• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт зі створення та влаштування системи протипожежного захисту (система автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) будівлі КНП «Міська поліклініка №21» Харківської міської ради за адресою : вул.Плеханівська,126, м. Харків

Завершена

4 197 004.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 985.03 UAH
Період оскарження: 29.12.2023 14:11 - 03.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Стосовно виконаних аналогічних договорів

Номер: a5deb622be9f42a995c425883142cbc0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-29-005321-a.c2
Назва: Стосовно виконаних аналогічних договорів
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме в п.п. 5.2.3. пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначається, що Учасник повинен вказати у довідці щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів не менше двох аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту будь-якого об’єкту, в тому числі не менше одного договору з капітального ремонту приміщень та/або частини приміщень будь-якого об’єкту. Відповідно до пунтку 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Оскільки предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт зі створення та влаштування системи протипожежного захисту (система автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) будівлі КНП «Міська поліклініка №21» Харківської міської ради за адресою : вул. Плеханівська,126, м. Харків», а не капітальний ремонт будь-якого об’єкту, тим паче не капітальний ремонт приміщень та/або частини приміщень будь-якого об’єкту, то вимога стосовно того, що Учасник повинен вказати у довідці не менше двох аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту будь-якого об’єкту, в тому числі не менше одного договору з капітального ремонту приміщень та/або частини приміщень будь-якого об’єкту є неправомірною та дискримінаційною. Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище зазначену інформацію, вимагаємо внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, вимоги положення п.п. 5.2.3. пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації привести у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ зі створення та влаштування системи протипожежного захисту (система автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) будівлі КНП «Міська поліклініка №21» Харківської міської ради за адресою : вул.Плеханівська,126, м. Харків. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до стаття 1 Закону роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва: об’єкт – окремий будинок, будівля, споруда, лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а також їхня частина; об’єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Виконання капітального ремонту здійснюється на об’єкті в приміщеннях КНП «Міська поліклініка №21» Харківської міської ради за адресою : вул. Плеханівська,126, м. Харків. Таким чином, вимога щодо підтвердження виконання двох аналогічних договорів щодо виконання РОБІТ З КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ БУДЬ-ЯКОГО ОБ’ЄКТУ, в тому числі не менше одного договору з капітального ремонту приміщень та/або частини приміщень будь-якого об’єкту – не є такою що не відповідає вимогам до предмета закупівлі, не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно наявності головного інженера

Номер: 142fda26cac347fbacc3cc7c183bfd25
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-29-005321-a.c1
Назва: Вимога стосовно наявності головного інженера
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу, а саме в п.п. 5.2.2. пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації наявна вимога надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складену та заповнену за формою ІІ, повинна містити інформацію про керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера; виконавця робіт. Предметом даної закупівлі є «Капітальний ремонт зі створення та влаштування системи протипожежного захисту (система автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей) будівлі КНП «Міська поліклініка №21» Харківської міської ради за адресою : вул. Плеханівська,126, м. Харків» Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», такий вид господарської діяльності як, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, підлягає ліцензуванню. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень підлягає ліцензуванню, відповідно до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Цією ж Постановою визначені кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Отже, в Постанові 852 відсутня вимога щодо обов’язкової наявності саме головного інженера та зазначається, що кількість виконавців повинна становити не менше двох осіб. Відповідно до пунтку 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що не передбачені законодавством. Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога стосовно обов’язкової наявності головного інженера не дає можливості взяти участь в даній закупівлі учасникам, в штатному розписі яких відсутня посада головного інженера. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу стосовно обов’язкової наявності головного інженера та внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, вимоги положення п.п. 5.2.2. пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації привести у відповідність до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою КМУ від 23.11.2016 № 852.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша зауваження було розглянуто, та слід зазначити що ваша вимога базується на ЗУ «Пр ліцензування» та Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 р. «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Замовником в тендерній документації не зазначаеться та не вимагається, що під час подання тендерної пропозиції учасник повинен керуватися вищезгаданими нормативними актами. Предметом закупівлі є капітальний ремонт, та під час виконання якого замовником буде здійснюватися як технічний так і авторський нагляд. Тому вимога, щодо наявності в Учасника головного інженера – є цілком законною, та не спричиняє будь яких дискримінаційних вимог до Учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено