Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Торги не відбулися
139 999 149.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 699 995.75 UAH
Період оскарження:11.10.2023 11:50 - 27.10.2023 01:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання роз'яснень причин дискваліфікації
Номер:74b44a53129848fdb2efab354e376c28
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", UA-EDR 36100693
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.a6
Назва:Вимога про надання роз'яснень причин дискваліфікації
Вимога:
У відповідності до положень Тендерної документації, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією.
Пропозицію ТОВ «Класика комфорту» з закупівлі „Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації“ рішенням уповноваженої особи № 141 від 31.10.2023 відхилено.
Обґрунтовуючи дискваліфікацію пропозиції Учасника ТОВ «Клаксика комфорту» Замовником було зазначено причину дискваліфікації, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей виходячи з наступного, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3.
Так, у наданих ТОВ «Класика Комфорту» локальних кошторисах зазначений обсяг не відповідає Технічному завданню Замовника (Відомість обсягів робіт) ні в розрізі робіт, ні в розрізі устаткування. Таким чином, Договірна ціна Учасника розрахована не у відповідності до умов тендерної документації Замовника.
З огляду на зазначене, Учасником ТОВ «Класика комфорту» була перевірена кошторисна документація та не виявлено невідповідностей з Технічним завданням, яке було опубліковане змінами від 25.10.23 р.
Замовником не зазначено в чому саме полягають невідповідності, тому просимо додатково надати пояснення:
Які види робіт не включені до складу кошторисних розрахунків ТОВ «Класика комфорту» (вказати конкретний приклад)?
Який обсяг робіт не включено до складу кошторисних розрахунків ТОВ «Класика комфорту» (вказати конкретний приклад)?
Які матеріально-технічні ресурси не включені до складу кошторисних розрахунків ТОВ «Класика комфорту» (вказати конкретний приклад)?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.11.2023 15:01
Вирішення:Шановний Учаснику. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
На виконання вищевказаної умови тендерної документації Учасником ТОВ «Класика Комфорту» надано договірну ціну з кошторисними розрахунками на „Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації“, яка не відповідає вимогам Замовника та вимогам тендерної документації, зокрема, інформації про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що є невідповідністю Учасника вимогам Замовника, а тендерна пропозиція останнього не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Вміст локальних кошторисів (далі – ЛК) не відповідає Технічному завданню далі – ТЗ). Так друга частина ТЗ, що відноситься до спортивної зали, містить наступні невідповідності:
- в пропозиції додано зайвий ЛК 02-02-018 (номер присвоєно програмою АВК і відображається в об’єктному кошторисі 02-02) на технологічні рішення, який повністю дублює ЛК 02-01-018, з чого слідує що його вміст і наявність у пропозиції не відповідає ТЗ;
- в пропозиції додано зайвий ЛК 02-02-019 (номер присвоєно програмою АВК і відображається в об’єктному кошторисі 02-02) на обладнання харчоблоку, який повністю дублює ЛК 02-01-019, з чого слідує що його вміст і наявність у пропозиції не відповідає ТЗ.
Тож, обсяг робіт був задвоєний. Крім того, нумерацію локальних кошторисів було теж порушено.
Таким чином, Договірна ціна Учасника розрахована не у відповідності до умов тендерної документації Замовника
З огляду на те, що виправлення виявлених помилок та невідповідностей в інформації
та документах, які надані Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, на підставі п. 2 п. 44 Особливостей, пропозиція ТОВ «Класика Комфорту» підлягає відхиленню.
Зазначене є невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ «Класика Комфорту» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, дана невідповідність в інформації та документах не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Згідно з п. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендера пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Статус вимоги:Не задоволено
26505313544f923ff767964a8921e217
invalid
answered
Вимога
Вирішена
Невідповідінсть технічного завдання
Номер:5b8edba178164407a1cff8072cff7b81
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.a5
Назва:Невідповідінсть технічного завдання
Вимога:
Оглянувши об’єкт та розглянувши тендерну документацію та Відомість обсягів робіт - повідомляємо, що на наш погляд існує багато невідповідностей. В зв’язку з чим звертаємо увагу Замовника на необхідність перевірки (звірки) обсягів робіт та матеріалів і обладнання із проектно-кошторисною документацією, яка пройшла експертизу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.10.2023 13:33
Вирішення:Шановний Учаснику. Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за зверення.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження вимоги щодо досвіду аналогічного договору
Номер:78ab461eebbc40ba8982f458aca45a41
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.b4
Назва:Оскарження вимоги щодо досвіду аналогічного договору
Вимога:
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст. 6 ЗУ "Про публічні закупівлі" Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону"
Замовник не може аргументувати дискримінаційні вимоги в своїй тендерній документації на основі вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater».
У тендерній документації наявна дискримінаційна вимога стосовно аналогічного договору: "не менше 2 виконаних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі.
Прошу усунути цю вимогу, так як при перевірці закупівлі фінансовим мониторингом може мати місце негативні наслідки для сторін в якості зобов`язання розірвати договір. Крім того, повідомляємо Вам, що у випадку не задоволення цієї вимоги, ми будемо змушені звертатись до АМКУ, так як це обмежує кількість учасників у тендері.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.10.2023 12:38
Вирішення:Шановний Учаснику. Відкриті торги з особливостями за об’єктом закупівлі «Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації» відбуваються в рамках проєкту «Програма з відновлення України». Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку.
З урахуванням того, що фінансування ПВУ йде за рахунок позики ЄІБ, та враховуючи пункт 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, то ці процедури здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону».
Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023.
Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Зокрема, пункт 4.3. Кваліфікаційні критерії Посібника «Національні процедури закупівель» містять наступні вимоги:
«Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:…….Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає - без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі….»
Та оскільки це вимога ЄІБ, то кінцевий бенефіціар (Замовник) не може встановлювати інші вимоги, крім тих, що погоджені Групою управління і підтримки проєкту.
Крім того, відповідно до пункту 7.1.18 Угоди про передачу коштів позики «У разі недотримання Кінцевим бенефіціаром, Фінансової угоди, цієї Угоди, Порядку та умов надання субвенції та інших нормативно-правових актів (які впливають на реалізацію Субпроєкту) Власник об’єкту повертає до державного бюджету суму коштів, спрямовану на фінансування Субпроєкту, відповідно до законодавства України та укладених договорів.»
Враховуючи вищенаведене, Замовник не має можливості встановлювати свої окремі вимоги до тендерної документації.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.10.2023 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційної вимоги про надання документів, які не передбачені законодавством
Номер:b7948c60cea2482187ead7b196c4a4c2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.c3
Назва:Щодо дискримінаційної вимоги про надання документів, які не передбачені законодавством
Вимога:
Умовами ТД визначено вимога надання "5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів."
Документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів - це документи, які відносяться до виключної компетенції Замовника будівництва. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 документи для отримання подаються Замовником будівництва, а Підрядник тільки бере участь у оформленні виконавчої документації тощо. Отримання документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів не передбачається підрядником і умовами укладених договорів підряду.
Враховуючи вищевикладене, вимога до Підрядника / Учасника про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є протизаконною (оскільки їх отримання не в компетенції Підрядника) та такою, що суттєво звужує коло учасників, а тому є дискримінаційною.
Просимо внести зміни в ТД та виключити вимогу про надання "підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.10.2023 17:03
Вирішення:Шановний Учаснику. Відкриті торги з особливостями за об’єктом закупівлі «Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації» відбуваються в рамках проєкту «Програма з відновлення України». Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку.
Відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023.
Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.10.2023 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення порушень по ст. 16
Номер:7213bd0018f44bdd9c27b87325e9c452
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.c2
Назва:Усунення порушень по ст. 16
Вимога:
У ТД встановлена вимога: "Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі."
Відповідно до практики розгляду скарг АМКУ (наприклад по закупівлях UA-2018-08-17-000641-b та UA-2016-11-11-000537-c ), встановлення вимоги про вартісний показник договорів є дискримінаційною вимогою. Окремо зазначаємо, що ціни на аналогічні послуги/роботи у 2019 році суттєво відрізнялися (були меншими) від цін у 2023 році, одна й та сама робота не може коштувати однаково у різні періоди.
Багато договорів були не виконані (розірвані / призупинені) у зв'язку з військовою агресією росії, що не дозволяє використовувати їх як показник досвіду учасників.
Просимо внести зміни до ТД та видалити з ТД вимогу про вартісний показник аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.10.2023 16:44
Вирішення:Шановний Учаснику. Відкриті торги з особливостями за об’єктом закупівлі «Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації» відбуваються в рамках проєкту «Програма з відновлення України». Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку.
Відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023.
Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.10.2023 00:00
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо дискримінаційної вимоги замовника за ст. 16 (аналогічні договори)
Номер:2b5d4d7556d140c3ba810b0d11df5265
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-10-11-005427-a.c1
Назва:Вимога щодо дискримінаційної вимоги замовника за ст. 16 (аналогічні договори)
Вимога:
Просимо прибрати вашу вимогу стосовно аналогічних договорів з тендерної документації, а саме видалити з ТД абзац:
"Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі."
Зважаючи на те, що не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені договори, за всіма рішеннями АМКУ це буде вважатися дискримінацією. (Рішення № 929-р/пк-ск)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.10.2023 16:08
Вирішення:Шановний Учаснику. Відкриті торги з особливостями за об’єктом закупівлі «Реконструкція Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області по вул. Грушевського, 5, с. Паланка, Уманський район, Черкаська область, пошкодженого внаслідок військових дій, спричинених збройною агресією Російської Федерації» відбуваються в рамках проєкту «Програма з відновлення України». Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку.
Відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєкту «Програма з відновлення України», витяг із протоколу № 2 від 05.10.2023.
Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:30.10.2023 00:00