-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Інструменти та прилади терапевтичні; приладдя, протези та ортопедичні пристрої- 2 найменування
Медичне обладнання
Завершена
7 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 800.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2016 20:13 - 30.09.2016 00:00
Вимога
Вирішена
Розподілення на лоти
Номер:
3463b4fd93b14b269105a0f93b3d07c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-26-001113-c.c1
Назва:
Розподілення на лоти
Вимога:
Добрий день! Згідно Вашої тендерної документації предметом торгів за одним лотом є:
Інструменти та прилади терапевтичні; приладдя, протези та ортопедичні пристрої- 2 найменування, Класифікація ДК 021:2015: 33100000-1 Медичне обладнання а саме:
Апарат штучної вентиляції легенів з неонатальними режимами – 4 шт., Апарат штучної вентиляції легенів – 3 шт.
Тобто в одному лоті заявлене обладнання з різними функціями.
Вважаємо, що зазначені вимоги обмежують конкуренцію і зменшують кількість потенційних учасників, оскільки таким чином надається перевага тим учасникам процедуру торгів, у яких є весь перелік зазначеного в одному лоті предмету закупівлі, що порушує вимоги п.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наприклад у разі коли у будь-якого потенційного учасника є в наявності Апарат штучної вентиляції легенів з неонатальними режимами – 1 шт, а відсутний: Апарат штучної вентиляції легенів – 3 шт., такий учасник буде відхилений у відповідності до пп.1) п.1 ст.30 (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (п.2 ст.16 відсутність обладнання) та не зможе прийняти участь в торгах.
Вимоги кваліфікаційних критеріїв наявності різного обладнання в одному лоті є суттєвою дискримінацією і суттєво звужують кількість потенційних учасників торгів.
Із вище визначеного, на підставі п.4 ст. 22 ЗУ, п.1 ст.3, п.3 ст.5, п.2 ст.23 «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом розділення предмету торгів на лоти, у тому числі і на електронному майданчику, а саме:
1. Лот 1 - Апарат штучної вентиляції легенів з неонатальними режимами – 4 шт.
2. Лот 2 - Апарат штучної вентиляції легенів – 3 шт.
Хочемо здійснити зауваження, що у разі відмови в усуненні дискримінаційних умов тендерної документації шляхом розподілення предмету закупівлі на лоти, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету, а в подальшому і господарського суду з відшкодуванням з Вас витрат за подачу скарги до Антимонопольного комітету, а також і витрат на юридичні послуги і витрат пов’язаних з розглядом справи у господарському суді.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 15.09.2016 10:46
Дата подачі:
13.09.2016 14:25
Вирішення:
У відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Слід зазначити, що поділ предмета закупівлі на окремі лоти в даному випадку є недоцільним, оскільки обсяг медичного обладнання незначний, а місце поставки однакове для всього предмету закупівлі та поділ предмета закупівлі на окремі лоти призведе до збільшення вартості товарів за рахунок додаткового включення до вартості предмета закупівлі витрат на постачання, пуско – налагоджувальні роботи, гарантійне обслуговування та навчання медичного персоналу методам роботи на обладнанні.
Враховуючи принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а саме принципи максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також недискримінації учасників, Замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Статус вимоги:
Задоволено