-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція футбольного поля штучним покриттям на стадіоні "Шахтар" дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове (105м х 68м)
Торги не відбулися
9 204 807.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 024.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 024.04 UAH
Період оскарження:
20.03.2018 13:29 - 21.04.2018 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінаційні ознаки предмету закупівлі
Номер:
0209d9f9b3dd416bb1a9b9c7ab476440
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-001529-c.c1
Назва:
дискримінаційні ознаки предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки штучної трави РАТ 60, виробник - Італія, лише одного конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам штучну траву іншого виробника, яка буде, більш якісніша,з кращими показниками,Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але торгівельна марка якого не суттєво відрізняюється від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки штучної трави є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 4.pdf 06.04.2018 13:20
Дата подачі:
05.04.2018 11:32
Вирішення:
Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації. Дивіться зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено