-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади
Завершена
766 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 830.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 830.00 UAH
Період оскарження:
20.10.2023 14:48 - 11.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
0d83373a70ab4ac2b78ef01bcb04cfe2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-011393-a.b2
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дискримінаційні умови у складі тендерної документації містяться в додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» , та додатку 2 до тендерної документації « Технічна специфікація на закупівлю послуг: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади) до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 24.10.2023 17:02
- Наказ №10 від 23.10.2023р..pdf 24.10.2023 17:03
- Штатний розпис на 01.09.2023 року.pdf 24.10.2023 17:04
- Наказ №25-К від 20.10.2020 року.pdf 24.10.2023 17:04
- Диплом магістра ВК№43955713.pdf 24.10.2023 17:04
- Кваліфікаційний сертифікат інженера геодезиста 014240.pdf 24.10.2023 17:05
- Цивільно-правовий договір №1 від 02.01.2023 року.pdf 24.10.2023 17:06
- Цивільно-правовий договір №2 від 02.01.2023 року.pdf 24.10.2023 17:07
- Диплом спеціаліста ВК43956452.PDF 24.10.2023 17:07
- Диплом РВ №746203.pdf 24.10.2023 17:07
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста №014446.pdf 24.10.2023 17:08
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника.pdf 24.10.2023 17:08
- Договір 37082.pdf 24.10.2023 17:09
- Технічний звіт.pdf 24.10.2023 17:09
- Акт наданих послуг 37082.pdf 24.10.2023 17:09
- Договір 09-2022-36528.pdf 24.10.2023 17:09
- Акт №36528.pdf 24.10.2023 17:10
- рішення від 26.10.2023 № 17144.pdf 26.10.2023 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2023 № 17543.pdf 02.11.2023 12:50
- рішення від 01.11.2023 № 17543.pdf 06.11.2023 13:29
- Наказ.PDF 30.10.2023 15:06
- Відповідь на скаргу (UA-2023-10-20-011393-a).docx 30.10.2023 15:06
- Відповідь на скаргу (UA-2023-10-20-011393-a).pdf 30.10.2023 15:06
- Тендерна документацiя.pdf 30.10.2023 15:06
- Тендерна документацiя.doc 30.10.2023 15:06
- Технічна специфікація.docx 30.10.2023 15:06
- Проєкт договору.pdf 30.10.2023 15:06
- Технічна специфікація.pdf 30.10.2023 15:06
- Проєкт договору.doc 30.10.2023 15:06
- Наказ.docx 30.10.2023 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.10.2023 17:12
Дата розгляду скарги:
01.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2023 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.11.2023 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17543-р/пк-пз від 01.11.2023 року виконано,
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Номер:
e4f8ac786a0645f88b43776bcec5c6b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-011393-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації
Вимога:
Уважно ознайомившись із вимогами тендерної документації до закупівлі UA-2023-10-20-011393-a за предметом : ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади), нами було виявлено, що деякі із них суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги Замовника є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги за вищевказаним Предметом закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси учасника, а саме:
- на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на перемогу в аукціоні у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками;
- на отримання замовлення від Замовника;
- на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності.
Зокрема, є дискримінаційними та такими, що порушують права учасників закупівлі, є такі вимоги:
1. Підпунктом 1.1 пункту 1 Кваліфікаційних критеріїв, визначених у Додатку 1 до Тендерної документації, крім іншого, визначена вимога щодо надання Учасником довідка від ліцензіара ПЗ (із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі) у довільній формі з підтвердженням вказано можливості наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування учасника таким програмним забезпеченням).
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки зазначений формат притаманний виключно для програмного забезпечення ArcGIS, що звужує коло учасників лише до користувачів даного програмного забезпечення.
Водночас, пунктом 4.10 наказу Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти» визначено, що «цифрова топографічна карта виготовляється з використанням програмного продукту Digital. Допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів (MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad), але при цьому виготовлена цифрова топографічна карта має бути конвертована у формат даних .dmf.
Таким чином, вимога щодо отримання за результатами робіт у форматі .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd є такою, що суперечить нормативному регулюванню проектування та проведення робіт/надання послуг, визначених тендерною документацією та є дискримінаційною.
На підставі викладеного, вимагаємо привести вимоги тендерної документації у відповідність із нормативно-правовими актами, що регулюють надання такого виду послуг шляхом виключення із тендерної документації вимог щодо формату карт .gdb. та .mxd та викласти абзац 11 підпункту 1.1 пункту 1 Кваліфікаційних критеріїв, визначених у Додатку 1 до Тендерної документації у наступній редакції: «Довідка від ліцензіара ПЗ (із зазначенням ідентифікатора цієї закупівлі) у довільній формі з підтвердженням наявності у програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для надання послуг відповідно до вимог, визначених Додатком 2 ТД Технічна специфікація, а також щодо правових підстав володіння/користування учасника таким програмним забезпеченням)»
2. Підпункт 11 Додатку 2 встановлює таку вимогу до учасника: учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного розробника/дистриб’ютора програмного забезпечення ESRI ArcGIS або еквівалент про те, що Учасник має право здійснювати постачання, оновлення та технічну підтримку програмного забезпечення ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License 1 (ліцензія) робоче місце.
Дана вимога є дискримінаційною та має бути змінена Замовником, оскільки вона обмежує можливість брати участь у закупівлі для учасників, які можуть надати підтвердження не від офіційного розробника (дистрибʼютора) програмного забезпечення ESRI ArcGIS, а еквівалентного програмного забезпечення, про те, що учасник має право здійснювати постачання, оновлення та технічну підтримку програмного забезпечення не ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License 1 (ліцензія) робоче місце, а еквівалентного.
Вказане є прямим порушенням ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
В даному ж випадку, Замовником не визначено можливість надання Учасником еквівалента для підтвердження виконання вимоги щодо надання права здійснювати постачання, оновлення та технічну підтримку програмного забезпечення ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License 1 (ліцензія) робоче місце.
Обгрунтовано вважаємо, що аналогічне програмне забезпечення (QGIS, Digitals, тощо) повною мірою відповідає встановленим вимогам до замовлених послуг.
При цьому, таке програмне забезпечення дає можливість виконати вимоги ТД, зокрема, щодо виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади.
Крім того, підпунктом 4.13 пункту 4 визначено нормативно-правові акти, вимогами яких необхідно користуватись під час проектування та проведення робіт/надання послуг, а саме - наказ Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти». Зокрема, у пункті 4.6 зазначеного вище наказу йдеться про те, що «структура формату виготовлення цифрової топографічної карти має бути повністю узгоджена з логічною структурою прийнятого формату dmf», а у пункті 4.10 вказується, що «цифрова топографічна карта виготовляється з використанням програмного продукту Digital. Допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів (MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad,), але при цьому виготовлена цифрова топографічна карта має бути конвертована у формат даних .dmf.»
Замовником не обґрунтовано посилання на продукт певного суб’єкту господарювання (ArcGis є програмним забезпеченням, права на яке належать компанії ESRI - https://www.esri.com/en-us/legal/copyright-trademarks), та не вказано вираз «або еквівалент» - тобто прямо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вказана вимога є дискримінацією нас як учасника, оскільки наша компанія має в наявності спеціалізоване програмне забезпечення, аналогічне за функціоналом АrcGis.
Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги, передбаченої у підпункті 11 Додатку 2, виключивши умову про назву конкретного програмного забезпечення або додавши у обох випадках після слів «ArcGis» словосполучення «або аналог». В іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом України «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
3. Підпункт 12.1 Додатку 2 визначає, що за результатами наданих послуг Виконавець надає Замовнику векторну топографічну карту масштабу 1:10 000 у вигляді єдиного масиву на електронному носії у форматі бази даних *.gdb (з документом карти *.mxd ArcMap) в системі координат УСК – 2000 (МСК-07) з умовними позначеннями та підписами відповідно вимог до топографічних карт масштабу 1:10 000.
Така вимога є протиправною та дискримінаційною, оскільки зазначені у ній формати є форматами, що створюються виключно при застосуванні програмного забезпечення ArcGIS. При цьому, вимога щодо надання послуг виключно програмним забезпеченням ArcGIS є прямим порушенням ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає можливість використання аналогічного програмного забезпечення, та положенням статті 5 Закону щодо недискримінація учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 4.10 наказу Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти» цифрова топографічна карта виготовляється з використанням програмного продукту Digital. Допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів (MapInfo, ArcInfo, Intergraph, AutoCad,), але при цьому виготовлена цифрова топографічна карта має бути конвертована у формат даних .dmf.
Таким чином, цифрова топографічна карта, незалежно від програмного забезпечення, за допомогою якого вона створена, має бути конвертована у формат даних .dmf.
Разом з тим, зазначена такій редакції вимога Технічної специфікації суперечить вказаному положенню Наказу Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 та може бути задоволена виключно у випадку створення цифрової топографічної карти за допомогою програмного забезпечення ArcGIS.
Вимагаємо виключити з Тендерної документації підпункт 12.1 Додатку 2 Технічної специфікації на закупівлю послуг: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади).
4. Підпункт 12.5 Додатку 2 передбачає, що за результатами наданих послуг Виконавець надає Замовнику: Ліцензійне програмне забезпечення: ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License1 (ліцензія) робоче місце, з метою перегляду, друку та редагування створених за результатами виконаних послуг.
ArcGis є програмним забезпеченням, права на яке належать компанії ESRI - https://www.esri.com/en-us/legal/copyright-trademarks, яке, однак, має аналоги, що доступні потенційним учасникам даної закупівлі, які відповідають технічним та якісним харатериітикам, встановлених Замовником для даної закупівлі, зокрема, таким є прогромне забезпечення Digital та інші.
Частина 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вимагає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Встановлення конкретної вимоги щодо передання учасником закупівлі за результатами надання послуг за договором закупівлі саме програмного забезпечення ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License 1 (ліцензія) робоче місце є дискримінацією учасників закупівлі, що штучно та необгрунтовано звужує коло можливих учасників та порушує право інших учасників отримати дане замовлення та виконати його належним чином.
Крім того, варто зауважити, що дії Замовника щодо вимоги безоплатного надання за результатами закупівлі ліцензії на спеціалізоване програмне забезпечення є не що іншим, як окремою прихованою закупівлею.
Відповідно до пункту 22 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р., предмет закупівлі визначається із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник).
В даному випадку оголошена закупівля за ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії. Однак, закупівля ліцензії програмного забезпечення Єдиним закупівельним словником віднесена до іншої групи товарів/послуг - Код ДК 021:2015: 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення визначення коду предмету закупівлі передбачена відповідальність, встановлена статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Зважаючи на вказане, просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги, передбаченої у підпункті 12.5 Додатку 2, шляхом його видалення або виключивши умову про назву конкретного програмного забезпечення або додавши після слова «ArcGis» словосполучення «або аналог». В іншому випадку для захисту та забезпечення наданих нам Законом України «Про публічні закупівлі» прав та інтересів та для уникнення встановлення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2023 16:17
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу UA-2023-10-20-011393-a.a1 повідомляємо наступне:
1. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вимога щодо наявності в програмному забезпеченні Учасника функціоналу, придатному для переведення даних, отриманих за результатами робіт у формат .gdb. з документами карт (креслень) у форматі .mxd, а також щодо правових підстав володіння/користування учасника таким програмним забезпеченням), жодним чином не суперечить вимогам чинного законодавства, оскільки відповідно до наказу Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти», допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів (п.4.10),також при виготовленні цифрової топографічної карти для використання в конкретних геоінформаційних системах внутрішній (первинний) формат даних має бути конвертований (переведений)у формат відповідної геоінформаційної системи визначений технічним проектом (Технічним завданням (технічною специфікацією).
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
2. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Вимога про авторизаційний лист-підтвердження стосується кількісних та якісних характеристик, адже лише безпосередньо в офіційного розробника/дистриб’ютора програмного забезпечення можуть гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності, оновлення та технічну підтримку програмного забезпечення (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій підтвердження виконання послуг у формі листів авторизації від офіційного розробника/дистриб’ютора, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість використовувати якісне програмні забезпечення.
Окрім того, як і в Додатку №2 Технічна специфікація, так і пунктом 3.7 розділу 3 Тендерної документації передбачено можливість використання «еквіваленту», а саме: «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то слід розуміти у значені «або еквівалент».
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
3. Відповідно до наказу Укргеодезкартографії від 24 листопада 2008 року № 148 «Про затвердження Кодексу усталеної практики. Керівний технічний матеріал з виготовлення та приймання цифрової топографічної карти», допускається застосування інших ліцензованих програмних продуктів п.4.10 ), також при виготовленні цифрової топографічної карти для використання в конкретних геоінформаційних системах внутрішній (первинний) формат дани має бути конвертований(переведений) у формат відповідно їгеоінформаційної системи визначений технічним проектом (Технічним завданням (технічною специфікацією).
Оскільки цифрова топографічна основа створюється з метою подальшого розроблення комплексного плану просторового розвитку території Володимир-Волинської міської територіальної громади і є основою для внесення до містобудівного кадастру, формування профільних геопросторових даних та вирішення інших завдань із забезпечення містобудівної діяльності на регіональному та місцевому рівнях, то результати послуги, за даною закупівлею, будуть використовуватися в тому числі і для розроблення комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади. Враховуючи формат електронних документів містобудівної документації (постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 632 “Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території”). Виходячи з цього Замовником було визначено формат кількість та спосіб передачі матеріалів на адресу Замовника як в паперовому так і в електронному вигляді
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
4. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
В свою чергу, вимога, яка передбачена пунктом 12.5 «Ліцензійне програмне забезпечення: ArcGIS Desktop Basic Single Use Perpetual License1 (ліцензія) робоче місце, з метою перегляду, друку та редагування створених за результатами виконаних послуг», напряму стосується технічних характеристик, оскільки за результатами надання послуг, Учасник повинен надати Замовнику цифрову топографічну основу в електронному вигляді для перегляду, друку та редагування.
Оскільки цифрова топографічна основа створюється з метою подальшого розроблення комплексного плану просторового розвитку території Володимир-Волинської міської територіальної громади і є основою для внесення до містобудівного кадастру, формування профільних геопросторових даних та вирішення інших завдань із забезпечення містобудівної діяльності на регіональному та місцевому рівнях, то результати послуги, за даною закупівлею, будуть використовуватися в тому числі і для розроблення комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади. Враховуючи формат електронних документів містобудівної документації (постанова Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 632 “Про визначення формату електронних документів комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території”), Виходячи з цього було визначено кількість та спосіб передачі матеріалів на адресу Замовника як в паперовому так і в електронному вигляді. Для його прочитання та перегляду Замовник повинен мати повний функціонал необхідного спеціалізованого ліцензованого програмного забезпечення та відповідні знання та навики для роботи в ньому персоналу замовника. Адже, використання неліцензійного програмного забезпечення тягне за собою кримінальну або адміністративну відповідальність (ст. 176 ККУ та ст. 51-2 КУпАП).
Щодо проведення навчання персоналу, то Замовником передбачено проведення інструктажу щодо використання програмного забезпечення для перегляду, друку та редагування створених за результатами виконаних послуг комплексного плану в межах закупівлі ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади) з подальшою передачею ліцензованого програмного забезпечення, а оскільки послуги які передбачені закупівлею становлять більшу кількість та вартість ніж саме програмне забезпечення, то Замовник здійсню закупівлю саме, як послуги з виготовлення картографічної основи масштабу 1:10000 Володимир-Волинської міської територіальної громади, а не товару ліцензійного програмного забезпечення.
Окрім того, як і в Додатку №2 Технічна специфікація, так і пунктом 3.7 розділу 3 Тендерної документації передбачено можливість використання «еквіваленту», а саме: «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то слід розуміти у значені «або еквівалент».
Тобто потенційні учасника можуть використовувати аналоги, для даної закупівлі, які відповідають технічним та якісним характеристикам, встановлених Замовником для даної закупівлі.
Тому, вважаємо за необхідне не вносити зміни до документації щодо цього питання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.11.2023 00:03