-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)
51 послуга дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна) – 51 путівка
Завершена
324 677.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 324.68 UAH
мін. крок: 0.1% або 324.68 UAH
Період оскарження:
18.04.2018 15:27 - 29.04.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
місце надання послуг
Номер:
6b25d2f0e5ec4a9dabfd4a4c8a8282ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-18-000778-c.c2
Назва:
місце надання послуг
Вимога:
У Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» зазначено «місце надання послуг: Західне узбережжя Чорного моря (Україна)».
До яких критеріїв Замовник визначив місце надання послух виключно «Західного узбережжя Чорного моря (Україна)»?
Якщо є правова підстава до даного визначення, вкажіть які саме адміністративні одиниці входять до Західного узбережжя Чорного моря України.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Зважаючи на вищевикладене, прошу Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону, а саме усунути «Західне узбережжя Чорного моря (Україна) та вказати «узбережжя Чорного моря (Україна)»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2018 15:36
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги можемо повідомити наступне!
Умовами тендерної документації не встановлено дискримінаційних вимог та не обмежується конкуренція. Під Західним узбережжям Чорного моря в тендерній документації слід розуміти узбережжя всього Чорного моря, що входить до території, яка підконтрольна Україні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація за територіальною ознакою
Номер:
ff9cbb4c950d44c6a53c917a5438ab2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-18-000778-c.c1
Назва:
Дискримінація за територіальною ознакою
Вимога:
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону).
У Додатку 2 до ТД «Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)» зазначено «місце надання послуг: Західне узбережжя Чорного моря (Україна, Одеська область)», таким чином додати окрім Одеської області, також Херсонську, Миколаївські області.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг – виключно «Одеська область» та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовник у Додатку 2 до ТД визначив місце надання послуг «Одеська область».
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Одеська область) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону. ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України, включаючи, Херсонську та Миколаївські області.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Одеської області. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої послуги на морському узбережжі Херсонської та Миколаївської областей. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2018 11:09
Вирішення:
Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами розгляду вашої вимоги до умов тендерної документації внесено відповідні зміни!
Статус вимоги:
Задоволено