• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони та патрулювання.

Завершена

555 402.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 554.02 UAH
Період оскарження: 13.09.2023 17:01 - 23.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дикримінаційні вимогу

Номер: 5aaa2cf0ef6b47e38ca124cc644cbaa5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-13-013935-a.c1
Назва: Дикримінаційні вимогу
Вимога:
Шановний Замовнику! У пункті 7 Додатку 1 до Тендерної документації наявна вимога щодо наявності у Учасників дозволу на використання вогнепальної зброї та зазначення нормативно-правових підстав її використання. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників з огляду на таке. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Так, відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Статтею 47 Закону України «Про національну поліцію» винятково до поліцейських заходів примусу віднесено «застосування вогнепальної зброї». Тим часом, до «спеціальних засобів» поліцейського примусу цією ж статтею Закону віднесено «пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії». Стаття 46 цього Закону визначає «застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу», а «поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку». Тому, даною вимогою про наявність дозволу на використання вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного, прописуючи вимогу конкретно під одного учасника , а саме - управління поліції охорони. Всі інші учасники, окрім поліції, не зможуть виконати дану вимогу під час надання послуг з охорони, оскільки відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та Закону України "Про охоронну діяльність", субєкти господарювання, що здійснюють охоронну діяльність не можуть мати вогнепальну зброю (відповідно до законодавства). Тобто, учасники ну ніяк не можуть виконати Вашу вимогу (окрім поліції, звісно), лише за умови що учасник (субєкт господарювання, що здійснює охоронну діяльність) порушує чинне законодавсто у сфері охоронної діяльності. Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни у вимоги та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вимогу № UA-2023-09-13-013935-a.c1 від 14.09.2023 зазначаємо, що відповідно до Статуту КНП «ООМЦПЗ» ООР», та у порядку встановленому чинним законодавством України, підприємство в рамках надання третинної високоспеціалізованої психіатричної, психосоматичної, наркологічної, неврологічної допомоги населенню, здійснює функції, пов’язані з придбанням, перевезенням, зберіганням, відпуском, використанням, знищенням наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів (відповідно до вимог Порядку придбання, перевезення, зберігання, відпуску, використання та знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладах охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 13.05.2013 №333). У зв’язку з викладеним, відповідно до затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06 травня 2000 року № 770, п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови Кабінету міністрів України від 19.06.2013 № 421 «Про затвердження Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями» та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053 «Про затвердження Критеріїв, відповідно до яких об’єкти включаються до переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями на підставі договорів про надання охоронних послуг», КНП «ООМЦПЗ» ООР» відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями. З метою забезпечення відкритості закупівлі послуг фізичної охорони, дотримання вимог ст. 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також, відповідно до порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами і доповненнями), було прийнято рішення про оголошення відкритих торгів (з особливостями) з технічними критеріями, що забезпечать безпеку об’єкта на рівні особливо важливих об’єктів права державної власності. Зазначаємо, що у зв’язку із потребою в фізичній охороні території та приміщень КНП «ООМЦПЗ» ООР», з урахуванням наявності об’єктів підвищеної охорони, з урахуванням специфіки закладу та окремих категорій пацієнтів, що в ньому перебувають внаслідок обставин, що спричинені військовою агресією російської федерації та військовими діями на території держави (воєнний стан введений відповідно до Указу Президента України №64/2022, та продовжено згідно з Указами Президента України від 14 березня 2022 року №133, від 18 квітня 2022 року №259, від 18 травня 2022 року №341, від 12 серпня 2022 року №573, від 7 листопада 2022 року №757, від 6 лютого 2023 року № 58, від 01 травня 2023 року № 254, від 26 липня 2023 року № 451), задля забезпечення надійної та ефективної охорони від посягань (у тому числі, терористичних) та забезпечення безпеки пацієнтів, персоналу закладу та недопущення правопорушень, в тендерній документації наявна умова залучення вогнепальної зброї для вирішення зазначених вище завдань, в тому числі, з метою дотримання вимог про забезпечення безпеки на особливо важливих об’єктах. Таким чином, суб’єкти охоронної діяльності повинні мати повноваження на використання вогнепальної зброї.
Статус вимоги: Відхилено