-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Деревина паливна змішаних порід (1 група та 2 група)
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
23.12.2023 13:11 - 28.12.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога до Замовника через невизначені вимоги ТД
Номер:
b601d7e443464a49b3dbcd1b7e7efc57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-23-001130-a.b1
Назва:
вимога до Замовника через невизначені вимоги ТД
Вимога:
Вимога ТД- Постачання деревини здійснюється на підставі письмових або усних заявок Замовника, не пізніше трьох робочих днів з моменту одержання відповідної заявки транспортом Учасника і за його рахунок (у складі тендерної пропозиції Учаснику надати гарантійний лист).
По-перше, просимо уточнити про яку партію йде мова в заявці? 100? 200? 500 куб.м.? Адже якщо в заявці Замовник зазначить наприклад 3000 куб.м. або взагалі весь обсяг поставки, то Постачальник фізично не зможе здійснити поставку за 3 робочі дні. Це НЕ можливо. Дана невизначеність не надає можливості реалізувати своє право на участь у цих торгах, бо ми навіть не розуміємо чи реально виконати цей договір, враховуючи військовий стан та великий обсяг даної закупівлі.
Просимо внести зміни у тендерну документацію та встановити реальні терміни для поставки товару або визначити розмір партії, який треба поставити протягом 3-х робочих днів (у проекті договору у тому числі).
Наголосимо, що вимога у наведеній редакції не надає можливості належним чином підготувати свою пропозицію та сформувати ціну на товар, а прийняти участь у торгах без визначеної ціни не можливо. Без розміру партії- хоча б приблизної ми не можемо навіть спрогнозувати кількість необхідного транспорту, кількість доставок (а доставка товару, згідно умов тендерної документації повинна бути включена у вартість товару).
Просимо внести зміни у тендерну документацію і визначити умови поставки більш конкретно, щоб учасники могли запропонувати найнижчу ціну у даних торгах (адже критерієм оцінки визначено саме ціну товару).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО 28.12.2023 09:42
Дата подачі:
27.12.2023 13:40
Вирішення:
Ваше звернення щодо внесення змін у тендерну документацію та встановлення реальних термінів для поставки товару або визначити розмір партії, який треба поставити протягом 3-х робочих днів (у проекті договору у тому числі) розглянуто та повідомляємо наступне.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи особливості здійснення діяльності Замовника та джерело фінансування даної закупівлі, Замовником було визначено умову, що постачання товарів здійснюватиметься на підставі письмових або усних заявок Замовника та в обсягах, зазначених у заявці Замовника, в залежності від фактичної потреби Замовника, що не суперечить вимогам чинного законодавства.
На вимогу п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі - Особливості) положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України № 922-VІIІ від 25.12.2015 року «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон) Замовником не було застосовано в умовах тендерної документації, що, відповідно, дає можливість Учаснику використовувати додаткові можливості щодо виконання договору.
Зазначаємо, що Замовник здійснює закупівлю за принципами, передбаченими ст.5 Закону та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до Учасників.
Відтак, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.12.2023 09:01