-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу
Місце надання послуг: дослідження здійснюються за місцем знаходження лабораторії виконавця.
Завершена
2 092 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 145.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 145.00 UAH
Період оскарження:
12.01.2024 11:29 - 18.02.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
1a2e01a7505b42b69f7658945ded3e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-12-002473-a.a3
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 02.02.2024 11:57
- Ліцензія на медпрактику .jpg 02.02.2024 11:57
- Витяг відомості з ліцензійного реєстру.pdf 02.02.2024 11:57
- Проект договору.docx 02.02.2024 11:57
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 02.02.2024 11:57
- Постанова 1178.pdf 02.02.2024 11:57
- Перелік змін.docx 02.02.2024 11:57
- Витяг з ліцензійного рєєстру .jpg 02.02.2024 11:57
- Ліцензія на медпрактику .jpg.p7s.zip 02.02.2024 11:57
- Тендерна документація.docx 02.02.2024 11:57
- Витяг відомості з ліцензійного реєстру.pdf.p7s.zip 02.02.2024 11:57
- Технічна специфікація.docx 02.02.2024 11:57
- Скарга.docx.p7s.zip 02.02.2024 11:57
- Витяг з ліцензійного рєєстру .jpg.p7s.zip 02.02.2024 11:57
- sign.p7s 02.02.2024 11:58
- рішення від 05.02.2024 № 2135.pdf 05.02.2024 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.02.2024 № 2597.pdf 13.02.2024 14:19
- рішення від 12.02.2024 № 2597.pdf 15.02.2024 10:52
- Пояснення по сказі!.pdf 07.02.2024 09:20
- Пояснення по сказі!.docx 07.02.2024 09:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2024 13:00
Дата розгляду скарги:
12.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2024 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.02.2024 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ замовником внесено зміни
Пункт скарги
Номер:
a4d66f136ed057f5e3150a3f20359d38
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Опис заперечення:
Відповідно до п. 1. «Загальні вимоги» по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлена наступна вимога: Послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності у м.Львів з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія). (Надати у складі пропозиції копію ліцензії або рішення про видачу такої ліцензії або документ дозвільного характеру)..
Вказана умова тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме у м. Львів жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України та відповідно має документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія) – копія додається. Однак місце провадження господарської діяльності з медичної практики знаходиться не у м. Львів, що обмежує нас в участі по даній закупівлі та дискримінує як учасника.
Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285.
Скаржником, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Отже, послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу не передбачають необхідності розташування лабораторії в конкретно розташованому місці (наприклад територіально біля закладу охорони здоров’я - КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» або на території будь-якої громади). Дані послуги відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що проводять свою господарської діяльність з медичної практики у м. Львів, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Окрім того, згідно загальних вимоги по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, встановлених Додатком №2 до тендерної документації, Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу. Доставка біопсійного матеріалу від місцезнаходження замовника (місця забору матеріалу) до місця проведення досліджень здійснюється силами, транспортом Виконавця та за його рахунок. Отже, власне Замовнику не має значення де знаходиться потенційний Виконавець, адже усі витрати з транспортування, доставки матеріалу здійснюються за рахунок Виконавця.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений. Власне, Замовником, на нашу думку, для того і вносяться уже повторно дискримінаційні вимоги до тендерної документації.
Вказана умова тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме у м. Львів жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України та відповідно має документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія) – копія додається. Однак місце провадження господарської діяльності з медичної практики знаходиться не у м. Львів, що обмежує нас в участі по даній закупівлі та дискримінує як учасника.
Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285.
Скаржником, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Отже, послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу не передбачають необхідності розташування лабораторії в конкретно розташованому місці (наприклад територіально біля закладу охорони здоров’я - КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» або на території будь-якої громади). Дані послуги відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що проводять свою господарської діяльність з медичної практики у м. Львів, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Окрім того, згідно загальних вимоги по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, встановлених Додатком №2 до тендерної документації, Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу. Доставка біопсійного матеріалу від місцезнаходження замовника (місця забору матеріалу) до місця проведення досліджень здійснюється силами, транспортом Виконавця та за його рахунок. Отже, власне Замовнику не має значення де знаходиться потенційний Виконавець, адже усі витрати з транспортування, доставки матеріалу здійснюються за рахунок Виконавця.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений. Власне, Замовником, на нашу думку, для того і вносяться уже повторно дискримінаційні вимоги до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Тип порушення:
Ліцензії або документи дозвільного характеру
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Скаржником уже оскаржувалися умови тендерної документації по даній закупівлі, скарга - UA-2024-01-12-002473-a.c2. За результатами розгляду даної скарги, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №1301-р/пк-пз від 23.01.2024, згідно якого Замовника зобов’язно внести відповідні зміни до тендерної документації. На виконання зазначеного рішення, Замовник вніс зміни 01.02.2024 року, однак доповнив тендерну документацію новою дискримінаційною вимогою, яка суперечать нормам чинного законодавства
Відповідно до п. 1. «Загальні вимоги» по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлена наступна вимога: Послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності у м.Львів з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія). (Надати у складі пропозиції копію ліцензії або рішення про видачу такої ліцензії або документ дозвільного характеру)..
Вказана умова тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме у м. Львів жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України та відповідно має документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія) – копія додається. Однак місце провадження господарської діяльності з медичної практики знаходиться не у м. Львів, що обмежує нас в участі по даній закупівлі та дискримінує як учасника.
Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285.
Скаржником, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Отже, послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу не передбачають необхідності розташування лабораторії в конкретно розташованому місці (наприклад територіально біля закладу охорони здоров’я - КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» або на території будь-якої громади). Дані послуги відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що проводять свою господарської діяльність з медичної практики у м. Львів, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Окрім того, згідно загальних вимоги по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, встановлених Додатком №2 до тендерної документації, Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу. Доставка біопсійного матеріалу від місцезнаходження замовника (місця забору матеріалу) до місця проведення досліджень здійснюється силами, транспортом Виконавця та за його рахунок. Отже, власне Замовнику не має значення де знаходиться потенційний Виконавець, адже усі витрати з транспортування, доставки матеріалу здійснюються за рахунок Виконавця.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений. Власне, Замовником, на нашу думку, для того і вносяться уже повторно дискримінаційні вимоги до тендерної документації.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-01-12-002473-a «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу)», Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024, що додаються.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Скаржником уже оскаржувалися умови тендерної документації по даній закупівлі, скарга - UA-2024-01-12-002473-a.c2. За результатами розгляду даної скарги, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №1301-р/пк-пз від 23.01.2024, згідно якого Замовника зобов’язно внести відповідні зміни до тендерної документації. На виконання зазначеного рішення, Замовник вніс зміни 01.02.2024 року, однак доповнив тендерну документацію новою дискримінаційною вимогою, яка суперечать нормам чинного законодавства
Відповідно до п. 1. «Загальні вимоги» по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлена наступна вимога: Послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності у м.Львів з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія). (Надати у складі пропозиції копію ліцензії або рішення про видачу такої ліцензії або документ дозвільного характеру)..
Вказана умова тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме у м. Львів жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України та відповідно має документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія) – копія додається. Однак місце провадження господарської діяльності з медичної практики знаходиться не у м. Львів, що обмежує нас в участі по даній закупівлі та дискримінує як учасника.
Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285.
Скаржником, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Також відповідно до даного закону, місце провадження виду господарської діяльності це місце (об’єкт, приміщення, будівля, земельна ділянка та/або територія), на якому (у межах якого) суб’єкт господарювання провадить господарську діяльність або яке використовується в його провадженні (може збігатися з місцезнаходженням суб’єкта господарювання).
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики.
Отже, послуги гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу не передбачають необхідності розташування лабораторії в конкретно розташованому місці (наприклад територіально біля закладу охорони здоров’я - КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр» або на території будь-якої громади). Дані послуги відповідно до законодавства надаються будь-якими учасниками ринку, які мають відповідні дозвільні документи, в будь-якій точці України, за місцем провадження медичної практики, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії (з урахуванням внесених до них змін).
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що проводять свою господарської діяльність з медичної практики у м. Львів, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Окрім того, згідно загальних вимоги по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, встановлених Додатком №2 до тендерної документації, Учасник повинен своїми силами, засобами і матеріалами надати послуги по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу. Доставка біопсійного матеріалу від місцезнаходження замовника (місця забору матеріалу) до місця проведення досліджень здійснюється силами, транспортом Виконавця та за його рахунок. Отже, власне Замовнику не має значення де знаходиться потенційний Виконавець, адже усі витрати з транспортування, доставки матеріалу здійснюються за рахунок Виконавця.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений. Власне, Замовником, на нашу думку, для того і вносяться уже повторно дискримінаційні вимоги до тендерної документації.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-01-12-002473-a «ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу)», Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024, що додаються.
×
-
Назва доказу:
Перелік змін
-
Опис доказу:
Перелік змін
-
Повʼязаний документ:
Перелік змін.docx
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація
-
Опис доказу:
Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Опис доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178
-
Опис доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178
-
Повʼязаний документ:
Постанова 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
Опис доказу:
ЗУ «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику
-
Опис доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія на медпрактику .jpg
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024
-
Опис доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ліцензійного рєєстру .jpg.p7s.zip
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024
-
Опис доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із зміни 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Витяг відомості з ліцензійного реєстру.pdf.p7s.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені п. 1. «Загальні вимоги» по Лоту №2 послуги для забезпечення роботи пологового відділення, Додатку №2 до тендерної документаціїта привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні умови
Номер:
b82678b28bbc43ed854fc96694dfea10
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-12-002473-a.c2
Назва:
дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік змін.docx 20.01.2024 15:52
- Скарга.docx.asice.zip 20.01.2024 15:52
- ЗУ Про публічні закупівлі.pdf 20.01.2024 15:52
- Тендерна документація.docx 20.01.2024 15:52
- Постанова 1178.pdf 20.01.2024 15:52
- рішення від 23.01.2024 № 1301.pdf 23.01.2024 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.01.2024 № 1709.pdf 30.01.2024 17:52
- рішення від 29.01.2024 № 1709.pdf 01.02.2024 13:55
- Пояснення по сказі.docx 24.01.2024 15:10
- Пояснення по скарзі..pdf 24.01.2024 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2024 16:18
Дата розгляду скарги:
29.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.01.2024 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.02.2024 13:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником на виконання рішення АМКУ внесено зміни.
Вимога
Вирішена
Просимо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
726800f547704a2b8ffb63cc40db263c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-01-12-002473-a.a1
Назва:
Просимо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник просимо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації:
1. Відповідно до п.1 Додатку № 2 до тендерної документації до Лоту 2 встановлено, що послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), медична статистика. (Надати у складі пропозиції копію ліцензії або рішення про видачу такої ліцензії або документ дозвільного характеру).
Слід відмітити, що предметом закупівлі є саме послуги по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу. Жодних послуг, які потребуватимуть наявність ліцензії або дозвільного документу на медичну статистику, умовами тендерної документації не передбачено.
Зважаючи на це Замовником установлено дискримінаційні умови, відповідно до яких встановлено надання документів, які не стосуються предмету закупівлі.
Ідентичне питання розглядалося Антимонопольним комітетом України при розгляді скарги в закупівлі UA-2023-07-24-005644-a та зобов’язано замовника усунути дискримінаційні вимоги.
2. Відповідно до п.8 Додатку № 2 до тендерної документації до Лоту 2 встановлено вимоги щодо забезпечення Учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації.
Проте замовником не звернуто уваги на вимоги Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877 р., пунктом 4 розділу Х якого передбачено, що «Вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу.
Встановлена вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року є такою, що протирічить законодавству. Крім того Замовником не передбачено в Тендерній документації послуг по збереженню вологого архіву протягом 1 року та не встановлено порядку оплати за здійснення його збереження, особливо зважаючи на те, що для такого зберігання потребуватимуться значні площі та нестимуться значні витрати.
Просимо внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дискримінаційні умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2024 21:49
Вирішення:
Доброго дня! За результатом розгляду вимоги прийнято рішення про внесення змін у вимоги згідно тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено