-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту Сумської міської територіальної громади – сховища № 68258 за адресою: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 26
Завершена
11 029 392.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 110 293.92 UAH
мін. крок: 1% або 110 293.92 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 16:53 - 24.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
невідповідність тд законодавству
Номер:
e7e343e23be441eba4114a80dcb09fff
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015531-a.c2
Назва:
невідповідність тд законодавству
Вимога:
Шановний замовнику, ми не згодні з Вашою відповіддю на нашу вимогу UA-2023-11-15-015531-a.b1. В своїй відповіді Ви посилаетесь на ст 53 Кодексу цивільного захисту України, яка дійсно регламентує створення автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (АСРВНСО) у разі їх виникнення саме на об'ектак підвищенної небезпеки, до яких не яким чином не відносятся захисні споруди цивільного захисту (далі ЗСЦЗ). Вимоги до ЗСЦЗ, а саме до них, безумовно відноситься і захисна споруда цивільного захисту Сумської міської територіальної громади – сховища № 68258, за адресою: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 26 , регламентуються вже ст. 32 Кодексу цивільного захисту України "Укриття населення у захисних спорудах цивільного захисту". Саме в них (ЗСЦЗ) повинні улаштованні атоматизовані системи централизованного оповіщення (далі АСЦО),про що ми і наголошували в вимозі.
В своїй скарзі UA-2023-11-15-015531-a.b1 ми аргументовано, з посиланням на законодавчі акти, навели, як саме повинні бути облаштованні захисні споруди цивільного захисту (ЗСЦЗ),до яких відносяться сховища, протирадіаційні укриття (ПРУ), споруди подвійного призначення (СПП),а також звернули увагу на помилки допущені при проектуванні,які в свою чергу увійшли в тендерну документацію. При розробці проекта не були враховані вимоги діючого до 1.11.2023 ДБН В 2.2-5-97 (зміна 2018) п. 8.24, п. 8.26 де чітко вказано, що «кожне сховище, споруду подвійного призначення (СПП) з відповідними захисними властивостями обладнують сигнально-гучномовними пристроями та електронними інформаційними табло і системою зв'язку, яка з'єднується з пунктом управління суб'єкта господарювання та відомчими телемережами. Відомчі телемережі з'єднують із телекомунікаційною мережею загального користування. Сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло з'єднуються з місцевими автоматизованими системами централізованого оповіщення. У ПРУ, СПП з відповідними захисними властивостями встановлюють сигнально-гучномовні пристрої та електронні інформаційні табло». Такі ж вимоги збереглись і в ДБН В.2.2-5:2023 (п. 11.7),який введений в дію з 1.11.2023 і вони повинні були б відображені в технічній документації захисної споруди цивільного захисту (сховище, обліковий номер 68258 ), а п. 11.7.1 прямо забов'язує забезпечувати ЗСЦЗ системами зв’язку та оповіщення, що дозволяють забезпечити надійний зв'язок з органами управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС із застосуванням електронних комунікацій, зокрема радіозв’язку. Захисні споруди та СПП також мають забезпечуватися сигнально-гучномовними пристроями, що мають сповіщати населення у межах радіусу збору навколо таких споруд про небезпеку та необхідність прибути до захисної споруди та СПП, далі – «повітряна тривога», та відбій «повітряної тривоги». Захисні споруди та СПП мають бути забезпечені доступом до мережі Інтернет, в тому числі безпроводовим Інтернетом, який має проектуватися для покриття всієї території захисної споруди цивільного або СПП захисту шляхом розміщення точок Wi-Fi. Інфраструктура електронних комунікацій, яка забезпечує надання електронних комунікаційних послуг в захисних спорудах та СПП, має бути забезпечена резервним / альтернативним живленням, що забезпечить автономність функціонування всієї системи впродовж не менше 48 годин поспіль . Таким чином при проектувані були проігноровані вимоги законодавства в сфері цивільного захисту, які безпосередньо впливають на безпеку громадян, експертизу проведено поверхнево, здійснено з порушенням норм чинного законодавства і ДБН, так як експертиза повинна встановити, або внести зауваження, щодо відсутності АСЦО в проекті. Просимо привести тендерну документацію в норму згідно чинного законодавства та передбачити улаштування АСЦО в захисної споруди цивільного захисту . Якщо це неможливо зробити в рамках та термінах оголошенної закупівлі UA-2023-11-15-015531-a, і потрібно виконати корегування проекта, пропонуємо призупинити тендерну процедуру до усунення порушень законодавства в сфері цивільного захисту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2023 17:46
Вирішення:
Щодо зауваження по улаштуванню автоматизованій системі централізованого оповіщення (АСЦО) в споруді цивільного захисту. Система оповіщення в споруді не передбачена по причині відсутності загальної системи в місті Суми, до якої і потрібно підключити систему сповіщення споруди.
Щодо вимог діючого ДБН В 2.2-5:2023 від 01.11.2023. Проектно-кошторисна документація була виготовлена раніше дати діючого ДБН.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність ТД законодавству
Номер:
7f0fbb15be00446ab43c2ac25a0c54b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-015531-a.b1
Назва:
Невідповідність ТД законодавству
Вимога:
При ремонті, будівництві, модернізації, реконструкції захисних споруд цивільного захисту (далі-ЗСЦЗ) відповідно до ДБН В.2.2-5-97 (зміна №3 2018 р. п.8.24), ДБН В.2.2 – 5:2023 п.11.7, в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – АСЦО) і інтегровані в місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення (далі – МАСЦО).
Також в ЗСЦЗ повинні бути улаштовані електронні табло всередині приміщення, сигнально гучномовні пристрої всередині і на поверхні, які повинні оповіщувати населення, як в приміщенні ЗСЦЗ, так і в межах радіусу збору навколо ЗСЦЗ про небезпеку та необхідність прибуття до захисної споруди та СПП.
АСЦО повинні відповідати Наказу МВС від 08.02.2009 №93, Зареєстрованого в МЮ України 22 квітня 2019 р. за №418/33389.
Введення в експлуатацію ЗСЦЗ виконується відповідно до ДБН А.3.1 – 9 – 2000.
Вимоги до експлуатації, утримання ЗСЦЗ, в тому числі до АСЦО регламентуються відповідно до наказу МВС №579 від 09.07.2018, затвердженого в МЮ 30.07.2018 № 879/3233.
В разі невлаштовання АСО, укриття не буде прийняте в експлуатацію ,не будуть підписані акти і казначейство не зможе оплатити виконання робіт. Звертаємо увагу ,що на це виділяються бюджетні кошти.
Просимо надати висновок державної будівельної експертизи, зареєстрованний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва .
Просимо внести зміни в тендерну документацію та врахувати вимоги по облаштуванню ЗСЦЗ автоматизованою системою оповіщення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.11.2023 10:33
Вирішення:
Відповідно до п.11.7 ДБН В.2.2-5:2023 "Захисні споруди та СПП суб’єктів господарювання, *що мають обладнуватися* автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (на об’єктах підвищеної небезпеки), мають обладнуватися електронними інформаційними табло та системою зв’язку, що
з’єднується з пунктом управління суб’єкта господарювання та мережею електронних комунікацій органів управління з питань цивільного захисту центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих органів та підрозділів ДСНС, що має бути поєднана з
мережею електронних комунікацій загального користування (мережею Інтернет),,,".Тобто положення цього пункту стосуються споруд цивільного захисту обєктів підвищеної небезпеки. Стаття 53 Кодексу цивільного захисту України, передбачає створення автоматизованих систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення на об’єктах підвищенної небезпеки. Сховище № 68258 не віднесено до об’єктів підвищеної небезпеки, отже АСРВНСО у ньому влаштовувати не потрібно, про що зроблено відповідний запис в розділі ІТЗ ЦЗ проекту капітального ремонту, який пройшов експертизу та отримав позитивну експертну оцінку.
Статус вимоги:
Відхилено