-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) світлофорного об`єкту на перехресті вул. Сумський шлях та вул. Вокзальна, м. Дергачі, Харківський район, Харківська область
закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (в редакції Постанови КМУ від 12 травня 2023 року №471)
Завершена
1 927 582.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 275.82 UAH
мін. крок: 1% або 19 275.82 UAH
Період оскарження:
15.09.2023 13:26 - 20.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e903c2f1befe4d06ac693b2389852d65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007091-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
№1 від 27.09.2023 року
Протоколом № 385/2023 від 26.09.2023р Замовником вiдхилено тендерну пропозицiю учасника процедури вiдкритих торгiв № UA-2023-09-15-007091-a -ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" (ТОВ «ДОРЕКС») з пiдстави ненадання учасником у складі тендерної пропозиції акту обстеження об’єкту - пiд час строку, визначеного для подання тендерних пропозицiй.
Учасник ТОВ «ДОРЕКС» не погоджується з цим рішенням, та вважає що Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції.
Ненадання у складі тендерної пропозиції акту обстеження об’єкту Учасник обґрунтував, додавши до тендерної пропозиції наступні документи:
- ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ОБСТЕЖЕННЯ ОБ’ЄКТУ № 23 від 22.09.2023 року;
- Лист, направлений Замовнику: «Щодо можливості проведення огляду»№457 від 21.09.2023 року
- докази про відправлення даного листа Замовнику на електрону пошту (скріншоти, в яких міститься інформація про фактичну відправку, час та адресу відправлення листа) (додаються)
Проте, дане обґрунтування не було враховане Замовником, навіть у Протоколі відхилення немає жодного висновка щодо розгляду вищеперелічених документів Учасника та відсутня оцінка на предмет достатності або недостатності підстав обґрунтованих Учасником.
Тендерною документацією передбачено, що під час строку, визначеного для подання тендерних пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті. Огляд здійснюється в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу понеділок - четвер з 08:00 год. до 17:00 год., п’ятниця з 08:00 до 15:45 год. За попередньою домовленістю або шляхом направлення офіційного листа на офіційну електронну або поштову адресу Замовника. Відповідальна особа за підписання акту – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександр ТУРЕНКО, телефон для довідок +380987990055
Повідомляємо що нами у період подачі пропозиції було здійснено спробу зв’язатися з Замовником для обумовлення можливості зустрічі та проведення огляду за допомогою номеру телефону який вказано, але нам не вдалось зв’язатися.
Повторно, ми звернулися до Замовника письмово ( Лист «Щодо можливості проведення огляду»№457 від 21.09.2023 року) з метою узгодження часу обстеження та взагалі наданням нам як учаснику такої можливості, але нажаль Замовник нам такої можливості не надав, не відповівши на даний лист.
Тому у складі нашої пропозиції відсутній документ Акт обстеження об’єкту, з причин від нас незалежних.
У складі пропозиції ТОВ «ДОРЕКС» було додано документи – роз’яснення щодо відсутності у складі пропозиції Акту обстеження об’єкту, які Замовником не були враховані.
Крім того, попри все вище перелічене, Замовник не має законних підстав щодо відхилення Тендерної пропозиції учасника, у зв’язку з тим, що ЗУ «Про публічні закупівлі» та Розділом 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації до закупівлі передбачено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»-
Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надана Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Цей додаток додатково містить перелік інформації щодо документів які повинен надати учасник у складі тендерної прпозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі:
1. Гарантійний лист відповідно до Додатку №1 до Тендерної документації;
2. Інформація відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації.,---
Тобто, зважаючи на те, що вимога щодо надання документу «Акт обстеження об’єкту» міститься в розділі Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, та не відноситься до документів щодо забезпечення тендерної пропозиції, та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
-тобто, документ Акт обстеження об’єкту не є документом забезпечення тендерної пропозиції та не є документом що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним вимогам предмета закупівлі, а отже , - у разі відсутності або помилок в даному документі, Замовник зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
- Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Але, Замовником одразу було прийняте рішення про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ДОРЕКС», чим порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Тендерної документації, та не було надано строк для усунення невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо:
1) Скасувати Протокол про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дорекс-Безпека руху», та поновити період кваліфікації стосовно даного учасника з можливістю усунення невідповідностей у тендерній пропозиції протягом строку визначено Законом.
Директор Скобченко Є.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 091 а.pdf 28.09.2023 18:24
- 394.pdf 29.09.2023 12:02
Дата подачі:
28.09.2023 18:24
Вирішення:
«Шановний учаснику, стосовно Вашої вимоги, замовник може повідомити Що тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів № UA-2023-09-15-007091-a – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" відхилено з наступних підстав, передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано акт обстеження об'єкту - під час строку, визначеного для подання тендерних пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
b6a25b1f658a453c8b30f8f1a3d2a90b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-15-007091-a.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми, як потенційний Учасник маємо багаторічний досвід у виконані робіт, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України, та маємо намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель
. 1. Про надання акту обстеження об'єкту - під час строку, визначеного для подання тендерних пропозицій, учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті. Огляд здійснюється в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу понеділок - четвер з 08:00 год. до 17:00 год., п’ятниця з 08:00 до 15:45 год. За попередньою домовленістю або шляхом направлення офіційного листа на офіційну електронну або поштову адресу Замовника. Відповідальна особа за підписання акту – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Олександр ТУРЕНКО, телефон для довідок +380987990055. Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки Замовник на власний розсуд та не залежно від Учасника може не підписати даний Документ, що підтверджує здійснення учасником обстеження об’єкта. Крім того, Замовник бажає завчасно знати про потенційних учасників тендеру та можливість корупційного зловживання (маніпуляції) з боку Замовника до Учасника. Замовник може вирішувати підписувати чи не підписувати даний документ у необхідні терміни, а саме до завершення терміну подання тендерних пропозицій). Це суперечить меті Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та принципам проведення закупівель, зокрема, що інформація про учасників відкритих торгів розкривається лише після аукціону. Наголошуємо! Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель. Є очевидним, що вимога підписання документу, що підтверджує здійснення учасником огляду/обстеження/відвідування об’єкта щодо підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи та норми Закону, адже відвідування об'єкту потенційним учасником та підписання уповноваженою особою замовника документа, що підтверджує здійснення учасником огляду об’єкта до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням вищевказаного документа. Звертаємо увагу, що Замовник навмисно встановлює дискримінаційну вимогу в тендерній документації, тим самим елементарно не підписуючи учаснику документ, що підтверджує здійснення учасником обстеження об’єкта, ставлячи таким чином потенційних учасників у залежність під свою волю, оскільки саме він вирішує чи підписувати документ, що підтверджує здійснення учасником обстеження об’єкта. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо відвідування об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій – є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником у складі пропозиції відповідного документа за підписом представника Замовника (про фактичне відвідування об’єкту), містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого акту, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нас як учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Вважаємо, що оскільки обсяги виконання робіт, технічні вимоги до предмету закупівлі є визначеними, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації. Наводимо приклади аналогічних питань, які вирішувались у АМКУ, де АМКУ визнає неправомірною, незаконною та такою що взагалі порушує увесь принцип та мету здійснення закупівель саме через публічні майданчики виключно електронні. Рішення Колегії під час розгляду аналогічного питання Підтвердженням правомірності нашої скарги є аналогічні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема: - Рішення №23471-р/пк-пз від 18.10.2021, згідно з яким встановлено наступне: "За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати акт обстеження об’єкту, підписаний Замовником, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання (у тому числі Скаржника). Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписаний зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника"; - Рішення № 21058-р/пк-пз від 15.09.2021, згідно з яким встановлено наступне: «За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт обстеження (огляду) об'єкту за підписом пpедстaвникa Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника»; - Рішення № 2680-р/пк-пз від 09.02.2022, згідно з яким встановлено наступне: «Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги тендерної документації у наведеній редакції. За таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати вищезазначені акти, що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Отже, враховуючи вищевикладене, наполягаємо у виключенні з тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції акту обстеження об'єкту та вимогу щодо відвідування об’єкту у термін визначений для подачі пропозицій . У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, до ДАСУ з метою встановлення законності під час проведення публічних закупівель, але це в першу чергу призведе до затягування строків проведення закупівлі- тому вважаємо, що це по-перше в ваших інтересах привести ТД у відповідність до законодавства, чим потім скасовувати закупівлю у зв1язку з неможливістю виправити порушення.
Також тендерна докумеентація викладена з порушеннями, а саме: Розділ 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції, п 1.1 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до ___.09.2023 року 00:00 год.
Згідно пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель-------- не містить дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимагаємо, дотримуватись умов закону, та зазначити в тендерній документації цей строк.
Також, Замовник вимагає надання:
Документи, що підтверджують наявність мобільної групи сервісної підтримки. На підтвердження вимоги Учасник має надати Гарантійний лист, що Учасник має мобільну групу сервісної підтримки з терміном обробки заявки не більше, ніж через 6 годин після поступлення такої заявки на ремонт. Лист має включати інформацію про наявністю працівників, які мають повноваження виїжджати на об’єкт, контактний номер телефону, місцезнаходження такої мобільної групи, наявність транспорту з підтверджуючими документами на такий транспорт (договір оренди або документи, що підтверджують право власності та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу). На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказані в гарантійному листі, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або копії інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації. Стосовно цього пункту: по перше, чим аргументує Замовник визначення терміну в 6 годин? Яким нормативно-правовим актом передбачено, що при виконання аврійно-відновілювальних робіт повинна формуватись мобільна група сервісної підтримки? Предметом закупівлі не є експлуатаційне утримання об’єкту, і Замовник не вправі вимагати наявність такої групи. По- друге- учасник заздалегідь не може визначити остаточний склад цієї групи, визначити в якому саме місті будуть знаходитись працівники під час виконання робіт, не укладає відповідних договорів оренди в місці розташування об’єкту, тому що це не передбачено Законом а Законом передбачено що усі учасники не залежно від місця розташування можуть на рівних умовах приймати участь у закупівлі. Ми. Наприклад, знаходимось від місця робіт на відстані більше ніж 1000 км, і звісно подолати таку відстань за 6 голин автомобільним транспортом неможливо, так ми є резидентами, а що тоді мовити про іноземні компанії? Ми заздалегідь не плануємо вишукувати та арендувати десь в поблизу від місця робіт склади чи офісні приміщення до того моменту як буде визначений переможець. А ви, Замовнику- цією вимогою ставите нас в невигідне становище, дискримінуєте нас як учасника посеред тих учасників хто наприклад має місце розташування на відстані від об’єкту, яку можна подолати за 6 годин.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в поточну редакцію тендерної документації, виключивши із неї дискримінаційні вимоги, порушення законодавства та інші недоліки, на які вказано цією вимогою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 23:21
Вирішення:
«Шановний учаснику, дякуємо за Вашу вимогу. Стосовно Вашої вимоги, замовник може повідомити, що акт обстеження об’єкту та Гарантійний лист, що Учасник має мобільну групу сервісної підтримки з терміном обробки заявки не більше, ніж через 6 годин після поступлення такої заявки на ремонт передбачений не для дискримінаційних вимог Учасників та ні в якому разі не звужує коло учасників.
Стосовно Кінцевого строку подання тендерних пропозицій в тендерній документації, повідомляємо, що поля оголошення тендерної закупівлі містять інформацію з кінцевим строком подання пропозиції.
Виходячи з вище переліченого, Ваша вимога відхилена та не містить підстав, які доводять порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та положень Особливостей».
Статус вимоги:
Відхилено