-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобилської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області)
Послуги з організації харчування (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобилської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області)
Завершена
24 014 279.47
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 24 014.28 UAH
мін. крок: 0.1% або 24 014.28 UAH
Період оскарження:
25.01.2018 13:02 - 19.03.2018 00:00
Скарга
Відхилено
скарга
Номер:
abee45f2af5847aca178924eb72b70e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-001459-b.a2
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на необґрунтоване та неправомірне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та допущення до аукціону пропозицій інших учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 02.04.2018 15:52
- платіжка 02.04.2018 15:52
- додатковий лист МЕК 02.04.2018 15:52
- Рішення від 04.04.2018 № 3104+лист Замовнику.pdf 05.04.2018 15:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2018 № 3896.pdf 25.04.2018 12:34
- Рішення від 24.04.2018 № 3896.pdf 27.04.2018 20:27
- УПСЗН Овруцької РДА Інформація на скаргу.pdf 12.04.2018 12:48
- Протокол №20 розгляду пропозицій.pdf 12.04.2018 12:50
- Скріншот з майданчику.docx 12.04.2018 12:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.04.2018 15:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.04.2018 20:27
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
fdc4e5de50324c4da082150f74a5179f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-001459-b.a1
Назва:
скарга
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника щодо закладення дискримінаційних умов у тендерній документації під час проведення процедури закупівлі
Суб’єкт оскарження - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСОЦПРОЕКТ» код за ЄДРПОУ 41798642;
Адреса - 02095, м. Київ, вул. Княжий затон, буд. 9-А, офіс 369;
Замовник - УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ОВРУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ, код за ЄДРПОУ 03192603;
Адреса - Україна, Житомирська область, м. Овруч, вул. Гетьмана Виговського, 17;
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу - UA-2018-01-25-001459-b.
Замовник Управління праці та соціального захисту населення Овруцької районної державної адміністрації Житомирської області 25 січня 2018 року оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Послуги з організації харчування код ДК 021:2015 – 55320000-9 (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області) та оприлюднив тендерну документацію для проведення цієї закупівлі. Скаржник, маючи намір взяти участь у зазначеній закупівлі, вивчив тендерну документацію замовника та виявив, що тендерна документація містить дискримінаційні умови. Зазначені умови обмежують конкуренцію та дискримінують скаржника, унеможливлюючи його участь в даній закупівлі, що суперечить ст.ст. 3, 20, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Такі умови можуть бути усунуті замовником шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачена вимога щодо надання учасниками «1.3.Кваліфікаційний критерій №3. „Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору” - досвід виконання аналогічного договору (копія аналогічного договору з бюджетною установою, строк дії якого вичерпано (якщо таким договором не передбачено нерозголошення комерційної таємниці) або довідку за формою, наведеною у додатку №7 (якщо таким договором передбачено нерозголошення комерційної таємниці); відгук бюджетної організації про якість надання аналогічних послуг).».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, проте замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників виключно до тих, які мають досвід роботи з бюджетними установами чи організаціями. При цьому учасники, які мають досвід виконання аналогічних договорів для контрагентів із небюджетної сфери, не можуть взяти участь у оскаржуваній закупівлі. Скаржник є новоствореним підприємством, що зареєстроване вперше тільки 07.12.2017, має досвід виконання аналогічного до предмету закупівлі договору, проте не з бюджетною організацією і не може взяти участь у закупівлі. А отже, така умова є дискримінаційною і повинна бути усунута з тендерної документації.
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачена вимога для учасників щодо «застосування під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області, санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів»)» та надання учасниками «6.2.3. Інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із прикладанням печатки про можливість Учасника, у разі визначення його переможцем, здійснювати надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області, із застосуванням санітарних заходів та належної практики виробництва, системи НАССР та /або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів з обов’язковим додаванням до цієї інформації підтвердження у формі та спосіб визначенні відповідними нормативними документами та чинним законодавством».
По- перше, Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів», на який посилається замовник, втратив чинність, а отже в цій частині тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства.
По-друге, згідно з частиною 7 статті 20 Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. Така сертифікація здійснюється за бажанням операторів ринку харчових продуктів. Скаржник такого сертифіката не має і не зобов’язаний його мати згідно з чинним законодавством, а отже така умова дискримінує скаржника та унеможливлює його участь у оскаржуваній закупівлі.
По-третє, така вимога замовника порушує принцип прозорості та відкритості на всіх стадіях публічних закупівель, оскільки не містить чіткої вказівки які саме документи мають бути додані до інформації в довільній формі, не містить жодних посилань на які-небудь нормативно-правові акти, а отже форма і спосіб такого підтвердження не зрозумілі ні скаржнику, ні іншим потенційним учасникам закупівлі. Так само не зрозуміло у який спосіб замовник оцінюватиме виконання учасниками цієї вимоги, які документи будуть визнані належними, а які ні. Це в свою чергу є порушенням принципу добросовісної конкуренції, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Вищевикладене доводить, що тендерна документація, затверджена замовником для проведення оскаржуваної закупівлі, містить умови, які обмежують конкуренцію, дискримінують учасників та самого скаржника та умови, що суперечать чинному законодавству, а отже така тендерна документація потребує внесення змін.
Додатково повідомляємо, що скаржник звертався безпосередньо до замовника з проханням усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. Проте замовник не врахував звернення скаржника.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
просимо Колегію:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень проведення процедури закупівлі замовником, зобов’язати замовника усунути вказані дискримінаційні умови та привести тендерну документацію на закупівлю Послуги з організації харчування код ДК 021:2015 – 55320000-9 (Послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Овруцького району Житомирської області) ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-25-001459-b у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 20.02.2018 22:37
- Скан-копія платіжного доручення 20.02.2018 22:37
- рішення від 22.02.2018 № 1618 + лист Замовнику.pdf 23.02.2018 14:20
- Інформація про резулютивну частину рішення від 12.03.2018 № 2155.pdf 13.03.2018 13:47
- Рішення від 12.03.2018 № 2155.pdf 15.03.2018 21:24
- Надан_инф_АМКУ_Инсоцпроект.doc 07.03.2018 11:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2018 22:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2018 21:26
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2018 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ від 12.03.2018 №2155, внесено відповідні зміни