• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія Код ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія

Закупівля відбувається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та в межах Закону

Торги відмінено

2 927 463.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 274.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2023 12:44 - 18.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Сертифікати ISO

Номер: 5b936d8788d44b399fc60034c576ba7b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-13-006408-a.c1
Назва: Сертифікати ISO
Вимога:
Доброго дня ! Шановний Замовнику, в cвоїй Тендерній документації в пункті 9 "Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)". Ви вказали що , Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації стосовно надання послуг з передачі електроенергії (код ДКПП 35.11), розподілення електроенергії (код ДКПП 35.13), торгівлі електроенергією (код ДКПП 35.14): ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) з наданням відповідного сертифікату або еквівалент, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. Отримання вищевизначених сертифікатів ISO не є обов'язковим. Зазначаємо що, Постачальник не є виробником електричної енергії , тому надання будь -яких сертифікатів є неможливим. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість включення іншої інформації до тендерної документації Замовника, проте така інформація повинна мати підставу в законодавстві. Вимоги щодо наявності сертифікатів не передбачені законом і можуть бути розглянуті як дискримінаційні, оскільки вони обмежують кількість потенційних учасників аукціону, а наявність таких сертифікатів не впливає на якість, своєчасність та ефективність постачання електричної енергії. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і може містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Враховуючи вищевикладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. На підставі вищевказаної інформації просимо внести зміни до тендерної документації а саме , виключити дані вимоги.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ” КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 18 вересня 2023 р. м.Козятин №18/09 Порядок денний: 1. Про розгляд звернення учасника за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі(далі — Звернення) щодо закупівлі Електрична енергія Код ДК 021:2015 09310000-5 - Електрична енергія, UA-2023-09-13-006408-a за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Про оприлюднення роз’яснення на звернення в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-09-13-006408-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 7 статті 14 Закону 15.09.2023 09:38 в електронній системі закупівель оприлюднено звернення щодо вимог до предмета закупівлі (далі — Звернення) від учасника наступного змісту: "Доброго дня ! Шановний Замовнику, в cвоїй Тендерній документації в пункті 9 "Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)". Ви вказали що , Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації стосовно надання послуг з передачі електроенергії (код ДКПП 35.11), розподілення електроенергії (код ДКПП 35.13), торгівлі електроенергією (код ДКПП 35.14): ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT) ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 Інформаційні технології. Методи захисту cистеми управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT) з наданням відповідного сертифікату або еквівалент, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі. Отримання вищевизначених сертифікатів ISO не є обов'язковим. Зазначаємо що, Постачальник не є виробником електричної енергії , тому надання будь -яких сертифікатів є неможливим. Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість включення іншої інформації до тендерної документації Замовника, проте така інформація повинна мати підставу в законодавстві. Вимоги щодо наявності сертифікатів не передбачені законом і можуть бути розглянуті як дискримінаційні, оскільки вони обмежують кількість потенційних учасників аукціону, а наявність таких сертифікатів не впливає на якість, своєчасність та ефективність постачання електричної енергії. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і може містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Враховуючи вищевикладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. На підставі вищевказаної інформації просимо внести зміни до тендерної документації а саме , виключити дані вимоги.". Таким чином, необхідно надати роз’яснення на Звернення наступного змісту: "Шановний потенційний учасник! Висловлюємо вам свою повагу за проявлений інтерес до нашої закупівлі та на вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовник – це об'єкт особливого обслуговування, тим паче під час режиму воєнного стану. Замовник має певні критерії до відбору постачальників з точки зору їх надійності, часу на ринку та професіоналізму. Для безперебійного постачання предмету закупівлі Замовник розраховує на якість поставки, обслуговування та відповідність компанії – постачальника високим стандартам. Замовник має не обов'язкове, але переважне право встановити додаткові критерії до учасників, але таким чином, щоб була проведена виключно конкурентна процедура закупівлі. Замовник дотримався даної вимоги та дав можливість компаніям – постачальникам, які не пройшли відповідну сертифікацію надати і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Ви як, відповідальний учасник повинні були повідомити замовника у Вимозі, що не маєте можливості пройти вищезгадану сертифікацію під час воєнного стану, з причин, на які не можете вплинути. В свою чергу, Замовник наголошує, що дані критерії стосуються виключно предмета закупівлі, а саме сертифікації стосовно надання послуг з передачі електроенергії (код ДКПП 35.11), розподілення електроенергії (код ДКПП 35.13), торгівлі електроенергією (код ДКПП 35.14) із зазначенням відповідного державного стандарту. Крім цього, Замовник, що відповідає вимогам закону. Також прошу Учасника врахувати, що Замовник не розміщував дану вимогу у Технічній специфікації аби учасників, які не мають сертифікації не були одразу дискваліфіковані. З огляду на Ваше прохання і в розумінні складнощів проходження сертифікації під час війни, Замовник пом'якшить вимоги та внесе відповідні зміни. З повагою". Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до вимог абзацу 3 частини 7 статті 14 Закону замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на Звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та / або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та / або вимог до предмета закупівлі. Таким чином, необхідно оприлюднити роз’яснення на Звернення в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Надати роз’яснення на Звернення щодо Закупівлі у вище запропонованому варіанті. 2. Оприлюднити роз’яснення наЗверненняучасника в електронній системі закупівель відповідно до статті 14 Закону. Уповноважена особа, Фахівець з публічних закупівель Ірина КУЧЕР
Статус вимоги: Задоволено