-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
"Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області" (коригування 3)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Торги не відбулися
67 981 196.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
мін. крок: 1% або 679 811.96 UAH
Період оскарження:
10.11.2023 12:46 - 15.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
c6a383e971a341d38c49f58ca9816018
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-10-007210-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-10-007210-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЕКС РЕАЛ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, що зазначено у оголошенні.
Проте у тендерній документації наявні дискримінаційні вимоги, що позбавляють можливості взяти участь у закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п.5.3 розділу 3 тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі:
5.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (без урахування періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Під аналогічними розуміються договори з кодом ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, співставні за складом та характером робіт.»
Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи (які змістовно подібні, співставні, аналогічні) по капітального ремонту з енергоефективними заходами, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми (СС2) наслідками .
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.
Вимога про наявність у учасника торгів досвіду виконання аналогічних договорів з вказівкою конкретної суми виконання аналогічних робіт по відношенню до суми закупівлі є дискримінацією учасників торгів.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 9723-р/пк-пз від 03.07.2023 року.
Просимо видалити вимогу про вартість вартістю аналогічних договорів в розмірі не меншому від 30% від очікуваної вартості закупівлі.
2. Відповідно до п. 5.4 розділу 3 тендерної документації: Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього):
5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *.
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.*
*Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки.
5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника.
Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії воєнного стану) повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.
Просимо вказану вимогу викласти у наступній редакції:
«Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови:
– якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (без урахування періоду дії військового стану) повинен становити не менше ніж 20% очікуваної вартості предмета закупівлі;»
Також просимо чітко вказати, що показники фінансової звітності будуть враховані з сумою ПДВ.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 96.pdf 15.11.2023 15:26
Дата подачі:
12.11.2023 17:14
Вирішення:
Відхилити вимоги 1,2 Учасника (ідентифікатор вимоги UA-2023-11-10-007210-a.a1 ) по закупівлі відкриті торги "Капітальний ремонт Борзнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Христини Алчевської з енергоефективними заходами та створення нового освітнього простору по вул. Б. Хмельницького, 3 м. Борзна, Чернігівської області" (коригування 3) (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-11-10-007210-a щодо виключення з тендерної документації наявних дискримінаційних вимог у зв'язку з тим, що дані вимоги включені до тендерної документації відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей та відповідних положень Посібника із закупівель ПВУ щодо формулювань у ньому кваліфікаційного критерію «виконання аналогічних договорів» та критерію «фінансова спроможність».
Статус вимоги:
Відхилено