• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

1 012 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 062.50 UAH
Період оскарження: 13.11.2023 11:35 - 08.12.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 68b42388fa4b49acbc5fa8100841de03
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.b8
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 12.12.2023 р. була висунута вимога про усунення невідповідностей, які більш детально описані у тексті скарги. Учасником ТОВ «ЕКО ЗАХИСТ-Україна» були надані відповідні документи та надані додаткові пояснення Замовнику, але Замовником, не взято до уваги надані пояснення та документи. Неупереджено винесено рішення яке зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 р. № 111 в якому тендерну пропозицію ТОВ «Еко Захист-Україна» було дискваліфіковано. Проте, учасник категорично не погоджується із вказаним рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції та звертає увагу Антимонопольного комітету на упереджений та необ’єктивний розгляд його тендерної пропозиції. Причини та пояснення щодо упередженого та необ’єктивного розгляду пропозиції Учасника біьше детально описані у тексті скагри.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2023 16:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.01.2024 15:11
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b1e790cdae9c47ed80a42243b893e47c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.b7
Назва: Вимога
Вимога:
Склад послуг які визначені технічним завданням, не включають в себе необхідність використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів. В вимогах щодо кваліфікаційних критеріїв Ви вимагаєте: -Надати довідку про наявність не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу). Для чого саме не менше двох одиниць, якщо склад послуг не зобов’язує виконавця та не передбачає використання не менше двох одиниць спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів? Для чого такі кваліфікаційні критерії які не мають відношення до вимог щодо надання послуг? Для чого нам залучати дві машини, якщо ми впевнені що для надання послуг які визначені технічним завданням нам достатньо буде однієї? Просимо не обмежувати конкуренцію, не порушувати вимоги Закону та викласти зазначену вимогу в наступній редакції: -Надати довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів (самоскиди, вантажні авто з відкритим кузовом та цистерни не допускаються) з копіями підтверджуючих документів (копії техпаспорту та діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! В технічному завданні до закупівлі зазначено, що виконавці надають: «Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В» та категорії «С», мішок/контейнер» у кількості 2025 шт. Тендерна документація складена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ. Так ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; Вимога надання Учасниками у складі пропозиції підтвердження відповідності їх кваліфікаційному критерію - «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», в частині спроможності здійснення перевезення відходів (а саме наявності 2-х транспортних засобів) встановлена виходячи зі специфіки предмета закупівлі та повністю відповідає технічному завданню до закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам щодо поводження з медичними відходами відповідно до Наказу МОЗ №325. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників

Номер: 29393acd2f144f65918ca306ad03b040
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.b6
Назва: Наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників
Вимога:
Ви вимагаєте Довідку про наявність не менше двох підготовлених водіїв та двох вантажників щодо поводження з небезпечними вантажами, а також двох уповноважених з безпеки на транспорті (надати копії свідоцтв про підготовку водіїв щодо перевезення небезпечних вантажів та про підготовку вантажників за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті ). Підкажіть чому 2 водія і 2 вантажника машина їх не вмістить ,чому саме ця програма «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформлення документів на небезпечні вантажі, проведення вантажних та розвантажних операцій, а також осіб, які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн з небезпечними вантажами», уповноважених з безпеки на транспорті ) так Вам вподобалася? Згідно з якими нормативними документами ця вимога є обов'язковою. Виходячи з вимог ваші співробітники теж мають проходити ці курси ,адже вони займаються упакуванням і маркуванням відходів у мішки. Дана вимога стосовно кількості і самої назви навчань являється дискримінаційною і звужує коло учасників, вимагаємо іі видалити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до Ст.16. ЗУ «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Документація закупівлі містить вимогу щодо надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Враховуючи те, що відповідно технічного завдання виконавець у тому числі надає послуги з завантаження та транспортування медичних відходів, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначаються Замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Нормативні документи: ЗУ «Про публічні закупівлі»; ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів»; Наказ Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 Правила дорожнього перевезення небезпечних вантажів; Постанова КМУ від 31 жовтня 2007 р. N 1285 Про затвердження Порядку проведення спеціального навчання працівників суб'єктів перевезення небезпечних вантажів. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Посвідчення або сертифікати працівників

Номер: 2bdc5a5a789d4dad8aa2356fe5b6afdc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.a5
Назва: Посвідчення або сертифікати працівників
Вимога:
Згідно ліцензійних умов на провадження діяльності з небезпечними відходами одним із пунктів є наявність у співробітника сертифікат про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами» - Ви вимагаєте не менше двох згідно якого нормативного документу. закону?Дана вимога являється дискримінаційною і звужує коло учасників, вимагаємо змінити на "Надати копію сертифікату про «Професійну підготовку працівників щодо поводження з небезпечними відходами» Знову дискримінаційна вимога-наявність Посвідчення або сертифікати працівників про навчання та перевірку знань "з питань технічної експлуатації установок очистки газу (ГОУ),чим взагалі керується медичний заклад виставляючи цю вимогу, як вона вплине на якісний збір, перевезення,утилізацію , знешкодження медичних відходів?Наявний сертифікат не є ліцензійною вимогою Міністерства екології України, не є вимогою контролюючих органів Держекоінспекціїї, Держспоживслужби. Вимагаємо видалити цю вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Одним із встановлених Замовником критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (пп.2 п.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Саме працівників, а не працівника. Отже, замовник вправі вимагати від учасників наявності не менше двох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначаються Замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки

Номер: 31be14e0e9d74afbb7cd82a91daa9893
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.a4
Назва: дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки
Вимога:
Також однією з вимог є надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Даний дозвіл замінений на Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо замінити копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки на Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 р. затверджений Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що додається. Даний нормативний документ є чинним. Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку обладнання чи виробника. Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вашої скарги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів

Номер: 4be923ce65a24616ad7e421d807826af
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.b3
Назва: Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів
Вимога:
згідно додатку 4 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ви вимагаєте надати: Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів. Підкажіть згідно яких правово-нормативних актів вимагаєте ці документи,Санітарно-епідеміологічна служба не видає висновки санітарно-епідеміологічної експертизи,тому ця вимога є дискримінаційна і звужує потенційне коло учасників, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, оскільки участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті підприємства які раніше отримували ці документи і не уможливлюють участь тих, у кого закінчився термін дії,або нових підприємств,котрі вже не можуть це зробити. Вимагаємо видалити цю вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Наказом МОЗ № 247 від 09.10.2000 встановлено порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Даним порядком встановлено, що об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до Постанови КМУ №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів»: «4. Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань: проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки; Тендерна документація не містить вимоги надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, виданого саме санітарно-епідеміологічною службою. Враховуючи наведене, відсутня підстава для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 3b7fd80156234bd89b9ba78cc32c2f62
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.a2
Назва: Дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)) було оголошено процедуру закупівлі UA-2023-11-13-003981-a 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Тендерна документація містить вимоги, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси нашого підприємства, як потенційного учасника цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.11.2023 18:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.11.2023 14:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно протоколу Уповноваженої Особи №108 від 04.12.2023 прийнято рішення: 1. Внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2023-11-13-003981-a відповідно до рішення №19026-р/пк-пз від 27.11.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Оприлюднити прийняте рішення через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Автор: ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", Олена Храпчук +380963618006 tenderecozahist@gmail.com
Вимога
Відхилено

Операція Утилізація не застосовується до клінічних відходів

Номер: 94d33cf0f185445b9b5d900273a1f258
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-13-003981-a.b1
Назва: Операція Утилізація не застосовується до клінічних відходів
Вимога:
У додатку підпункті 1 пункту 5 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надати: ) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів: - клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт; - відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів; В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг» 31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення. Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Утилізація» не застосовується. Згідно Наказу №1602Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року від 06.09.2022року: Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1 «До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження) Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження) 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження) 6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження) Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються. Наказ МОЗУ №1602 Наказ МОЗУ №1602 про внесення змін до Держаних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами від 06.09.2022року ДАЄ ЧІТКЕ ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО САМЕ НЕОБХІДНО РОБИТИ З ВІДПОВІДНИМ ВИДОМ ВІДХОДІВ. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 4, операція "утилізація" не застосовується до відходів предмету закупівлі Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «утилізація» до клінічних та подібних їм відходів, адже до цих відходів вона не застосовується. Задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель і збереження конкурентного середовища, вимагаємо викласти підпункт 1 пункту 5 Додатку 4 в наступній редакції: Надати копію ліцензії (або наказу про видачу ліцензії) на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) виданої Уповноваженим органом.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не містить інформації та вимог щодо надання послуг з рециклінгу. Пунктом 4 частини 1 чинного наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404 у редакції наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 встановлений наступний перелік операцій поводження з небезпечними медичними відходами, що проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року, а саме: оброблення, знешкодження, утилізація, видалення. Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» не містить, вказаної Вами інформації про те, що інсинерація та кремація є саме знешкодженням. Медичні відходи категорії «В» та категорії «С», зазначені в Технічній специфікації та предметі закупівлі є, небезпечними клінічними та подібними їм відходами, а саме – відходами, що виникають у результаті медичного догляду, і відходами, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, небезпечними відходами одержання і застосування фармацевтичних препаратів згідно Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року «Ліцензійні умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Пунктом 4 частини 1 наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.08.2015 за № 959/27404 у редакції наказу МОЗ України від 06.09.2022 № 1602 встановлений наступний перелік операцій поводження з небезпечними медичними відходами, що проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року, а саме: оброблення, знешкодження, утилізація, видалення. Тобто, операція поводження з небезпечними медичними відходами – утилізація, передбачена Наказом МОЗ № 325. Вимога щодо надання учасниками у складі пропозиції ліцензії на операції зі збирання, зберігання,знешкодження, утилізації відповідає переліку операцій поводження з медичними відходами, вказаному в п.4 Наказу МОЗ №325, вимогам Постанови КМУ №446 від 13.07.2016 року та предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, підстави у задоволенні вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено