-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій)
90919200-4 Послуги з прибирання офісних приміщень (Послуги з прибирання приміщень УДЦР та філій) - 1 послуга. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Період оскарження:
23.11.2023 11:00 - 28.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
29f99887f0df4cf3ba9fb4776de1212a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-23-004684-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
В тендерній документації, наявна ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога, щодо аналогічного досвіду, яка обмежує чесну конкуренцію, та суперечить принципам здійснення закупівель відповідно до ст.5 Закону.
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Виконаний(і) договір(ори) про надання аналогічних послуг (послуги з прибирання приміщень), площа прибирання по яких повинна становити не менше 10-ти тисяч кв. м., та одночасним (протягом одного періоду) наданням послуг з прибирання приміщень не менше ніж в 3- ох областях України, акти (з урахуванням областей) наданих послуг (підписаних обома сторонами договору), копії податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) та лист-відгук до такого(их) договору(ів).»
Вимагаємо видалити наступний ЯВНО ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ текст: – «площа прибирання по яких повинна становити не менше 10-ти тисяч кв. м., та одночасним (протягом одного періоду) наданням послуг з прибирання приміщень не менше ніж в 3- ох областях України».
Період оскарження умов тендерної документації до АМКУ 27.11.2023р. – 23:50. Пропонуємо відкоригувати дану умову, до зазначеного часу. Інакше будемо змушені звертатись до компетентних органів, з повідомленням про порушення Законодавства, зокрема амку для блокування процедури, та подальшого примусового внесення змін до ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 24.11.2023 17:33
- Протокол УО № 245 Прибирання приміщень Відповідь на вимогу.doc 27.11.2023 16:53
Дата подачі:
24.11.2023 17:33
Вирішення:
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що Замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Будь-які вимоги/обмеження щодо даного кваліфікаційного критерію в Законі та інших нормативно-правових актах, що регулюють державні закупівлі, відсутні, а тому Замовник самостійно встановлює вимоги до аналогічного договору, виходячи з предмету закупівлі.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є прибирання об’єктів Замовника, зосереджених в понад 18 областях України, тому для Замовника критично важливо отримати підтвердження з боку Учасника можливості організувати надання послуги в більшості областей України, а не лише локально в одній області. Підтвердження досвіду організації надання послуг з прибирання одночасно в декількох регіонах є важливим, оскільки це свідчить про вміння Учасника організовувати робочий процес, який включає в себе, в тому числі, своєчасну поставку обладнання, інвентарю, витратних матеріалів, миючих засобів, тощо, а також можливість пошуку та заміни персоналу у короткі строки в незалежності від присутності Учасника в даних областях.
Вказане може підтверджуватись саме виконаним(и) аналогічним договором/договорами з розгалуженою мережею об‘єктів Замовника.
Таким чином наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації не вбачаємо, а вимога тендерної документації про виконаний(і) договір(ори) про надання аналогічних послуг (послуги з прибирання приміщень), площа прибирання по яких повинна становити не менше 10-ти тисяч кв. м., та одночасним (протягом одного періоду) наданням послуг з прибирання приміщень не менше ніж в 3- ох областях України, акти (з урахуванням областей) наданих послуг (підписаних обома сторонами договору), надання копії податкових накладних (в разі реєстрації платником ПДВ) та листа-відгуку до такого(их) договору(ів) є обгрунтованою.
Враховуючи викладене правових підстав та необхідності для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Відхилено