-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія (за кодом ДК 021:2015-09310000-5-Електрична енергія)
Завершена
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
20.10.2023 13:54 - 27.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
28a0c58d76f542eb97f5cb19ca2f8ea5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-009498-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконне визнання переможцем
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ворд (1).docx 09.11.2023 12:28
- скарга ворд (1).docx.p7s 09.11.2023 12:28
- Протокол_про визначення Переможця та намір укласти договір_електроенергія (1).docx.p7s 09.11.2023 12:28
- скарга.pdf.p7s 09.11.2023 12:28
- скарга.pdf 09.11.2023 12:28
- Тендерна документація (1).doc.p7s 09.11.2023 12:28
- Тендерна документація (1).doc 09.11.2023 12:28
- Протокол_про визначення Переможця та намір укласти договір_електроенергія (1).docx 09.11.2023 12:28
- рішення від 13.11.2023 № 18080.pdf 13.11.2023 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2023 № 18594.pdf 21.11.2023 12:25
- рішення від 20.11.2023 № 18594.pdf 21.11.2023 18:51
- Пояснення до скарги Виконком 15.11.2023 16:56
- Пояснення до скарги Виконком 15.11.2023 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2023 13:12
Дата розгляду скарги:
20.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2023 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2023 18:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноважена особа Виконавчого комітету Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області ознайомилась з Рішенням №18594-р/пк-пз від 20.11.2023 та погоджується з ним.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
86d8a90199a54e9ba54844539ba501fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-10-20-009498-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Даний стандарт не передбачає, зазначені в тендерній документації, а саме в п.6 та п.7 Додатку 1 тендерної документації , ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Варто зазначити, що національні стандарти для електричної енергії, на які Замовник посилається в тендерній документації (ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)»), не передбачають наявності вищезазначених документів. Отже, ці вимоги до предмета закупівлі, з порушенням пункту 29 Особливостей, за таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Вищевказані вимоги документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо видалити зазначені вимоги з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a. У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2023 11:21
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учаснику!
Детально проаналізувавши вашу Вимогу, хочемо надати аргументовану відповідь та зауважити наступне:
Відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується Замовником, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 36 пункту 2.2 розділу 2 «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу» затверджених Постановою НКРЕКП 27.12.2017 р. №1469, при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог: надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії, які характеризують рівень комерційної якості надання послуг з постачання електричної енергії, перелік та величини яких затверджуються НКРЕКП, у тому числі загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання.
Дана вимога стосується спроможності учасника забезпечити інформаційну безпеку засобів провадження ліцензованої діяльності постачальника електричної енергії, а не якості електроенергії, як товару.
До засобів провадження ліцензованої діяльності, зокрема, належать: веб-сайт ліцензіата в мережі Інтернет, засоби комунікації зі споживачами та/або іншими учасниками ринку електричної енергії (телефон, факс, е-mail).
Згідно нормативно-правових актів, що регулюють діяльність у сфері постачання електроенергії, постачальник зобов'язується забезпечити комерційну якість послуг, які надаються Споживачу за цим Договором, що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію та вартість послуг, що надаються, надання роз'яснень щодо положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків зі Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання (Постанова НКРЕКП від 12.06.2018 № 375).
Згідно законодавства, що регулює публічні закупівлі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вимоги встановлені у тендерній документації, відповідають принципам проведення публічних закупівель, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки пропозицій.
Вимагати в учасника зазначені сертифікати є правом Замовника, оскільки в сучасних умовах забезпечення інформаційної безпеки та комерційних і особистих даних, що можуть передаватися через засоби провадження господарської діяльності Постачальника, є пріоритетним для нашого підприємства і не суперечить «Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.10.2023 10:00