• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо.

Завершена

8 394 375.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 971.88 UAH
Період оскарження: 08.09.2023 15:26 - 16.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: dddaeea54d514b688869f96988c78a96
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-08-010653-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
Вимога ТД: Сканкопією з оригіналу або нотаріально засвідченої копії чинного договору(ів) купівлі-продажу (або постачання) визначених замовником в цьому тендері марок вугілля між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником). Жоден ДСТУ не передбачає надання договору з виробником або постачальником, тощо. На якій підставі дана вимога включена у ТД? За практикою АМКУ такі вимоги визначаються незаконними - порушенням п. 29 Особливостей. Внесіть зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана умова передбачається для підтвердження договірних відносин між учасником та виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником) або між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не є виробником та/або не має прямих договірних відносин з виробником.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2023 16:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна умова

Номер: fb11cf11060d4ec9abe86c66efd30a62
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-08-010653-a.c1
Назва: Дискримінаційна умова
Вимога:
Під час вивчення тендерної документації компанією виявлено дискримінаційні вимоги, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та засадам вільної підприємницької діяльності, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників публічних закупівель. Згідно Розділу 3, пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель, підпункту 2 цієї тендерної документації. документи фінансової звітності учасника процедури закупівлі за 2022 рік: - балансу; - звіту про фінансові результати; - звіту про рух грошових коштів. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік у розмірі не меншому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі згідно оголошення про проведення цієї процедури відкритих торгів. Компанія не погоджується з даною вимогою тендерної документації та повідомляє наступне: ТОВ «Перша паливно-енергетична корпорація» створена у вересні 2022 року, та не мала змогу за 4 місяці отримати дохід у сумі очікуваної вартості закупівлі, але Ми зарекомендували себе як сумлінний постачальник кам’яного вугілля. З огляду на це дана вимога для нашого підприємства є дискримінаційна. Тобто, «фінансова спроможність» підприємства стосується відповідної грошової суми саме на конкретну дату – 31.12.2022 р. і Закон визначає, що це підтверджується обсягом річного доходу (виручки). Тобто, важливими є показники реалізації учасником товарів, робіт та послуг за певний період часу. Якщо учасник протягом року зміг отримати загальний обсяг виручки у сумі, що співрозмірна очікуваній вартості предмету закупівлі, то, напевно, його фінансова спроможність є достатньою для виконання договору про закупівлю. Товариство вважає, що це є штучною перепоною, подолати яку не зможе переважна більшість потенційних учасників, які відповідають всім іншим кваліфікаційним критеріям. Відповідно до п. 4 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто, дана вимога є правом, а не обов’язком Замовника. Тобто, без належного обґрунтування Замовник може і не вносити в тендерну документацію таку вимогу. Отже, ми вважаємо, що наявність певної грошової суми на конкретну дату в минулому не характеризує фінансову спроможність підприємства і оскаржувана вимога є інструментом надання переваг «необхідним» учасникам. Частиною першою ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої ст. 5 та частини четвертої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників публічних закупівель та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені законодавством. З урахуванням вищезазначеного, вважаємо, за достатнє надання фінансової звітності підприємства (за 2022 рік) без прив’язки до конкретної суми, а наявна в тендерній документації вимога є дискримінаційною та має бути виключеною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено