• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

834 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 340.00 UAH
Період оскарження: 05.01.2024 15:01 - 12.01.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність переможця

Номер: 97b863493b47406286ea3d66f765199b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-004432-a.c3
Назва: Невідповідність переможця
Вимога:
1. Замовником було опубліковано вимогу про усунення порушення для виправлення невідповідностей 18.01.24, 14:49: Невідповідність 9. 1) перелік виявлених невідповідностей – генеральні договори обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів надано не в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 17 розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити генеральні договори обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів в повному обсязі, з урахуванням додатків. Учасником для виправлення невідповідностей було надано: * Генеральний договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів УБ 1623946; * Генеральний договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів УБ 1623947; * Лист-пояснення (Вих. №29 від 18.01.2024р.); * Лист-пояснення від ПАТ НАСК «ОРАНТА» (19.01.2024 № 0890-06-27/8). Однак відповідно до п. 1.8 Генерального договору обов’язкового страхування УБ 1623946 та п. 1.8 Генерального договору обов’язкового страхування УБ 1623947 «невід’ємною частиною цього Договору є: Частина 2 Договору, Заява на страхування, Додаток на кожне окреме перевезення». Учасник не надав Заяву на страхування Генерального договору обов’язкового страхування УБ 1623946 та Заяву на страхування Генерального договору обов’язкового страхування УБ 1623947, які є невід’ємною частиною кожного з генеральних договорів обов’язкового страхування. 2. Частина 5 пункту 4 Іншої інформації Додатку №1 до тендерної документації містить вимогу: Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Учасник надав: • Протокол №2 загальних зборів учасників ТОВ А-ЕНЕРГО від 06 липня 2021 року, де присутня інформація: по третьому питанню порядку денного одностайно вирішили обрати на посаду директора ТОВ А-ЕНЕРГО Жесткова Михайла Юрійовича з 07 липня 2021 року; • Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. №22 від 18.01.2024р.), де вказано: Жестков Михайло Юрійович є директором, а Андреєв Володимир Анатолійович є В.О. директора – фінансовий директор; • Довіреність №1991 від 11 вересня 2023 року на Андреєва Володимира Анатолійовича від Жесткова Михайла Юрійовича як посадової особи – директора ТОВ А-ЕНЕРГО строком на три роки (дійсна до 11 вересня 2026 року) для здійснення юридичних правочинів від імені Товариства; • Наказ №10-ОК про прийняття на роботу Андреєва Володимира Анатолійовича на посаду фінансового директора від 31 березня 2022 року та Наказ №48-ОК від 11 вересня 2023 року про передачу повноважень директора, згідно тексту якого Жестков М.Ю. відбуває на військову службу з 11.09.2023 та передає тимчасове виконання повноважень директора ТОВ А-ЕНЕРГО фінансовому директору Андреєву Володимиру Анатолійовичу з 12.09.2023 до дати його повернення з військової служби. В тендерній пропозиції відсутня інформація дати повернення Жесткова М.Ю. з військової служби та відновлення його повноважень як директора ТОВ А-ЕНЕРГО. Отже, враховуючи підпис всіх документів тендерної пропозиції директором ТОВ А-ЕНЕРГО Жестковим Михайлом Юрійовичем та документів, які були завантажені для виправлення невідповідностей (Вимога про усунення порушення від 18.01.24, 14:49, діє до: 19.01.24, 14:49), такі документи не є підписаними посадовою особою фінансовим директором Андреєвим Володимиром Анатолійовичем згідно Довіреності №1991 від 11 вересня 2023 року та не можуть бути дійсними для даної публічної закупівлі. Висновок: тендерна пропозиція ТОВ А-ЕНЕРГО підписана загалом та кожен документ зокрема Жестковим Михайлом Юрійовичем, який не міг її підписати, оскільки перебуває на військовій службі з 11.09.2023 відповідно до Наказу №48-ОК від 11 вересня 2023 року, а кожен документ окремо та всю тендерну пропозицію повинен був підписати Андреєв Володимир Анатолійович відповідно до Довіреності №1991 від 11 вересня 2023 року, яка вимагалася тендерною документацією. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надаємо пояснення 1) Відповідно до вимог пункту 17 розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) вимогою замовника було надання учасниками довідки про наявність спецтранспорту (власного або найманого, або орендованого) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами, зокрема договір обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів (особливо небезпечних медичних відходів категорій «В»). Учасником надано генеральні договори обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів Форма 83 серія УБ №1623946 та Форма 83 серія УБ №1623947 укладені між учасником закупівлі та ПАТ НАСК «ОРАНТА». Дійсність договорів підтверджено листом-поясненням від ПАТ НАСК «ОРАНТА» (19.01.2024 № 0890-06-27/8). 2) Керівником (директором) ТОВ «А-Енерго» є Жестков Михайло Юрійович інформація про якого міститься в єдиному державному реєстрі. В Законі України «Про військовий обов’язок і військову службу» немає прямої заборони виконання військовослужбовцем своїх трудових обов’язків, зокрема в режимі дистанційної праці. Таким чином, Законом України «Про військовий обов’язок і військову службу» не забороняється подавати документи для участі у публічних закупівлях самому керівнику – Жесткову Михайлу Юрійовичу. Тендерна пропозиція підписана безпосередньо керівником кваліфікованим електронним підписом, що не порушує чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесених змін

Номер: 30df610657df4dde9f97d0baeb58b838
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-004432-a.a2
Назва: Щодо внесених змін
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до внесених змін ви вимагає надати: Копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446, встановлено ВИЧЕПНИЙ перелік вимог до кадрового складу відповідного суб’єкта господарювання. Отже, Замовник не обґрунтовано, порушуючи Ліцензійні умови, вимагає від учасника даної закупівлі кадрового забезпечення. Також, доводимо до вашого відома, що навчання працівників щодо поводження з небезпечними відходами включає знання «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 №325 СТОСУЄТЬСЯ ЛИШЕ ПЕРСОНАЛУ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ. Враховуючи вище викладене, вимагаємо видалити дискримінаційні умови, щодо надання посвідчень працівників про навчання та перевірку знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 №325. У випадку не задоволення нашої вимоги будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТІ УКРАЇНИ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу по предмету закупівлі - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-004432-a) повідомляємо наступне. Відходи, які утворюються внаслідок діяльності закладів охорони здоров’я вважаються найбільш небезпечними, так як несуть ризики хімічних, токсичних, канцерогенних, мутагенних і радіаційних впливів на організм людини, травматизму та інфікування. Враховуючи, що неадекватне та невідповідне поводження з медичними відходами може мати серйозні наслідки для громадського здоров’я як за рахунок прямого впливу, так і через негативну дію на стан екології, тому Замовником прийнято рішення внести зміни до розділу 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації, а саме додавши пункт 18 «Копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. Документи надаються на учасника та на співвиконавця (у разі залучення)». Законодавством не заборонено навчання, підготовка і перевірка знань, а також отримання підтверджуючого документу про закінчення навчання, в тому числі і щодо поводження з небезпечними відходами, включаючи знання «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 №325 іншими працівниками, які є чи можуть бути персоналом закладів медичного чи не медичного спрямування. То ж Учасник має можливість отримати відповідні копії посвідчень. Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності (п. 13 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» від 5 грудня 2023 р. № 1278) «Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни)). Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості провести навчання та перевірку знань співробітників з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325. Тому вимога не є дискримінаційною. При здійсненні закупівель Уповноважена особа комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради дотримується всіх принципів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: d2b8045f068e470a858f2caf62684616
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-05-004432-a.c1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до статті 16 ЗУ Про публічні закупівлі з урахуванням особливостей Замовник може вимагати наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто Замовник може вимагати від учасників документальне підтвердження щодо необхідних знань та досвіду кваліфікованого персонала учасника по відношенню до предмету закупівлі. Предмет закупівлі UA-2024-01-05-004432-a - Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування), утилізації небезпечних відходів (шляхом знешкодження) (ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) . У зв"язку з предметом закупівлі та діючим Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08 червня 2015 року № 325 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602) у нас виникає питання та прохання до Замовника: Можливо б було доцільно вимагати від учасників хоча б копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325? Просимо Замовника розглянути можливість внести зміни в тендерну документацію закупівлі - копії посвідчень працівників про навчання та перевірку знань з питань охорони праці щодо поводження з відходами небезпечних речовин, у тому числі щодо знань «Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», затвердженими наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! До Додатку 1 та додатку 2 до тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено