-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти свіжовипечені
Завершена
1 830 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 150.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 16:24 - 27.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
07b0cd1ebc1f4708ab6f450b9574061a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-015683-a.a5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!!!
Відповідно до пункту 2.9. додатку № 3 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність складських приміщень необхідних для виконання договору. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці надати наступні документи:
- сканований оригінал технічного паспорту на складське приміщення, документ, що посвідчує право власності або договір оренди нежитлового приміщення, якщо складські приміщення орендовані, оформленого згідно чинного законодавства або документ, що підтверджує право використання зазначених приміщень (дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій).
ФОП Матвієнко В.О. (далі – Учасник) у складі своєї пропозиції надано довідку про навність складських приміщень, які знаходяться за адресою вул. Куйбишева, 19 А (Сухомлинського, 19А), що знаходяться в приватній власності на підставі договору від 01.09.2004 № 20/1.
Також Учасником надано:
- договір купівлі-продажу від 01.06.1999 року. Предмет купівлі – магазин (Н-1), вул. Куйбишева, 19, м. Знамя’нка, Кіровоградської області;
- договір купівлі-продажу від 01.06.1999 року. Предмет купівлі – магазин (О-1), м. Знамя’нка, вул. Куйбишева, 19 Кіровоградської області.
Сканованого оригіналу технічного паспорту на складське приміщення та/ або документу, що посвідчує право власності або договір оренди нежитлового приміщення, якщо складські приміщення орендовані Учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
На виконання рішення органу оскарження від 22.01.2024 № 1261-р/пк-пз Вами надано можливість Учаснику усунути невідповідності в тендерній документації та додатково надати документи, передбачені пунктом 2.9. додатку № 3 до тендерної документації.
Учасником надано довідку, в якій зазначено, що у володінні та кристуванні Учасника знаходиться, в тому числі, складське приміщення площею 62,8 кв. м., зареєстроване Знам’янським БТІ 23.03.1999 року за номером 60/1, яке знаходиться за адресою м. Знам’янка, вул. Куйбишева, 19 (Сухомлинського, 19). Також надано технічний паспорт на житловий будинок, право власності на який Знам’янським БТІ 23.03.1999 року за номером 60/1, яке знаходиться за адресою м. Знам’янка, вул. Куйбишева, 19 (Сухомлинського, 19), виготовлений 25.04.1998 р, в якому зазначена інформація про 4 приміщення: 1. коридор 1,3 кв.м., 2. торговий зал 22,3 кв.м., 3. служебные 3,5 кв.м., 4. Торговий зал 35,7 кв.м. (всього 62,8 кв.м., з них житлова 58,0, підсобна 4,8).
Інформація про те, що якесь з приміщень за функціональним призначенням належить до складського, поданий документ не містить.
Враховуючи зазначене, просимо самостійно скасувати своє рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 18, вимога.pdf 02.02.2024 15:03
Дата подачі:
02.02.2024 10:37
Вирішення:
Шановний учаснику! ФОП Матвієнко В.О. надано довідку, в якій зазначено, що у володінні та кристуванні Учасника знаходиться, в тому числі, складське приміщення площею 62,8 кв. м., зареєстроване Знам’янським БТІ 23.03.1999 року за номером 60/1, яке знаходиться за адресою м. Знам’янка, вул. Куйбишева, 19 (Сухомлинського, 19). Також надано технічний паспорт на житловий будинок, право власності на який Знам’янським БТІ 23.03.1999 року за номером 60/1, яке знаходиться за адресою м. Знам’янка, вул. Куйбишева, 19 (Сухомлинського, 19), виготовлений 25.04.1998 р, в якому зазначена інформація про 4 приміщення: 1. коридор 1,3 кв.м., 2. торговий зал 22,3 кв.м., 3. служебные 3,5 кв.м., 4. Торговий зал 35,7 кв.м. (всього 62,8 кв.м., з них житлова 58,0, підсобна 4,8). Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017р. № 406, відповідно до частини другої статті 34 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, затверджено «перелік будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію». Заміна призначення приміщення дозволяється відповідно до п. 1 Постанови № 406 від 07.06.2017р. Виходячи з вищевказаного замовник розглянув надані документи згідно пункту 2.9. додатку № 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
53b055f529d7402a86d56c819d364643
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-015683-a.c4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Документи у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_АМКУ_ Знамянський ПНІ_на дії замовника.pdf 10.01.2024 15:49
- Платіжне доручення.pdf 10.01.2024 19:20
- Рішення від 12.01.2024 № 711.pdf 12.01.2024 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2024 № 1261.pdf 23.01.2024 14:12
- Рішення від 22.01.2024 № 1261.pdf 25.01.2024 16:08
- пояснення АМКУ.15.01.pdf 15.01.2024 16:54
- поясненя АМКУ хліб, 12.01.docx 22.01.2024 08:22
- протокол 12, АМКУ хліб.pdf 26.01.2024 09:39
- протокол 12, АМКУ хліб.pdf 26.01.2024 10:44
- протокол 12, АМКУ хліб.pdf 26.01.2024 10:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.01.2024 19:09
Дата розгляду скарги:
22.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.01.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2024 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання зобов’язання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником скасувано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Матвієнка Василя Остаповича переможцем процедури закупівлі — "Хлібопродукти свіжовипечені", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-12-05-015683-a.
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Замовника
Номер:
b593e629d26a4993aca5139f19e8ea9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-015683-a.c3
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим, наступні документи визначені Документацією:
- завірені належним чином копії документів, які засвідчують безпечність та якість харчових продуктів: копію Декларації виробника та/або посвідчення про якість, та /або іншого документу, які підтверджують, що якість товару відповідає встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), є документами, які якість та безпеку запропонованої Учасником продукції.
Слід зазначити, що відповідні документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах та/або надання можливості подати такі документи.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП "МАТВІЄНКО ВАСИЛЬ ОСТАПОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Отже, пропозиція Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Враховуючи зазначене вище, вимагаємо від Замовника торгів скасувати своє рішення про визначення ФОП "МАТВІЄНКО ВАСИЛЬ ОСТАПОВИЧ" переможцем процедури закупівлі, відхилити пропозицію зазначеного учасника та здійснити розгляд пропозиції наступного учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2024 22:37
Вирішення:
У складі тендерної пропозиції ФОП Матвієнко В.О. було надано «Протокол випробувань харчової продукції» датований 30.12.2022р. у Замовника виникли сумніви відносно дати даного документу. Тому Замовник вирішив звернутися до Учасника для уточнення. Замовник скористався можливістю «повідомити про невідповідність» так як технічно немає іншої можливості завантажити документ чи звернутися до Учасника. На думку Замовника, уточнення дати наданого документу не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виходячи з вищевказаного, Замовник не вбачає необхідності скасувати рішення про визначення переможця, з причин вказаних вимогою Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні умови
Номер:
7e6919d06d304d819e7e4f967c412ebc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-015683-a.a2
Назва:
Дискримінаційні умови
Скарга:
Документи у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Текст ДСТУ 7517_2014 Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови.pdf 08.12.2023 18:56
- Якісне посвідчення ТОВ'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Якісне посвідчення ТОВ 'КРЕМЕНЧУК ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- СКАРГА_АМКУ_Знам'янський псих інтернат.pdf 08.12.2023 18:56
- Фінансова звітність 2022.pdf 08.12.2023 18:56
- ТД К_Х Ф2 за 9 міс.2023+кв.2.pdf 08.12.2023 18:56
- Декларація ТОВ 'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- ТД К_Х Ф1 за 9 міс.2023+кв.2.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 22000 ТОВ 'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 22000 ТОВ 'КРЕМЕНЧУК ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 14001 ТОВ 'КРЕМЕНЧУК ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 14001 ТОВ 'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 9001 ТОВ 'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Сертифікат ISO 9001 ТОВ 'КРЕМЕНЧУК ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Договір з виробником ТОВ 'ПОЛТАВА ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- Платіжне доручення.pdf 08.12.2023 18:56
- Звіт UA-2022-09-09-004859-a.pdf 08.12.2023 18:56
- Договір з виробником ТОВ 'КРЕМЕНЧУК ХЛІБ'.pdf 08.12.2023 18:56
- dstu_p_4583_2006.pdf 08.12.2023 18:56
- dstu_p_7517_2014.pdf 08.12.2023 18:56
- рішення від 12.12.2023 № 19936.pdf 12.12.2023 17:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.12.2023 № 20559.pdf 21.12.2023 14:10
- рішення від 20.12.2023 № 20559.pdf 25.12.2023 14:00
- пояснення АМКУ хліб.pdf 13.12.2023 13:14
- поясненя АМКУ хліб ((.docx 13.12.2023 13:14
- проток. 150, АМКУ.pdf 25.12.2023 15:04
- зміни до тенд. док. хліб 3.doc 25.12.2023 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2023 16:50
Дата розгляду скарги:
20.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.12.2023 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.12.2023 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання зобов'язання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, до закупівлі та тендерної внесені зміни, а саме: в електронній системи закупівель в полі Примітки, також в останній абзац тендерної документації перед Додатком 1.
Вимога
Вирішена
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Номер:
824296fd66c047febc4e33fc9382aa91
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-015683-a.c1
Назва:
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині зміни ДСТУ хліба житньо-пшеничного з ДСТУ 7517:2014 «Хліб із пшеничного борошна. Загальні технічні умови» на ДСТУ 4583:2006 "Хліб із житнього та суміші житнього і пшеничного борошна. Загальні технічні умови"
Пов'язані документи:
Замовник
- зміни до тенд. док. хліб 2.doc 08.12.2023 15:38
Дата подачі:
07.12.2023 15:51
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до Вашої вимоги до тендерної документації внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено