• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Славський міський полігон ТПВ, смт. Славське Сколівського району Львівської області. Реконструкція (рекультивація)» (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

50 884 189.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 254 420.95 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 14:52 - 04.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції скаржника

Номер: 2d105d0f527f4d0baa8351160e03cf8d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-006846-a.b2
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції скаржника
Скарга:
20 лютого 2024 року, Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол уповноваженої особи №15 від 20 лютого 2024 року, відповідно до якого Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» на підставі абз.2,4 пп.1 п.44 Особливостей №1178 (учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі також – Скаржник) не погоджується із таким рішенням Замовника.
Дата розгляду скарги: 06.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2024 18:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.03.2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №4177-р/пк-пз від 06.03.2024 року виконано згідно протоколу уповноваженої особи від 26.03.2024 року №31.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", Секретар О.О. 380679882437 PROMINBUDSERVISKIEV@GMAIL.COM

Пункт скарги

Номер: a9a3e62585b04885a59903afcd50da08
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо «сканованої з оригіналу копії з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції».
Опис заперечення: 1.1. Щодо договору з ПАТ «Київспецтранс».
У Протоколі уповноваженої особи №15 від 20 лютого 2024 року, Замовником зазначається зокрема наступне: «За положеннями абзацу пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 16.02.2024 року замовником при попередньому розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» було виявлено, що в її складі відсутня сканована з оригіналу копія з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції, що має наслідком недотримання учасником вимог, передбачених пунктом 5 Таблиці 4 Додатку 1 Тендерної документації, а відтак, Замовник зобов’язав вказаного учасника закупівлі надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції. 17.02.2024 року Учасник в електронну систему закупівель завантажив файл «14 Договір на захоронення відходів.pdf», який містив договір №604050/36 від 11.07.2023 року, укладеного з ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» про надання послуг з захоронення, приймання, зберігання розміщення Твердих Будівельних Відходів на полігоні. При цьому, «Полігоном» згідно пункту 1.1. даного договору розуміється власне полігон великогабаритних та будівельних відходів, на якому тверді побутові відходи розміщенню (захороненню) не підляшають (в силу положень Закону України «Про управління відходами» та наказу Міністерства з питань житлово0комунального господарства №435 від 01.12.2010 року). Не може бути взято Замовником до уваги наявність додаткової угоди до даного Договору №1 від 29.12.2023 року, оскільки за даною угодою обсяг приймання відходів становить 10000 м.куб (ТПВ) за 2023-2024 рр., що є суттєво меншим, ніж обсяг, що передбачений в пункті 1 розділу «Будівельні роботи на рекультивації існуючого полігону рекультивація карти полігону» Додатку 2 до тендерної документації (40000 м.куб). Враховуючи ту обставину, що полігон великогабаритних та будівельних відходів №6 (м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 94-96) приймати тверді побутові відходи не вправі (захоронення таких відходів ПАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» здійснює на полігоні №5 в селі Підгірці, що не охоплюється умовами договору №604050/36 від 11.07.2023 року), ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не може вважатися таким, який підтвердив виконання вимоги, передбаченої пунктом 5 Таблиці 4 Додатку 1 тендерної документації. Уповноваженою особою додатково встановлено, що при поданні даного договору учасником заретушована ціна. Проте, за положеннями пункту 40 Особливостей №1178, не підлягає розкриттю інформація, що обгрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Відтак, враховуючи те, що договір відноситься до документів «критерії оцінки», жодна інформація, окрім інформації що містить персональні дані, не може вважатися конфіденційною». Скаржник не погоджується із таким твердженням Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Вищезазначена позиція Замовника є необґрунтованою виходячи із наступного:
По-перше, відповідно до пункту пункту 5 Таблиці 4 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції.
Вищезазначена вимога взагалі не містить інформації про необхідність надати скановану з оригіналу копію ДОГОВОРУ. Таким чином, тендерна документації не містила вимоги про необхідність надавати у складі тендерної пропозиції саме Договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, тому Замовник не повинен був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей у цій частині.
По-друге, 16 лютого 2024 року в 15:46 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей Скаржником, у якій зазначено зокрема наступне: «4.В складі пропозиції відсутня сканована з оригіналу копія з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції, що має наслідком недотримання учасником вимог, передбачених пунктом 5 Таблиці 4 Додатку 1 Тендерної документації. ….. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року, зобов’язати учасника закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», виправити невідповідності в поданих у складі тендерної пропозиції документах, а саме:…………….. 4.Надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції».
Таким чином, вимога про усунення невідповідностей також не містить вказівки на необхідність подання Скаржником саме Договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ.
Не зважаючи на вищезазначене, допускаючи можливість (але не необхідність) подання у складі тендерної пропозиції договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, Скаржником завантажено в електронну систему закупівель зокрема Договір на приймання і захоронення відходів (куби) №604050/36 від 11 липня 2023 року разом з Додатковою угодою №1 до цього договору від 29 грудня 2023 року.
Наголошуємо, що Договір на приймання і захоронення відходів (куби) №604050/36 від 11 липня 2023 року разом з Додатковою угодою №1 до цього договору від 29 грудня 2023 року повністю відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що тендерною документацією, зокрема пунктом 5 Таблиці 4 Додатку №1 до тендерної документації, не встановлено особливих вимог до такого договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ: не передбачено особливих умов щодо конкретних полігонів, їх відповідності нормативно-правовим актам, а також не передбачено який обсяг ТПВ має бути передбачений для захоронення у такому договорі.
По-третє, вимога про «скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції» викладена Замовником у Додатку №1 до тендерної документації, який називається «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника», а саме у Таблиці 4 «Інші вимоги до учасника», що суперечить твердженню Замовника про те, що дана вимога відноситься до документів «критерії оцінки». Таким чином, Скаржником було правомірно приховано інформацію про ціну/вартість послуг із захоронення відходів за Договором на приймання і захоронення відходів (куби) №604050/36 від 11 липня 2023 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 84a5ecba6be8489285bb8f9c55af4e6c
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо «сканованої з оригіналу копії з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції».
Опис заперечення: 1.2. Щодо договору з ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ».
У Протоколі уповноваженої особи №15 від 20 лютого 2024 року, Замовником зазначається зокрема наступне: «ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» в електронну системі закупівель завантажено файл «14 Договір на захоронення відходів.pdf», який містив текст договору від 05.02.2024 року про надання послуг з видалення (захоронення) твердих побутових відходів, укладеного з ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ». При детальному дослідженні змісту поданого документу уповноваженою особою встановлено, що на кожній його сторінці міститься зображення проставлених підписів та печаток сторін. При цьому, якість всіх відтисків печатки та підписів директора ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» (Виконавець) суттєво нижча (менш чітке зображення) від відтисків печатки та підписів, проставлених директором ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (Замовник). Вказана обставина могла бути наслідком проставлення таких печаток та підписів Замовника не на оригіналі документа, а на попередньо роздрукованій копії (нижча якість зображення відтисків печатки та підписів директора ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» пояснюється технічними особливостями пристроїв для кольорового друку, пов’язаної з технічними обмеженнями щодо роздільної здатності документа, що підлягає друку та вимірюється у точках та дюйм (dpi – dots per inch) і залежить від вимог до якості зображення та розміру файлу, способу оцифрування або методу створення готового зображення, вибраного формату файлу та інших параметрів), а відтак, у Замовник виникли сумніви у підтвердженні факту виготовлення сканкопії такого документу саме з оригіналу. Враховуючи вказану обставину, для підтвердження факту належного оформлення договірних відносин між ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» Замовником у порядку, передбаченому пункту 42 Особливостей №1178, відповідно до якого Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, був направлений відповідний запит до ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ», предметом якого було надання інформації про наявність укладеного договору між зазначеними суб’єктами господарювання. 20.02.2024 року на електронну пошту Замовник надійшов лист ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» за вх.№19/02/24-1 від 19 лютого 2024 року ( за реєстр за вз.№24/02-19/04/812 від 20.02.2024 року, до протоколу на 1 арк. Додається), відповідно до якого Славську селищну раду було поінформовано про те, що договір між ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не укладався. Вказана обставина підтверджує не тільки факт невиконання вимог, передбачених пунктом 5 Таблиці 4 Додатку 1 тендерної документації, та, як наслідок, не виправлення учасником виявлених невідповідностей, а й факт надання учасником недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів». Скаржник не погоджується із таким твердженням Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Скаржник вважає, що позиція Замовника є необґрунтованою виходячи із наступного:
По-перше, відповідно до пункту пункту 5 Таблиці 4 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції.
Вищезазначена вимога взагалі не містить інформації про необхідність надати скановану з оригіналу копію ДОГОВОРУ. Таким чином, тендерна документації не містила вимоги про необхідність надавати у складі тендерної пропозиції саме Договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, тому Замовник не повинен був звертатись до Скаржника з вимогою про усунення невідповідностей у цій частині.
По-друге, 16 лютого 2024 року в 15:46 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей Скаржником, у якій зазначено зокрема наступне: «4.В складі пропозиції відсутня сканована з оригіналу копія з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції, що має наслідком недотримання учасником вимог, передбачених пунктом 5 Таблиці 4 Додатку 1 Тендерної документації. ….. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року, зобов’язати учасника закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», виправити невідповідності в поданих у складі тендерної пропозиції документах, а саме:…………….. 4.Надати скановану з оригіналу копію з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, який повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції».
Таким чином, вимога про усунення невідповідностей також не містить вказівки на необхідність подання Скаржником саме Договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ.
По-третє, не зважаючи на вищезазначене, допускаючи можливість (але не необхідність) подання у складі тендерної пропозиції договору з балансоутримувачем (управителем, власником) діючого полігону твердих побутових відходів (ТПВ) на захоронення ТПВ, Скаржником завантажено в електронну систему закупівель зокрема договір про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024.
Твердження Замовника про наявність недостовірної інформації щодо того, що між ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» та ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» не укладався договір про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024, не відповідає дійсності і таке твердження Замовника є маніпулятивним, оскільки згідно з листом ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» №19/02/24-1 від 19.02.2024 року, ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» повідомило Замовника про те, що договір про надання послуг з видалення (захоронення) твердих побутових відходів між ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не укладався саме у письмовій формі.
Відповідно до частин першої та другої статті 638 Цивільного кодексу України, Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Згідно з частинами першою та другою статті 639 Цивільного кодексу України, Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася.
Твердження ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» про те, що між ним та Скаржником не було укладено договору спростовується тим фактом, що перед укладенням договору про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024, між представниками ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» велося листування із застосуванням одного з месенджерів щодо укладення даного договору, яке завершилося його укладенням з подальшим підписанням уповноваженою особою ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» pdf-версії договору про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів (знімки екрану із відповідним листуванням між представниками ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», а також підписаний лише зі сторони ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» договір додаються до цієї скарги).
Після отримання від ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» підписаного з їх сторони pdf-версії договору про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024 року, такий договір було підписано і зі сторони Скаржника, після чого відбувалося його сканування, що і стало наслідком недостатньо чіткого відображення підписів та печаток однієї із сторін.
Зважаючи на викладене, сторонами – ТОВ «ГРІНЕРА СТРИЙ» та ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» дотримано усіх етапів укладення договору: оферта і акцепт, що передбачені для такого виду договорів (даний вид договорів не потребує: 1)обов’язкової письмової форми з явкою сторін для його укладення; 2) нотаріального посвідчення чи інших обов’язкових елементів).
Звертаємо увагу, що умовами договору про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024 року не передбачено можливості односторонньої відмови від цього договору, а також Скаржник не отримував письмових повідомлень від ТОВ «ГРІНЕРА ТРЕЙД» повідомлень про необхідність розірвання цього договору, тому твердження про його неукладання сторонами – не відповідає дійсності.
Звертаємо увагу, що ані ТОВ «ГРІНЕРА ТРЕЙД», ані тим більше Замовник не можуть установлювати (підтверджувати або спростовувати) наявність або відсутність фактів вчинення правочинів, у тому числі фактів недійсності або нікчемності юридичних фактів.
Зважаючи на вищевикладене, договір про надання послуг по захороненню твердих побутових відходів від 05.02.2024 року, є дійсним договором, який було надано у складі тендерної пропозиції Скаржника та який більше ніж задовольняє вимоги тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 533f34f0d6c340a19873be9505659971
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Опис заперечення: У Протоколі уповноваженої особи №15 від 20 лютого 2024 року, Замовником зазначається зокрема наступне: «В недотримання до оприлюдненого замовником повідомлення про усунення невідповідностей, учасником в електронну систему закупівель завантажено файл «4 Довідка про наявність працівників.pdf», у якому міститься довідка Вих.№8/4 від 17.02.2024 р. про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг. ….. Проте, замовником, вимагалося надання документів про освіту виключно на працівників Демченко Сергій Григорович, Лещенко Василь Борисович, Сопунов Ігор Федорович, Москаленко Олександр Олександрович. Внесення змін на надання в новій редакції довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт взагалі не вимагалося. Уповноважена особа встановила, що виправлення невідповідностей у порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей №1178, передбачає наявність обов’язкової умови – такі виправлення можливі щодо невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та щодо яких замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимого про їх усунення. Враховуючи викладене, учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» не усунув виявлені невідповідності у спосіб, визначений замовником у порядку, передбаченому чинним законодавством в цій частині».
Скаржник не погоджується із таким твердженням Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: 16 стаття
Ідентифікатор класифікації: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип порушення: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Опис суті пункту скарги: 16 лютого 2024 року в 15:46 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей Скаржником, у якій зазначено зокрема наступне: «5.В складі тендерної пропозиції відсутнє Свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації монтажник з монтажу сталевих і залізобетонних конструкцій на працівників Демченко Сергій Григорович та Лещенко Василь Борисович, Свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації Арматурник на працівника Сопунов Ігор Федорович, Свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації Бетоняр на працівника Москаленко Олександр Олександрович (що зазначені в довідці від Вих. № 8/4 від 02.02.2024р.). На даних працівників надані посвідчення, проте умовами документації (пункт 2 частини 2 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації) вимагалося надання свідоцтва про здобуття відповідної кваліфікації. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року, зобов’язати учасника закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», виправити невідповідності в поданих у складі тендерної пропозиції документах, а саме: …. 5.Надати свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації монтажник з монтажу сталевих і залізобетонних конструкцій на працівників Демченко Сергій Григорович та Лещенко Василь Борисович, свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації Бетоняр на працівника Москаленко Олександр Олександрович, свідоцтво встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації Арматурник на працівника Сопунов Ігор Федорович (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 р. № 645)».
На виконання вимоги про усунення невідповідності, Скаржником було завантажено в електронну систему закупівель:
- Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, вих.№8/4 від 17.02.2024, у якій замість працівників, що були зазначені у первісній довідці та у яких не було відповідних свідоцтв встановленого законодавством взірця про здобуття кваліфікації, було замінено на тих працівників, які мають відповідні свідоцтва про здобуття кваліфікації, а саме: монтажників з монтажу сталевих і залізобетонних конструкцій – Демченка С.Г. та Лещенка В.Б. (у яких не було відповідних свідоцтв) було замінено на Хоров’юка П.Я. та Маленького І.О. (на тих, у яких такі свідоцтва наявні), арматурника – Сопунова І.Ф. (без свідоцтва) на Волошина О.В. (з свідоцтвом), бетоняра – Москаленко О.О. (без свідоцтва) на Шевчука В.В. (з свідоцтвом).
- Свідоцтва про здобуття відповідної кваліфікації на Хоров’юка П.Я., Маленького І.О., Волошина О.В., Шевчука В.В.
Таким чином, твердження Замовника, про те, що Скаржником не було усунено виявлених невідповідностей не відповідає дійсності. Скаржником було підтверджено повну відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та умовам, що викладені у пункті 2 Таблиці 1 Додатку №1 до тендерної документації.
Зважаючи на це, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі уповноваженої особи №15 від 20 лютого 2024 року. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником

Скарга на умови закупівлі

Номер: ea20254bb3624e69b729c0b99eb0f70a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-006846-a.a1
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Ознайомившись із тендерною документацією, Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата розгляду скарги: 24.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.01.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.01.2024 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник повідомляє, що рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.01.2024 року №1481-р/пк-пз виконано шляхом завантаження нової редакції тендерної документації (окремих додатків до тендерної документації).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", Секретар О.О. 380679882437 PROMINBUDSERVISKIEV@GMAIL.COM