-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області
Завершена
27 099 298.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 496.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 135 496.49 UAH
Період оскарження:
27.10.2023 11:10 - 01.11.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f8d77e02dbfa41fc92c6775ab13228ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-27-003760-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "СТАР БУД ЮКРЕЙН" (код ЄДРПОУ 44965765) з нижченаведеного:
Згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіряється печаткою підприємства*, що містить інформацію про персонал із зазначенням осіб (П.І.П., посади, рівень освіти, досвід роботи), які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеному за результатами процедури закупівлі. Учасником надано довідку про наявність лише 7 працівників, що не може свідчити про своєчасне та якісне виконання такого обсягу робіт.
В порушення умов тендерної документації дипломи на працівників є на російській мові без перекладів, що було встановлено розділом І тендерної документації.
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовник у підпункті 2.1 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагає інформацію щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі – предмет закупівлі Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, де Замовником був П'ятигірський ліцей Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області. А в якості аналогічного договору Учасником надано договір з Приватною фірмою «ТІМУР» на капітальний ремонт та улаштування водопроводу та каналізації у нежитловій будівлі. Тобто наданий договір не є аналогічним тому, що надав Учасник-переможець.
Крім того, відповідно до пункту 2.1 пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації довідка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої особи та завіряється печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором), де зокрема повинно бути (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів). Учасником надана Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), в якій зазначено Капітальний ремонт приміщень та улаштування водопроводу і каналізації у нежитловій будівлі літ. “А-2” на вул. Університетська, 16 в місті Харкові; 482576,40 (чотириста вісімдесят дві тисячі пʼятсот сімдесят шість гривень 40 коп.), ПДВ не передбачений вул. Університетська, 16 в місті Харкові, тобто не зазначений обсяг договору.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт (дефектний акт), відомість ресурсів до неї без цін. Учасник надав відомість ресурсів з цінами, що є порушенням умов тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІ «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 5 до тендерної документації, учасник мав надати пояснювальну записку. Учасник не надав пояснювальну записку. Враховуючи те, що пояснювальна записка є складовою технічної частини – пропозиція визначеного учасника переможця мала бути відхилена на підставі п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Технічним завданням (Додаток 5 до тендерної документації) визначено перелік робіт з:
- Противодимний захист
- Установлення вентиляторів дахових масою до 0,4 т
- Монтаж шафи керування системою димовидалення
- Установлення вентиляторів осьових масою понад 0,025 т до 0,05 т
- Установлення стаканів під вентиляційне устаткування
- Установлення дрібних конструкцій [підвіконників, зливів, парапетів та ін.]масою до 0,5 т (вентиляційний залізобетонний канал )
- Установлення клапанів зворотних периметром до 2400 мм
- Установлення клапанів зворотних периметром до 3200 мм
- Установлення грат жалюзійних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі понад 0,25 м2 до 1 м2
- Прокладання повітроводів периметром понад 1600 мм до 2400 мм(800х400мм, 800х300мм) з оцинкованої сталі класу Н [нормальна]товщиною 0,9 мм Обсяг =(((0.8+0.4)*2*41+(0.8+0.3)*2*45+15+(0.6+0.4)*2*7+(0.45+0.45)*2*20+9) /100)*100
- Прокладання повітроводів діаметром понад 355 мм до 450 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 1,0 мм Обсяг = (((.45*3.1416*1) / 100)^3)*100
- Ізоляція плоских та криволінійних поверхонь листами зі спіненого каучуку,поліетилену Обсяг = ((192+26.5) / 100)*100
Так, підпунктом 13 пункту 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII встановлено види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, у тому числі: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Поряд з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено, що до робіт протипожежного призначення відноситься, зокрема, монтаж систем протидимного захисту.
Для виконання таких робіт учасником не надано відповідну ліцензію.
Учасником надано Декларація № 032641/23 про провадження господарської діяльності про наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5. Учасником не надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Враховуючи вищенаведене, пропозиція визначеного учасника переможця мала бути відхилена на підставі п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.11.2023 09:12
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до п.54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.46 Особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Ваша пропозиція не розглядалася, та не відхилялася Замовником, тому ваше звернення може не розглядатися Замовником.
Але, для уникання непорозумінь, та з метою аргументації прийнятого рішення Замовником надаємо відповідь на ваші запитання.
«Учасником надано довідку про наявність лише 7 працівників, що не може свідчити про своєчасне та якісне виконання такого обсягу робіт.» - Замовником не встановлювалося окремих вимог, щодо кількості працівників. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині
«В порушення умов тендерної документації дипломи на працівників є на російській мові без перекладів, що було встановлено розділом І тендерної документації»
Вимога Замовника: Для підтвердження правових відносин з працівниками, учасник процедури закупівлі має надати скан-копії трудових книжок (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, або трудових договорів. При наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Тобто наданий договір не є аналогічним тому, що надав Учасник-переможець.» Замовником визначено поняття аналогічного договору – це «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі що визначений даною Документацією, тобто подібної роботи, схожої у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«не зазначений обсяг договору» Обсягом договору при капітальному чи поточному ремонті є 1 робота або 1 послуга. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Учасник надав відомість ресурсів з цінами, що є порушенням умов тендерної документації.» Вимога надання відомості ресурсів без ціни – стосується ЗАМОВНИКА, не Учасника.
«Для виконання таких робіт учасником не надано відповідну ліцензію.» - предметом закупівлі є Капітальний ремонт протирадіаційного укриття (ПРУ) П`ятигірського ліцею Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області за адресою: вул.Шкільна, будинок 4, селище П`ятигірське, Ізюмського району, Харківської області, та на підвтердеження надано Декларація № 032641/23 про провадження господарської діяльності про наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками.В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині.
«Учасником не надано інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація.» Відповідно до вимог тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 5. Додаток 5 містить вичерпний перелік документів, які підтверджують відповідність пропозиції вимогам Замовника. В пропозиції Учасника відсутні порушення в цієї частині
Статус вимоги:
Не задоволено