• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 0212015 код 15110000-2– М'ясо (М'ясо яловичини 1 категорії, заморожене, стегно куряче заморожене)

Річний план закупівель на 2024р.

Завершена

550 543.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 752.72 UAH
Період оскарження: 12.01.2024 14:34 - 17.01.2024 00:00
Вимога
Відхилено

Умови тендерної документації

Номер: 03bbfdd33a4d41a0a56ab6fe722a5007
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-12-006599-a.c1
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
Вимога надати «Акт за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складений Держпродспоживслужбою України за формою, затвердженою наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22 (далі – Акт 143-22) може бути виконана НЕ ВСІМА категоріями підприємств-учасників електронних торгів. Підприємство, яке створене менш ніж за 6 місяців до початку аукціону ще не може мати такого АКТу. Відповідно до Постанови КМ №896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю. Зокрема у п.8 зазначено: «Планові заходи державного контролю здійснюються з періодичністю: із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік. На підприємстві, яке розпочало свою діяльність не більше 6 місяців тому, перевірка органами ДПСС не передбачена. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст. 22 ч.4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо скасувати таку умову тендерної документації щодо надання Акту №143-22, або застосувати певні вийнятки в умовах ТД стосовно новостворених підприємств – Учасників торгів, діяльність яких триває менше 6 місяців.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, що цікавитесь закупівлями. З приводу Вашої вимоги інформуємо про наступне. Вимога надати Акт 143-22 спрямована на те, щоб замовник міг пересвідчитися у дотриманні потенційним постачальником до лікувального закладу вимог законодавчих норм щодо поводження з харчовими продуктами. Законодавство про публічні закупівлі не містить визначення поняття «дискримінація», проте у Постанові Верховного Суду України від 29.01.2021р. у справі № 640/1042/19 (№ К/9901/688/20), де вказано, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У цій справі ВС зазначив, що дискримінації не було, адже вимоги конкурсної документації поширювались не лише на певного суб’єкта або конкретну групу суб`єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і були обов`язкові до виконання всіма потенційними учасниками. Вимоги тендерної документації адресовані на необмежену кількість потенційних учасників незалежно від строку їх діяльності. Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 не містять обмежень для замовників встановлювати види і обсяг документального підтвердження відповідності учасників закупівель кваліфікаційним критеріям, зокрема, в законодавстві немає преференцій для учасників за критерієм тривалості їх роботи чи дати їх створення. Також згаданою суб’єктом звернення Постановою КМУ № 896 від 31.10.2018 р. «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» затверджено порядок визначення періодичності здійснення саме ПЛАНОВИХ заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей). Натомість у тендерній документації вимагається надати Акт за результатами проведення планових АБО позапланових заходів державного контролю. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» підставою для здійснення позапланових заходів є зокрема подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Суб’єкт звернення не надав доказів існування об’єктивних обставин, які б унеможливлювали здійснення на його підприємстві планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання ним вимог законодавства про харчові продукти та отримання відповідного акту за результатами таких заходів. Окрім того, як вбачається з вимоги, по інших документах, які вимагаються від учасників у суб’єкта звернення питань немає, зокрема й по експлуатаційному дозволу. Отже можна зробити висновок, що суб’єкт звернення оформив такий дозвіл. Його оформлення, так само як і Акт 143-22 потребує перевірки Держпродспоживслужбою відповідності об’єкта певним критеріям. Тоді не зрозуміло, чому не був оформлений Акт, адже на це було достатньо часу. Враховуючи викладене, вважаємо, що підстави для задоволення вимоги суб’єкта звернення відсутні.
Статус вимоги: Відхилено