• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шкільний автобус

Завершена

4 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2023 13:47 - 24.11.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга по дискваліфікації пропозиції

Номер: 4b892ea4d8bc4514bef700d0084d442f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007996-a.c3
Назва: Скарга по дискваліфікації пропозиції
Скарга:
СКАРГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтвердити Приватне акціонерне товариство «Житомир-АВТО» (далі – ПРАТ «Житомир-АВТО» або учасник) є офіційним Дилером товариства з обмеженою відповідальністю «Юніверсал Моторз Груп» (далі – ТОВ «Юніверсал Моторз Груп»), який є офіційним Дистриб'ютором автобусів виробництва ПРАТ «Запорізький автомобілебудівний завод». ПРАТ «Житомир-АВТО» прийняло участь у тендері, оголошеному Терешківським ліцеєм Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) на закупівлю Шкільного автобусу (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-007996-a. ПРАТ «Житомир-Авто» запропонувало до продажу Замовнику шкільний автобус виробництва ПРАТ «ЗАЗ» версії А08В2В-102 вартістю 3 150 000 грн з ПДВ. Протоколом № 66 від 04 грудня 2023р. Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Підставою для відхилення, на думку Замовника, була невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: «Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Учасник надає порівняльну таблицю свого запропонованого товару та товару, що вимагає Замовник. ПРАТ «ЖИТОМИР-АВТО» в цій таблиці вказує наявність системи автоматичної пожежогасіння моторного відділення. Але у Детальних технічних характеристиках транспортного засобу та у Сертифікату типу колісного транспортного засобу, які надав Учасник, нічого не вказано про наявну систему автоматичного пожежогасіння моторного відділення. Також ПРАТ «ЖИТОМИР –АВТО» подавав скаргу до комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель антимонопольного комітету України 6 листопада 2023р, де зазначав, що вимоги Замовника щодо системи автоматичного пожежогасіння моторного відділення є дискримінаційними. Натомість зазначив тільки про наявність двох вогнегасників, що відповідно не є еквівалентом системи автоматичного пожежогасіння моторного відділення.» Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції Замовником з зазначених підстав неправомірним, зважаючи на наступні доводи. 2. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації (ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) – арк. 25 з протоколами про внесення змін до тендерної документації № 57 та № 58 від 22.11.2023р. - учасник повинен запропонувати шкільний автобус з наступними характеристиками: Вимоги щодо системи безпеки: Автобус має бути обладнаний зокрема: системою автоматичного пожежогасіння моторного відділення. ПРАТ «Житомир-Авто» повідомляє, що запропонований замовнику шкільний автобус виробництва ПРАТ «ЗАЗ» версії А08В2В-102 обладнаний зазначеною системою. Так в розділі 4.7. Посібника з експлуатації Автобусів версії А8 виробництва ПРАТ «ЗАЗ» зазначено: «Для запобігання пожежі в моторному відсіку і відсіку, де знаходиться рідинний підігрівач, встановлені генератори вогнегасного аерозолю АГС-11/1. Генератор складається з корпусу, в якому розміщений аерозолеутворюючий заряд і вузол запуску. При підвищенні температури у відсіках, де встановлені генератори, до 160С спрацьовує вузол запуску генератора і відсік заповнюється вогнегасним аерозолем». В той же час в Сертифікат типу колісного транспортного засобу вноситься інформація, яка регламентована ДСТУ 7013:2009. В свою чергу в цьому ДСТУ не зазначена наявність системи пожежогасіння моторного відсіку. В ньому вказуються лише загальні характеристики щодо безпеки. Відносно Детальних технічних характеристик, про які зазначає Замовник в протоколі № 66 від 04.12.2023р., то доводимо до Вашого відома, що цей документ не був передбачений тендерною документацією Замовника, а був наданий нами з власної ініціативи для більш детального опису технічних характеристик. Але в документах, поданих разом з пропозицією продажу автобусу був доданий файл «Технічні характеристики»,(Додаток 6) в якому чітко зазначена наявність системи автоматичного пожежогасіння моторного відсіку. Саме цей документ вимагався Замовником в Тендерній документації. Таким чином, зазначений автобус повністю відповідає вимогам ДСТУ 7013:2009 та тендерним умовам. Виходячи з вищевикладеного, Замовник з підстав, наведених в Протоколі № 66 від 04.12.2023р. неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію, чим порушив вимоги ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника. Виходячи з викладеного, у відповідності до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Терешківський ліцей Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства "Житомир-Авто" , викладене в протоколі № 66 від 04.12.2023р. за процедурою закупівлі — Шкільний автобус (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-007996-a. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю автобуса, що розміщена в електронній системі закупівель, з вільним доступом в новій редакції зі змінами; 2. Протокол № 57 від 22.11.2023р.; 3. Протокол № 58 від 22.11.2023р.; 4. Протокол № 66 від 04.12.2023р.; 5. Витяг з Посібника з експлуатації Автобусів версії А8 виробництва ПРАТ «ЗАЗ» 6. Файл «Технічні характеристики» Генеральний директор Олег Деркач
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.12.2023 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.12.2023 16:11
Автор: ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО", Олег Деркач +380675500895 o.derkach@zavto.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 651dc6ab501f4be6af3dc38c737762c5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007996-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дискримінаційні вимоги ТД
Дата розгляду скарги: 17.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2023 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2023 17:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18514-р/пк-пз від 17.11.2023 та №18370-р/пк-пз від 15.11.2023, Замовником внесенні зміни до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю по предмету Шкільний автобус, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб UA-P-2023-11-02-002936-a.
Автор: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Вадим Шкарупін +380933831769 td.etalonavto@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 8ae0fbf140b84e199046c97742a90801
Ідентифікатор запиту: UA-2023-11-02-007996-a.a1
Назва: СКАРГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
До КОМІСІЇ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Суб’єкт оскарження: Приватне акціонерне товариство «Житомир-АВТО» 10004, Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Довжик, вул. Богунська, 1а Замовник: Терешківський ліцей Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області 38762, Полтавська область, Полтавський р-н, с. Терешки, вул. Шевченка, буд. 9-А СКАРГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтвердити Приватне акціонерне товариство «Житомир-АВТО» (далі – ПРАТ «Житомир-АВТО» або учасник) є офіційним Дилером товариства з обмеженою відповідальністю «Юніверсал Моторз Груп» (далі – ТОВ «Юніверсал Моторз Груп»), який є офіційним Дистриб'ютором автобусів виробництва ПРАТ «Запорізький автомобілебудівний завод». ПРАТ «Житомир-АВТО» планує брати участь у тендері, оголошеному Терешківським ліцеєм Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області (далі – Замовник) на закупівлю Шкільного автобусу (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-02-007996-a. При цьому замовником в тендерній документації встановлено вимоги, що не дозволяють ПРАТ «Житомир-АВТО» подати тендерну пропозицію. Такі вимоги є дискримінаційними та обмежують можливість участі у закупівлі постачальників шкільних автобусів відчизняного виробництва ПРАТ «Запорізький автомобілебудівний завод», що планує постачати ПРАТ «Житомир-АВТО». Вимоги тендерної документації порушують принципи закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: 2. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації (ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) – арк. 25 - учасник повинен запропонувати шкільний автобус з наступними характеристиками: 1. Вимоги щодо системи безпеки: Автобус має бути обладнаний зокрема: ASR (Система запобігання ковзанню), EBS (Електронний контроль системи гальм), AEBS (Удосконалена система екстреного гальмування), ESP (Електрона система стабілізації), LDWS (Система попередження про виїзд зі смуги). Система автоматичного пожежогасіння моторного відділення. 2. Інші вимоги до предмета закупівлі: Автобус має бути обладнаний зокрема: двома мікрофони та гучномовцем для інформування школярів. Кондиціонером салону з індивідуальним обдувом пасажирських місць. Індивідуальним освітлення пасажирських місць. Обігрівом переднього бокового вікна водія та вікна передньої двері для запобігання запотіванню. Боковими дзеркалами заднього огляду з електрорегулюванням положення. При цьому, замовник зазначає, що шкільний автобус має відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) – Додаток 1 Тендерної документації. Відповідно до зазначеного ДСТУ 7013:2009 цей стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. ДСТУ 7013:2009 встановлює технічні вимоги, яким повинен відповідати шкільний автобус. При цьому ДСТУ 7013:2009 не містить жодних зазначених вище вимог, вказаних Замовником в Тендерній документації. Зазначений стандарт визначає всі технічні параметри для шкільного автобусу. Єдиним критерієм відповідності автобусу встановленому стандарту є наявність типу та виданому на його основі сертифікату відповідності. Отже, шкільний автобус, що пройшов сертифікацію сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства, встановленим нормам і стандартам. Параметри, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість, безпеку та цільове призначення такого автобусу. 3. Щодо дискримінаційних вимог Замовника , зазначених в розділі 2 Скарги. ПРАТ «Житомир-АВТО» має намір запропонувати замовнику шкільний автобус виробництва ПРАТ «ЗАЗ» версії А08А2В-10, який має технічні умовами заводу-виробника (ПРАТ «ЗАЗ») ТУ У 29.1-25480917-247:2018, які в свою чергу повністю відповідають стандарту ДСТУ 7013:2009. Щодо системи безпеки (гальма) автобусу, що має запропонувати ПРАТ «Житомир-Авто». Так, згідно ТУ У 29.1-25480917-247:2018 Ці характеристики дозволяють безпечну експлуатацію запропонованого ПРАТ «Житомир-Авто» до продажу автобусу. В свою чергу вимоги ДСТУ 7013:2009 не мають таких характеристик систем безпеки, які зазначені в Додатку 1 Тендерної документації, про які ми наголошуємо в розділі 2 Скарги. Крім того, запропонований до продажу автобус додатково обладнаний (п.1.2.25 ТУ) Автобуси можуть бути додатково обладнанні системою кондиціонування повітря (п. 1.2.26 ТУ). Але згідно Технічних умов та вимог ДСТУ 7013:2009 це не є обов’язковою вимогою. Крім того, в комплект автобусу входить два вогнегасника (п. 1.4.2. ТУ). Таким чином, зазначений автобус повністю відповідає вимогам ДСТУ 7013:2009 і має сертифікати типу та відповідності. При виробництві цих автобусів застосовані новітні технології, що дозволяють його безпечну експлуатацію. Водночас відсутність таких систем безпеки, як ASR (Система запобігання ковзанню), EBS (Електронний контроль системи гальм), AEBS (Удосконалена система екстреного гальмування), ESP (Електрона система стабілізації), LDWS (Система попередження про виїзд зі смуги), системи автоматичного пожежогасіння моторного відділення в автобусі, що ми пропонуємо, умови яких встановлені замовником у тендерній документації, жодним чином не впливає на виконання основних функцій шкільних автобусів – якісного та безпечного перевезення школярів, що є метою реалізації закупівлі. Так само не впливає на якісне і безпечне перевезення школярів відсутність в автобусі двох мікрофонів та гучномовця для інформування школярів; кондиціонеру салону з індивідуальним обдувом пасажирських місць; індивідуального освітлення пасажирських місць; обігріву переднього бокового вікна водія та вікна передньої двері для запобігання запотіванню; бокових дзеркал заднього огляду з електрорегулюванням положення. Таким чином, встановлені замовником вищезазначені обмеження є дискримінаційними вимогами, що дозволяють брати участь у закупівлі обмеженому колу виробників. Отже, вимоги замовника обмежують наші можливості брати участь у закупівлі та є дискримінаційними по відношенню до виробників умови яких відповідають встановленим замовником. Встановлені замовником вищезазначені умови є його особистою вимогою, що не передбачені чинним законодавством, та встановлення яких в тендерній документації обмежує можливість участі в закупівлі постачальників, що можуть запропонувати якісні автобуси, розроблені відповідно до новітніх технологій та із значно нижчою ціною. За цих умов замовником порушуються основні принципи закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Крім того, Антимонопольним комітетом України було проведено дослідження ринку шкільних автобусів та 01.06.2021 на офіційному сайті було розміщено рекомендації дотримуватися національних стандартів під час їх закупівель ( https://amcu.gov.ua/news/1 ). Комітет з’ясував, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». З огляду на цю позицію було задоволено скаргу у закупівлі UA-2021-04-06-001364-с. В той же час, замовник сам зазначає у Додатку 1 до тендерної документації (ВИМОГИ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) що шкільний автобус, який є предметом закупівлі має відповідати стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до зазначеного ДСТУ 7013:2009 цей стандарт поширюється на автобуси спеціалізовані (далі – автобуси), призначені для перевезення школярів, які сидять, у тому числі з обмеженою здатністю пересування, та осіб, які супроводжують школярів. ДСТУ 7013:2009 встановлює технічні вимоги, яким повинен відповідати шкільний автобус. У інформації оприлюдненій Антимонопольним комітетом України зазначено, що «замовники встановлювали у технічних специфікаціях до предмета закупівлі додаткові вимоги, не передбачені цим документом. Приміром, серед таких параметрів були «Висота», «Об’єм двигуна», «Тип дверей», «Тип кузова», «Кількість кнопок для вмикання звукової сигналізації» автобуса тощо. Зауважимо, що саме ці параметри відрізняли з-поміж інших певні марки шкільних автобусів, що реалізувались на території України. Таким чином окремим виробникам шкільних автобусів надавалися конкурентні переваги. Технічні вимоги яким повинен відповідати шкільний автобус встановлено ДСТУ 7013:2009. Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затверджено наказом Міністерства інфраструктури України від 17 серпня 2012 року № 521 "Про затвердження Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання та Порядку ведення реєстру сертифікатів типу транспортних засобів та обладнання і виданих виробниками сертифікатів відповідності транспортних засобів або обладнання", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2012 року за № 1586/21898 (зі змінами). Зазначені нормативні документи не містять жодних обмежень вимог, які зазначає замовник в тендерній документації, в частині, що нами оскаржується. ДСТУ 7013:2009 визначає всі технічні параметри для шкільного автобусу. Єдиним критерієм відповідності автобусу встановленому стандарту є наявність типу та виданому на його основі сертифікату відповідності. Отже, шкільний автобус, що пройшов сертифікацію сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства, встановленим нормам і стандартам. Параметри, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість, безпеку та цільове призначення такого автобусу. Таким чином, вимоги тендерної документації, встановлені особисто замовником не у відповідності до вимог законодавства у цій сфері, не дозволяють ПРАТ «Житомир-АВТО» запропонувати шкільний автобус, що повністю відповідає законодавчим вимогам. 4. Враховуючи зазначене, у відповідності до вимог ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги» просимо Комісію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в частині таких вимог щодо системи безпеки автобусу, як ASR (Система запобігання ковзанню), EBS (Електронний контроль системи гальм), AEBS (Удосконалена система екстреного гальмування), ESP (Електрона система стабілізації), LDWS (Система попередження про виїзд зі смуги), системи автоматичного пожежогасіння моторного відділення в автобусі; також внести зміни щодо інших вимог, а саме: щодо наявності в автобусі двох мікрофонів та гучномовця для інформування школярів; кондиціонеру салону з індивідуальним обдувом пасажирських місць; індивідуального освітлення пасажирських місць; обігріву переднього бокового вікна водія та вікна передньої двері для запобігання запотіванню; бокових дзеркал заднього огляду з електрорегулюванням положення. В доповнення всього вищезазначеного, просимо звернути увагу, що у справі № 640/9921/19, що розглядалась у тому числі Верховним судом України, за позовом на рішення Антимонопольного комітету України (номер у системі закупівель UA-2019-04-05-000260-а.с2) стосовно дискримінаційних вимог аналогічним тим, що ми оскаржуємо, судом було визнано, що не вбачається наявності обґрунтованих у замовника підстав для визначення у тендерній документації таких характеристик товару. При цьому, суд постановив, що відсутня будь-яка правова норма, у відповідності до якої, наявність двох учасників які відповідають критеріям тендерної документації, автоматично вказує на відсутність дискримінації інших виробників, які виробляють таку ж саму продукцію. Також просимо звернути увагу, що Постійно діюча адміністративна Колегія АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скарги по аналогічним закупівлям UA-2022-06-24-001097-a (рішення № 5104-р/пк-пз від 14.07.2022 року), UA-2023-05-08-002584-a.a1 (рішення № 7000-р/пк-пз від 22.05.2023), UA-2023-04-13-001063-a.c1 (рішення № 5506 -р/пк-пз від 26.04.2023р.), UA-2022-09-27-009177-a.a1 (рішення № 6313-р/пк-пз від 18.10.2022р.), зобов’язала замовників внести зміни до тендерної документації щодо порушень, викладених у скарзі. Особисті вимоги замовника до параметрів шкільного автобусу ні в якому разі не повинні суперечити чинному законодавству України, а відповідати йому. 5. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вищенаведених порушень, допущених замовником у тендерній документації, з метою відновлення порушених прав та законних інтересів ПРАТ «Житомир-АВТО» та дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» - забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, забезпечення рівних умов участі у процедурі закупівлі учасників, а також керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: з урахуванням вищенаведених порушень, допущених замовником: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – Терешківський ліцей Терешківської сільської ради Полтавського району Полтавської області – внести зміни до тендерної документації з метою виключення дискримінаційних умов, описаних у мотивувальній частині скарги. Додатки: 1. Тендерна документація на закупівлю автобуса, що розміщена в електронній системі закупівель, з вільним доступом; 2. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів»; 3. Сертифікат КТЗ; 4. Технічні умови ТУ У 29.1-25480917-247:2018, затверджені ПРАТ «ЗАЗ» Генеральний директор Олег Деркач
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2023 14:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2023 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18514-р/пк-пз від 17.11.2023 та №18370-р/пк-пз від 15.11.2023, Замовником внесенні зміни до тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю по предмету Шкільний автобус, згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб UA-P-2023-11-02-002936-a.
Автор: ПРАТ "ЖИТОМИР-АВТО", Олег Деркач +380675500895 o.derkach@zavto.com