-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту)
Завершена
222 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 110.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2023 10:22 - 11.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
cae9fe5f4e5847cab71d5e0df6e3c131
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-002376-a.b4
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
про законне визначення переможця закупівлі
(оскарження результатів закупівлі)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про оскарження результатів закупівлі.docx.p7s 18.10.2023 14:04
- Вимога про оскарження результатів закупівлі.docx 18.10.2023 14:04
Дата подачі:
18.10.2023 14:04
Вирішення:
На вимогу учасника ПрАТ «СК «Євроінс Україна» повідомляємо наступне.
Відповідно до Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» розмір страхового платежу (внеску, премії) встановлюється страховиком самостійно шляхом добутку розміру базового страхового платежу та значень відповідних коригуючих коефіцієнтів, що затверджуються Уповноваженим органом. Страховику забороняється встановлювати або пропонувати встановити розмір страхового платежу, розрахований в інший спосіб. Постановою НБУ від 30.05.2022 № 108 «Про деякі питання здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» затверджено «Положення про перелік, значення та порядок застосування коригуючих коефіцієнтів під час укладання страховиками договорів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Положення). Вказане Положення визначає перелік та значення коригуючих коефіцієнтів за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
За результатами розгляду пропозиції ПрАТ «СК «ВУСО» та наданого обгрунтування аномально низької ціни, Замовником встановлено, що пропозиція відповідає вимогам законодавства України, зокрема в частині розрахунку страхового платежу.
Виходячи з вищенаведеного, вимога ПрАТ «СК «Євроінс Україна є безпідставною та не підлягає задоволенню в повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
6f19d96f50dd461c88b27a41cfac982f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-002376-a.a3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Підстави подання скарги:
Комунальним підприємством «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню
автомобільних шляхів та споруд на них Подільського району» м. Києва (надалі за текстом –
Замовник) на торгівельній площадці було розміщено оголошення про закупівлю Страхових послуг
(Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту).
ПрАТ «СК «Євроінс Україна» було прийнято рішення взяти участь у зазначеній закупівлі. При
ознайомленні з розміщеною Замовником тендерною документацією на закупівлю код за кодом ДК
021:2015- 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування цивільної відповідальності
власників автомобільного транспорту) затверджена №33-ВО (надалі за текстом Тендерна
документація), було виявлено кваліфікаційні критерії, що містять дискримінаційні умови, що
обмежують конкуренцію, порушують законодавство і права та законні інтереси Товариства та
створюють неможливість Товариству та іншим учасникам закупівлі взяти участь у процедурі
закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ЄвроінсДовідка_12.09.2023.pdf 15.09.2023 14:58
- Витяг з ЄДРПОУ 28.08.2023.pdf.p7s 15.09.2023 14:58
- 15_ЄВРОІНС_УКРАЇНА_рішення_прозорість.pdf 15.09.2023 14:58
- скарга ПрАТ СК Євроінс Україна від 14.09.2023.pdf 15.09.2023 14:58
- ЄвроінсДовідка_12.09.2023.pdf.p7s 15.09.2023 14:58
- 64597.pdf.p7s 15.09.2023 14:58
- скарга ПрАТ СК Євроінс Україна від 14.09.2023.pdf.p7s 15.09.2023 14:58
- 64597.pdf 15.09.2023 14:58
- Витяг з ЄДРПОУ 28.08.2023.pdf 15.09.2023 14:58
- Рішення від 19.09.2023 № 14891.pdf 19.09.2023 17:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2023 № 15638.pdf 03.10.2023 13:09
- Рішення від 02.10.2023 № 15638.pdf 05.10.2023 15:03
- Інформація по суті скарги.docx 21.09.2023 16:59
- інформація по суті скарги.PDF 21.09.2023 16:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2023 15:30
Дата розгляду скарги:
02.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.09.2023 17:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.10.2023 15:04
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2023 10:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У тендерну документацію внесено зміни, відповідно до рішення АМКУ
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6f409eb74b634c8fb638fec594866e30
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-002376-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення дискримінаційних критеріїв від 12.09.2023.pdf.p7s 12.09.2023 15:10
- вимога про усунення дискримінаційних критеріїв від 12.09.2023.pdf 12.09.2023 15:10
- 64597.pdf 12.09.2023 15:10
- 15_ЄВРОІНС_УКРАЇНА_рішення_прозорість.pdf 12.09.2023 15:10
- Витяг з ЄДРПОУ 28.08.2023.pdf 12.09.2023 15:10
- 64597.pdf.p7s 12.09.2023 15:10
- Витяг з ЄДРПОУ 28.08.2023.pdf.p7s 12.09.2023 15:10
Дата подачі:
12.09.2023 15:10
Вирішення:
Шановний Учасник
Тендерна документація з предмета закупівлі ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту) № UA-2023-09-12-002376-aна веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua), складена відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, зазначені вимоги Замовника згідно Розділу 3 «Інші вимоги» до тендерної документації , а саме:
«5. Довідка у довільній формі про те, що Страхова компанія (Учасник закупівлі) є УчасникомУгоди про пряме врегулювання збитків (страхових випадків по обов’язковому страхуваннювідповідальності власників наземних транспортних засобів)»
27 жовтня 2016 року Антимонопольний комітет України надав дозвіл на узгодження дії у вигляді укладання МТСБУ і страховиками-членами Бюро угоди про пряме врегулювання збитків. Пряме врегулювання в Україні розпочате в добровільному порядку та можливе при дотриманні наступних умов:
- дорожньо-транспортна пригода сталася за участю виключно двох транспортних засобів, та є контактним (наявне зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих, яким нанесено шкоду життю та здоров’ю;
- обидва водії мали дійсні на момент дорожньо-транспортну пригоди поліси ОСЦПВ, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання».
Звертаємо увагу на те, що Пряме урегулювання – це якісний інструмент в процесі урегулювання страхових подій, який суттєво покращує швидкість урегулювання страхових подій, та який зарекомендував себе з найкращої сторони на практиці. Швидкість урегулювання страхових подій по системі Прямого урегулювання дозволить отримати найкращий сервіс потерпілим особам і, відповідно, покращить взаємодію Страхувальника з потерпілими особами.
Ми, як Замовник послуги страхування, маємо право обирати серед тих Учасників ринку, які спроможні забезпечити найвищий рівень сервісу та якості урегулювання. Пряме урегулювання дозволяє отримувати виплати у коротші терміни, таким чином потерпілі особи не будуть звертатись з претензіями до Страхувальника
Замовник не порушує жодного принципу та норми Закону України «Про публічні закупівлі» та дана вимога до Учасників не є дискримінаційною.
«7. Довідка Учасника у довільній формі про те , що за даними Оцінки діяльності страховиків –
членів МТСБУ за 3-4 квартал 2022 (оцінка не проводилася у 1-2 кварталі 2022 року) року всі три
Індикатори щодо Учасника встановлені на рівні «добра оцінка» тобто мають зелений колір».
Оцінка ризиків діяльності страховиків-членів МТСБУ - це система порівняння значень показників діяльності страховиків-членів МТСБУ зі значеннями, передбаченими шкалоюдля узагальнення та оцінки ризиків діяльності страховиків-членів МТСБУ.
Щокварталу МТСБУ (Моторне транспортне страхове бюро України) публікує таблицю з оцінкою результатів діяльності всіх страхових компаній - членів МТСБУ. На підставі даних показників, клієнти можуть оцінити ступінь і можливість ризику, при укладанні договору страхування. Також дані показники добре характеризують стан справ в тій чи іншій страховій компанії.
МТСБУ аналізує роботу страхових компаній за трьома показниками: загальна оцінка діяльності страховика, якість врегулювання збитків та рівень скарг від потерпілих та страхувальників.
Зеленим кольором там позначена добра оцінка, жовтим — середня, червоним, відповідно, – низька.
МТСБУ відзначає, що динаміка показників роботи страховиків ОСЦПВ свідчить про те, що страхові компанії стабільно націлені на покращення врегулювання та клієнтського сервісу.
Враховуючи те, що транспортні засоби є джерелом підвищеної небезпеки, а їх обов’язкове страхування є послугою з високим рівнем збитковості, доцільним є застосування додаткових критеріїв відбору платоспроможних та надійних учасників ринку. Учасники страхового ринку, які є членами МТСБУ, пройшли кваліфікаційний відбір згідно з діючими нормативними документами МТСБУ з урахуванням п.2 розділу ІІ Розпорядження від 07.06.2018 № 850 «Про затвердження Положення про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика».
Індикація оцінок діяльності страховиків членів МТСБУ (на рівні "жовтого" та "зеленого") є важливим показником якості врегулювання страхових випадків по ОСЦПВ. Оцінка діяльності страховиків членів МТСБУ з індикацією "червоний" передбачає заходи впливу від регулятора фін.послуг (НБУ) з можливим подальшим призупиненням дії ліцензії на відповідний вид страхування.
«9.Довідка у довільній формі, що за даними рейтингу Журналу «Insurance TOP» №1(93)2023
темп приросту страхових платежів Учасника станом на 31.12.2022 р. становить позитивне значення(більше 0)» обумовлена тим, що темп приросту з позитивним значенням підтверджує той факт, що страхова компанія розвивається успішно, збільшує страхові платежі і таким чином страхова компанія в перспективі має кращі можливості для забезпечення належного рівня виконання своїх зобов’язань по договору.
З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Замовник намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги зі страхування з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання зобов’язань по договору страхування. Разом з цим, замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі»,
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c85cd655821f4d7a88afad8669130ba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-12-002376-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, у Тендерній документації зазначено дискримінаційні вимоги,а саме у Додатку 2 до тендерної документації, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА РОЗДІЛ 3.
Інші вимоги замовника п. 8. Довідка Учасника у довільній формі про те, що за даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» Учасник входить до першої десятки рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2022 року та п. 9.Довідка у довільній формі, що за даними рейтингу Журналу «Insurance TOP» №1(93)2023 темп приросту страхових платежів Учасника станом на 31.12.2022 р. становить позитивне значення (більше 0). Відповідно до частини 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципами на яких здійснюються публічні закупівлі є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, просимо Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови, шляхом видалення вищезазначених вимог з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.09.2023 12:05
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги замовника формуються виходячи зі специфіки предмета закупівлі та застосовуються з метою забезпечення максимальної ефективності при здійсненні публічних закупівель. Встановлені замовником у тендерній документації вимоги та критерії не мають на меті дискримінацію або обмеження кола учасників закупівлі. Відповідність учасника встановленим вимогам має гарантувати наявність фінансових ресурсів, фінансову стабільність компанії, а також спроможність належного виконання зобов’язань за договором та мінімізації пов’язаних з цим ризиків, особливо в умовах впровадження нової моделі регулювання ринку страхування в Україні, в тому числі законодавчих змін та посилення нормативних вимог до страхових компаній, що може призвести до скорочення кількості страхових компаній в Україні та, як результат, ризику ліквідації учасника, пропозиція якого буде визнана переможною. Крім того, в умовах воєнного стану підвищуються і ризики страховика (учасника). Зазначені вимоги тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту) № UA-2023-09-12-002376-a обумовлені питанням фінансової стабільності страховика протягом строку надання послуг зі страхування, яка забезпечить при настанні страхового випадку своєчасну та в повному обсязі виплату страхового відшкодування.
Так, вимога щодо надання довідки у довільній формі про те, що за даними рейтингу офіційного веб-порталу «фориншурер» Учасник входить до першої десятки рейтингу страхових компаній по обов’язковому страхуванню цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) за 12 місяців 2022 рокудозволяє обрати надійного постачальника страхового захисту, який з більшою ймовірністю виконає взяті на себе зобов’язання по договору страхування. Замовник має право обирати серед найкращих постачальників.
Вимога щодо надання довідки у довільній формі про те, що за даними рейтингу Журналу «Insurance TOP» №1(93)2023 темп приросту страхових платежів учасника станом на 31.12.2022 р. становить позитивне значення (більше 0) обумовлена тим, що темп приросту з позитивним значенням підтверджує той факт, що страхова компанія розвивається успішно, збільшує страхові платежі і таким чином страхова компанія в перспективі має кращі можливості для забезпечення належного рівня виконання своїх зобов’язань по договору.
З огляду на вищевикладене, вимоги тендерної документації та перелік документів, які повинен надати учасник не є дискримінаційними та забезпечують, в подальшому, отримання якісних послуг зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту. Замовник намагається обрати страхову компанію, яка є фінансово стабільною та спроможною виконати умови договору в тих обсягах, які визначені в тендерній документації, та має на меті придбати якісні послуги зі страхування з найнижчою ймовірністю недобросовісного виконання зобов’язань по договору страхування. Разом з цим, замовник не порушує жодних принципів та норм Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із чим прийнято рішення про відхилення вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено