-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, поточний ремонт принтерів, заправка та відновлення картриджів КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади»)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2023 16:52 - 27.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження дискваліфікації
Номер:
21df51f62dee4634b3195229383bdb6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-017848-a.a4
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення , дії чи бездіяльності торгів. Приложений документ скарга.PDF, в якій викладені обгрунтування помилкової дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 09.02.2024 13:17
- sign.p7s 09.02.2024 13:22
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ (2).docx 19.02.2024 15:00
- ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ (2).PDF 19.02.2024 15:13
- Документи по сервісному центру.pdf 22.02.2024 11:32
- рішення від 13.02.2024 № 2655.pdf 13.02.2024 16:48
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 20.02.2024 № 252.pdf 21.02.2024 17:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2024 № 3755.pdf 29.02.2024 12:24
- рішення від 28.02.2024 № 3755.pdf 04.03.2024 13:42
- відповідь на скаргу ІНТ Сервіс 2.docx 15.02.2024 16:04
- Відповідь на скаргу ІНТ Сервіс 2.pdf 15.02.2024 16:04
- Canon_oficial.jpg 15.02.2024 16:04
- Протокол 2 про скасування рішення ІНТ Сервіс.docx 04.03.2024 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2024 13:26
Дата розгляду скарги:
20.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2024 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2024 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТ СЕРВІС» від 05.02.2024 року за процедурою закупівлі — код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, поточний ремонт принтерів, заправка та відновлення картриджів КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-22-017848-a - скасоване
Пункт скарги
Номер:
472d1bd7a63641dfaa029c883da49d44
Заголовок пункту скарги:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Опис заперечення:
Пункт 13 Додатку № 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші підстави
Ідентифікатор класифікації:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС"
код ЄДРПОУ: 37572551
адреса: 43016 м.Луцьк, Київський майдан 1
тел.: 380673613915
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Вихідний №: 09-02/53/15-10-0500
Дата: від 09.02.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-22-017848-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол відхилення Інт Сервіс 2.docx 05.02.2024 15:54
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 13 Додатку № 4
Замовник торгів встановив вимоги до технічного завдання яке мають виконати Учасники процедури закупівлі, а саме:
«Вимоги до надання послуг
13. Наявність одного або декількох сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
«З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами погоджуємось»
Датовано: "___" ________________ року
[Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника]»(цитата).
Відповідно до рішення Колегії АМКУ вимога Наявність одного або декількох сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox." в технічній специфікація була віднесена до звичайних вимог, як така яка не містить вимог щодо надання документів в складі пропозиції. Дана позиція підтверджується самим рішенням Колегії АМКУ. Рішенням колегії АМКУ було скасовано рішення повністю без можливості надання 24 годин у звязку з відсутністю вимог про надання таких документів в складі пропозиції.
Наявна вимога тільки що Учасники процедури закупівлі мають підтвердити виконання завданого технічного завдання наданням підписаного Додатку № 4.
Скаржник виконав дану вимогу, а саме надавши файл «Додаток4»
Яким погодився, що в нього є одним або декілька сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
Що і вимагав Замовник торгів, вимоги про надання даних документів в складі пропозиції не має.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів знову відхиляє пропозицію Скаржника через те, що Скаржник не подав документів в складі пропозиції.
Фактично Замовник торгів відхилив пропозицію через те, що Скаржник не надав документів на вимогу про усунення не відповідностей Замовника.
Проте як Скаржник може виконати цю вимогу, якщо такої вимоги тендерної документації не має. Вимога замовника про надання 24 годин на виправлення порушення повинна гуртуватись н діючих вимогах тендерної документації, а не на бажанні Замовника торгів отримати документи які не було встановленні для подання в складі пропозиції.
Скаржником була виконана вимога Замовника відповідно до умов тендерної документації. Це грунтується на Законі України «Про публічні закупівлі», згідно з яким учасник тендеру зобов'язаний надати всю необхідну документацію, яка вимагається тендерною документацією.
Щодо наданої інформації з веб ресурсів хочемо прямо наголосити, що порядок оновлення даної інформації на веб ресурсах не відомий. Станом на яку дату там знаходиться ця інформація та в якому обємі.
Враховуючи відсітність доказів з боку Замовника, щодо порядку оновлення інформації, посилання на веб сайти як доказову базу є сумнівними.
Скаржник, ще раз наголошує, що він виконав умови тендерної документації та має одним або декілька сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
В той же час дана вимога прямо передбачає наявність хоча б одного сертифікату з перелічених виробників.
Щодо наданого листа від Представництва «Епсон Європа Б.В.» то як видно з самого запиту, даний документ мав бути наданий у вигляді електроного документу.
Проте відповідь Представництва не містить електронного підпису, що прямо дає можливість внести чи видалити інформацію з документу, таким чином перевірити автентичність такого доказу не можливо.
Фактично даним листом намагаються узаконити визначення переможця з найбільшою ціною МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА" так як тільки він знаходиться в даному переліку авторизованих центрів.
В той же час хочемо прямо наголосити, що в технічному завданні не має жодного катриджу фірми ЕПСОН.
Фактично Замовник торгів намагається узаконити визначення переможця через наданий лист, автентичність якого не можливо перевірити, це є просто фото, а не документ. Підтвердження авторизаційного центру виробника картриджів ЕПСОН якого взагалі не має в технічному завданні.
Підсумовуючі вищевикладене, хочемо прямо зазначити, що відхилення через не подання документів на вимогу про усунення не відповідностей є протиправним та таким, що порушує принципи закріплення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178.
Скаржник не повинен був надавати ні яких документів, враховуючи зазначене відхилення не правомірне.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
СКАРЖНИК: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС"
код ЄДРПОУ: 37572551
адреса: 43016 м.Луцьк, Київський майдан 1
тел.: 380673613915
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Вихідний №: 09-02/53/15-10-0500
Дата: від 09.02.2024 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2023-12-22-017848-a
№ ЛОТу (назва): ---
Найменування Замовника: Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади" (далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТ СЕРВІС" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:
НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
Протокол відхилення Інт Сервіс 2.docx 05.02.2024 15:54
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 13 Додатку № 4
Замовник торгів встановив вимоги до технічного завдання яке мають виконати Учасники процедури закупівлі, а саме:
«Вимоги до надання послуг
13. Наявність одного або декількох сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
«З умовами технічного завдання ознайомлені, з вимогами погоджуємось»
Датовано: "___" ________________ року
[Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника]»(цитата).
Відповідно до рішення Колегії АМКУ вимога Наявність одного або декількох сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox." в технічній специфікація була віднесена до звичайних вимог, як така яка не містить вимог щодо надання документів в складі пропозиції. Дана позиція підтверджується самим рішенням Колегії АМКУ. Рішенням колегії АМКУ було скасовано рішення повністю без можливості надання 24 годин у звязку з відсутністю вимог про надання таких документів в складі пропозиції.
Наявна вимога тільки що Учасники процедури закупівлі мають підтвердити виконання завданого технічного завдання наданням підписаного Додатку № 4.
Скаржник виконав дану вимогу, а саме надавши файл «Додаток4»
Яким погодився, що в нього є одним або декілька сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
Що і вимагав Замовник торгів, вимоги про надання даних документів в складі пропозиції не має.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник торгів знову відхиляє пропозицію Скаржника через те, що Скаржник не подав документів в складі пропозиції.
Фактично Замовник торгів відхилив пропозицію через те, що Скаржник не надав документів на вимогу про усунення не відповідностей Замовника.
Проте як Скаржник може виконати цю вимогу, якщо такої вимоги тендерної документації не має. Вимога замовника про надання 24 годин на виправлення порушення повинна гуртуватись н діючих вимогах тендерної документації, а не на бажанні Замовника торгів отримати документи які не було встановленні для подання в складі пропозиції.
Скаржником була виконана вимога Замовника відповідно до умов тендерної документації. Це грунтується на Законі України «Про публічні закупівлі», згідно з яким учасник тендеру зобов'язаний надати всю необхідну документацію, яка вимагається тендерною документацією.
Щодо наданої інформації з веб ресурсів хочемо прямо наголосити, що порядок оновлення даної інформації на веб ресурсах не відомий. Станом на яку дату там знаходиться ця інформація та в якому обємі.
Враховуючи відсітність доказів з боку Замовника, щодо порядку оновлення інформації, посилання на веб сайти як доказову базу є сумнівними.
Скаржник, ще раз наголошує, що він виконав умови тендерної документації та має одним або декілька сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox.
В той же час дана вимога прямо передбачає наявність хоча б одного сертифікату з перелічених виробників.
Щодо наданого листа від Представництва «Епсон Європа Б.В.» то як видно з самого запиту, даний документ мав бути наданий у вигляді електроного документу.
Проте відповідь Представництва не містить електронного підпису, що прямо дає можливість внести чи видалити інформацію з документу, таким чином перевірити автентичність такого доказу не можливо.
Фактично даним листом намагаються узаконити визначення переможця з найбільшою ціною МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА" так як тільки він знаходиться в даному переліку авторизованих центрів.
В той же час хочемо прямо наголосити, що в технічному завданні не має жодного катриджу фірми ЕПСОН.
Фактично Замовник торгів намагається узаконити визначення переможця через наданий лист, автентичність якого не можливо перевірити, це є просто фото, а не документ. Підтвердження авторизаційного центру виробника картриджів ЕПСОН якого взагалі не має в технічному завданні.
Підсумовуючі вищевикладене, хочемо прямо зазначити, що відхилення через не подання документів на вимогу про усунення не відповідностей є протиправним та таким, що порушує принципи закріплення ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1178.
Скаржник не повинен був надавати ні яких документів, враховуючи зазначене відхилення не правомірне.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):
1. --- (відсутні)
З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
e43e492985204aac923439f6bfc39c98
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-017848-a.a3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Скарга щодо неправомірного рішення , дії чи бездіяльності торгів. Приложений документ скарга.PDF, в якій викладені обгрунтування помилкової дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 08.01.2024 19:12
- рішення від 10.01.2024 № 550.pdf 10.01.2024 16:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2024 № 1025.pdf 18.01.2024 13:26
- рішення від 17.01.2024 № 1025.pdf 22.01.2024 12:02
- відповідь на скаргу ІНТ Сервіс.docx 12.01.2024 09:00
- відповідь на скаргу ІНТ Сервіс.pdf 12.01.2024 09:00
- Протокол про скасування рішення ІНТ Сервіс.docx 29.01.2024 09:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2024 19:23
Дата розгляду скарги:
17.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2024 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТ СЕРВІС» за процедурою закупівлі — код ДК 021:2015 - 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування, поточний ремонт принтерів, заправка та відновлення картриджів КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-22-017848-a - скасоване
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
abe9996a808f4130be50a96e5cab9ba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-017848-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога замовника: «Наявність одного або декількох сертифікатів або документів підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню принтерів Canon, HP, Epson, Xerox». Обов’язкова наявність сертифікату або документів авторизованого сервісного центру є дискримінаційною. Прошу звернути увагу на поняття «авторизованого сервісний центру». Авторизований сервісний центр - це сервісний центр, що має договір з певним виробником, за яким сервісний центр має право здійснювати гарантійні ремонти техніки цього виробника, безкоштовні для споживача. У даній закупівлі не йде мова про гарантійні ремонти. Якщо техніка знаходиться на гарантійному обслуговуванні, вона ремонтується безкоштовно авторизованими сервісними центрами без підписання будь яких додаткових договорів. Також прошу звернути увагу на особливості формування мереж авторизованих сервісних центрів в Україні. По-перше: кожен виробник авторизує обмежену кількість сервісних центрів в регіоні в залежності від розмірів регіону. В нашому регіоні авторизовані сервісні центри: HP - немає, Canon - немає, Epson - один, Xerox – немає (дані наведено з офіційних сайтів виробників), Жоден з перелічених виробників на даний момент не розширює мережу авторизованих сервісних центрів в нашому регіоні, тобто на даний момент отримати статус авторизованого сервісного центру та сертифікувати інженерів за даною вимогою немає можливості у жодного сервісного центра міста Луцьк. Є підстави вважати, що замовник лобіює інтереси одного конкретного учасника, який єдиний має потрібні сертифікати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2023 23:30
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Наявність у сервісного центру авторизації означає і гарантує, що даний сервісний центр має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, та відповідає вимогам і стандартам даного виробника.
Авторизація дає право виконувати гарантійний ремонт і технічне обслуговування. Авторизований СЦ має доступ до офіційної технічної документації, програмних засобів та забезпечується оригінальними запасними частинами виробника. Інженери авторизованого СЦ проходять навчання у виробника. Все це гарантує якісний ремонт у відповідності з усіма вимогами виробника і при використанні оригінальних запасних частин.
Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади працює 23/7. Прийом пацієнтів тісно пов’язаний з комп’ютерною технікою і залежить від справних принтерів, адже доводиться друкувати багато документів. В зв’язку з цим ми маємо бути впевнені в якісній та безвідмовній роботі принтерів.Якісне обслуговування та ремонт можуть забезпечити лише сертифіковані спеціалісти. Якість друку напряму залежить від використання оригінальних та якісних матеріалів і запчастин схвалених виробником техніки.
Вимога замовника не є дискримінаційною, оскільки Замовник передбачає НАЯВНІСТЬ ОДНОГО АБО ДЕКІЛЬКОХ СЕРТИФІКАТІВ АБО ДОКУМЕНТІВ підтверджуючих статус авторизованого сервісного центру по гарантійному та післягарантійному ремонту та сервісному обслуговуванню РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ принтерів Canon, HP, Epson, Xerox, а не вказує конкретний документ чи конкретну модель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невірна інформація
Номер:
fb49aa0e045a45569ebe686b882eed41
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-22-017848-a.a1
Назва:
Невірна інформація
Вимога:
У вимогах потрібно надати пропозицію згідно Додатку 1. В якому вказана кількість заправки картриджів - 1636шт, відновлення картриджів - 900 шт і ремонт принтерів в кількості 150штук. В додатку 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
" і в самому тендері вказано кількість робіт 1202 одиниці, тобто в цю кількість ремонти принтерів не входять.
Як скласти пропозицію згідно додатку 1 якщо кількість по картриджам відрізняється від кількості в описі тендеру і Додатку 4, а також взгалі немає кількості по ремонтах принтерів.
Приведуть у відповідність опис тендеру з додатками, або опишіть як вірно заповнити пропозицію згідно додатку 1ю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2023 23:05
Вирішення:
Кількість послуг відредаговано згідно потреб Замовника, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено