-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Водонагрівачі (код ДК 021:2015 39710000-2 – Електричні побутові прилади)
Завершена
2 450 051.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 250.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 250.26 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 15:03 - 07.12.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація
Номер:
dd61d3b92e5a4b0a937d8a6ec5f66bc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-012065-a.a2
Назва:
Дискримінація
Вимога:
А якщо наша компанія має досвід поставки на 49 адресів, то цей договір не вважається аналогічним? Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2023 22:59
Вирішення:
Замовником вже було надано роз'яснення стосовно цієї вимоги тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінація
Номер:
f6e131de3f164f1d9d9636256fc06c70
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-012065-a.a1
Назва:
дискримінація
Вимога:
Доброго дня.
У тендерній документації встановлена вимога надати аналогічний договір, а під аналогічним договором Замовник визначив - розуміється договір, предметом якого є поставка водонагрівачів або бойлерів щонайменше за 50-ма різними адресами. (коло учасників обмежується тільки великими торговельними мережами)
Замовник на підтвердження фінансової спроможності Учасника вимагає, щоб фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік у розмірі не менше ніж 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності.
Вищезазначені вимоги, щодо встановленої кількості адрес доставки та обсягу річного доходу (виручки) обмежує коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (стаття 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Таким чином, щоб уникнути оскарження в АМКУ вищевказаного, просимо виключити дані дискримінаціні вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2023 16:33
Вирішення:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
В додатку 1 до тендерної документації замовником визначено, що аналогічним договором є договір, предметом якого є поставка водонагрівачів або бойлерів щонайменше за 50-ма різними адресами. Предметом закупівлі є поставка водонагрівачів за більш, ніж 100 адресами закладів. Таким чином, визначення аналогічного договору, передбачене замовником в додатку 1 до тендерної документації, відповідає предмету закупівлі, тобто, відповідає положенням ст. 16 Закону.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник може установити такий кваліфікаційний критерій як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Частиною 3 ст. 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
В додатку 1 до тендерної документації замовником визначено, що фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника за 2022 рік у розмірі не менше ніж 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі, що повністю відповідає положенням ч. 3 ст. 16 Закону.
Отже, всі наведені положення тендерної документації відповідають нормам Закону, відповідно, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено