами якого Скаржник мав би виконати свої зобов’язання за договором та отримати дохід. Скаржника позбавлено потенційної можливості правомірно стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення тендера та відповідно отримати прибуток шляхом провадження господарської діяльності відповідно до чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що помилки при визначенні очікуваної вартості чи потреби не можуть вважатися порушенням законодавства у сфері публічних закупівель та не можуть слугувати підставою для відміни закупівлі, лише через те що уповноважена особа Замовника не змогла вірно здійснити розрахунки або ж вчасно внести зміни до тендерної документації. Скаржник не має бути заручником ситуації, коли Замовник внаслідок своїх дій/бездіяльності відмінив закупівлю.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Відповідно до п. 59 Особливостей, скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).. Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Деражнянський молочний завод» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну тендеру «ДК 021:2015 15540000-5 Сирні продукти (Сир твердий масова частка жиру не менше 50%, сир кисломолочний масова частка жиру від 5% до 9%)», номер оголошення UA-2024-01-18-014576-a. 3. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги.