• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Інші завершальні будівельні роботи"

Завершена

1 636 906.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 184.53 UAH
Період оскарження: 05.10.2023 09:20 - 10.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: bf3d0de05aad41609afcddc46d46afbc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-10-05-001097-a.b1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Положеннями чинного законодавства України закріплено основні принципи здійснення публічних закупівель серед яких об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Детально проаналізувавши пропозицію ФОП Максим’юк А.В. (далі- Учасник) виявлено наступні невідповідності: 1.Учасником не надано Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником у Додатку №5 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. 2. Учасником не надано лист згоду на обробку персональних даних усіх осіб, що підписували документи пов’язані з тендером, зокрема інженера-кошторисника, який підписував кошторисну документацію. 3.Учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, серед наведених учасником договорів відсутній договір на надання послуг, "Інші завершальні будівельні роботи" поточний ремонт приміщень загального користування. Відповідно до абзацу 1 частини 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Тендерна пропозиція ФОП Максим’юк А.В. не відповідає умовам технічної специфікації, а виявлені невідповідності не можуть бути усунені відповідно до пункту 43 особливостей зважаючи на нижченаведене: 1. Відповідно до умов тендерної документації виконання робіт проводиться відповідно до чинного законодавства. Порядок складання кошторисної документації передбачений Кошторисними нормами України, відповідно до яких ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Учасником у складі тендерної пропозиції подано розрахунок Договірної ціни в який не було включено кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Отже учасником подано розрахунок Договірної ціни не у відповідності до чинних кошторисних норм. 2. Відповідно до умов тендерної документації у складі пропозиції Учасник має надати кошторисну документацію на виконання робіт (пропечатану та підписану Учасником з підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації) у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. - Розрахунок кошторисного прибутку і адміністративних витрат. - Проектом календарного графіку виконання робіт. У складі тендерної пропозиції учасник не надано розрахунку кошторисного прибутку і адміністративних витрат. На підставі вищенаведеного вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню оскільки не відповідає умовам технічної специфікації, а виявленні невідповідності не можуть бути усунені відповідно до пункту 43 особливостей, оскільки призведуть до зміни ціни учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу: 1. ФОП Максим’юк А.В. (надалі – Учасник) надав у своїй пропозиції Гарантійний лист з погодженням укласти договір ( Гарантійний лист-згода з проєктом договору, Вих.№16/10 від 12.10.2023р.) у редакції, запропонованій Замовником у Додатку№5 та гарантує виконати його на умовах даного договору, тому Ваше твердження про відсутність вказаних документів є помилковим. 2. Невідповідність , пов’язана з ненаданням листа-згоди на обробку персональних даних інженера-кошторисника, не призведе до зміни тендерної ціни Учасника чи зміни предмета закупівлі. Дана особа не є підписантом договору, і з врахуванням того, що договір буде підписано разом з новим кошторисом (з врахуванням пониження ціни на аукціоні) Комунальне підприємство Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна не буде обробляти, використовувати чи поширювати персональні дані інженера кошторисника. 3. Учасником підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору ( Довідка про виконання аналогічного виду робіт, Вих.№21/10 від 12.10.2023р. Договір №1 від 07.07.2021р.за предметом: поточний ремонт в приміщенні Івано-Франківської обласної філармонії Акт №1 від 05.08.2021р.; Договір №19 від 07.10.2021р. за предметом: поточний ремонт орендованих приміщень, Акт №2 за жовтень 2021р.; Договір № 30-1 від 05.10.2021р. за предметом: поточний ремонт орендованих приміщень, Акт №1 за жовтень 2021р.) 4. Посилаючись на «Методичні рекомендації з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм», розроблених Українським державним науково-дослідницьким центром ціноутворення у будівництві «Цінобуд» (УкрНДЦ «Цінобуд»), п.1.4: Кошторисні норми (далі КН) - це сукупність ресурсів (витрат праці, часу експлуатації будівельних машин та механізмів, витрат матеріалів, виробів та конструкцій), виражена в натуральних (фізичних) величинах або у відносній формі (у вигляді коефіцієнтів), отже кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не входять в сукупність ресурсів КН. Враховуючи вищенаведене Учасником подано розрахунок Договірної ціни у відповідності до КН, а Ваше твердження не відповідає дійсності. Тендерна пропозиція Учасника відповідає додатку №4 до тендерної документації «Технічна специфікація Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» . Згідно п.5.31, що стосується про включення коштів на покриття ризиків, а саме : «Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника , виходячи з перелічених факторів. Згідно п. 6.2 : «За твердої договірної ціни взаєморозрахунки проводяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості , визначеної в договірній ціні. При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в «Актах приймання виконаних будівельних робіт» або в «Звітах про виконання робіт та контрактом на об’єкті будівництва за період ( місяць/рік)» пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт , в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками». Проаналізувавши ряд можливих факторів ( стадія проектування ; вид будівництва ; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва , складності виконання будівельних робіт ; тривалості будівництва ; способів фінансування ; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів, ) , Учасником не включено ризики в ДЦ, так як не має на це обґрунтованих розрахунків та жоден з факторів не впливає на їхнє виникнення по даному об’єкту на стадії підписання договору . Що стосується включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, а саме згідно п. 5.33. : «… призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів , спричинене інфляцією , яка може відбутися протягом будівництва, то кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи із строків будівництва , виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі ( договірній ціні ) , та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди , що встановлюються Кабінетом Міністрів України». Отже, період з моменту підписання договору до його виконання 15.12.2023 р. є занадто коротким, щоб застосовувати індекси на інфляційні витрати , і крім того, подавши «тверду договірну ціну» на конкурс, Учасник зобов’язався поставити матеріали та виконати роботи ( надати послуги ) без зміни ціни ( вартості ) матеріально-технічних чи трудових ресурсів в більшу сторону . Якщо хоч один показник, фактична вартість якого перевищить запропоновану тендерну ціну, то при взаєморозрахунках буде застосована та ціна ( не вища ), яка передбачена «твердою договірною ціною». У разі ж їх виникнення в процесі виконання робіт - ризики , які не перевищать до 1,5%, та інфляційні витрати покриються з власних коштів, так як в Україні запроваджено «воєнний стан» , у зв’язку із збройною агресією росії проти України. Тому іде велика боротьба на економічному фронті, і з метою економії державних коштів та заощадженню їх на більш необхідні цілі , а не на « кошти покриття ризиків та інфляційних процесів» їх приведено до показника «0» - томі у грошовому еквіваленті їх не відображено. Посилаючись на ст.845 Цивільного Кодексу України п.1 : «Підрядник має право на ощадливе ведення робіт за умови забезпечення належної їх якості » Посилаючись на розділ 5 тендерної документації Комунального підприємство Івано-Франківської обласної ради з експлуатації майна затвердженої протоколом від «04» жовтня 2023 р. : «Критерієм оцінки тендерних пропозицій є: ціна (ціновий критерій). Питома вага цінового критерію «ціна» – 100%. Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна грн. з ПДВ». Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція Учасника складена згідно Кошторисних норм України , відповідає умовам технічної специфікації та вимогам тендерної документації, та являється найбільш економічно вигідною , що є одним із найважливіших критеріїв оцінки тендерної пропозиції у такий скрутний для держави час! У свою чергу просимо, інших підрядників конкурентно проводити торги та аналізувати свої пропозиції ( вартість послуг та ринок цін на матеріально-технічні ресурси), а не сповільнювати підписання договорів , що у свою чергу може призвести до затримки виконання робіт.
Статус вимоги: Відхилено