• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво споруди цивільного захисту для Спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №12 м. Хмельницького на вул. Довженка, 6 м. Хмельницький» (Код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)

Завершена

39 150 825.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 391 508.26 UAH
Період оскарження: 06.09.2023 19:04 - 11.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2f0b82624d694baea79e4f02ec7c8b1b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-06-014830-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Хочеться наголосити, що статутній капітал не має практичного значення і ніяк неможе бути гарантом фінансової спроможності підприємства виконати якісно та вчасно роботи, для підтвердження змоги виконувати роботи беруть до уваги основні засоби, активи, грошовий оборот але ніяк не розмір статутного капіталу. Просимо ознайомитися з визначенням статутного капіталу та його призначенням щодо введення господарської діяльності підприємства, а саме ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". Щодо вимоги сертифікації ISO, повідомляємо, що сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”. Вимагаємо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний ФОП Кужель Олександр Анатолійович на Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог в черговий раз повідомляємо: 1 Щодо статутного капіталу: Статутний капітал – це сума внесків засновників підприємства, яка виступає як мінімальна вартість активів підприємства і гарантія інтересів кредиторів цього підприємства. Питання формування статутного капіталу частково регламентовані нормами Цивільного кодексу ( ст. 115, 144, 155). Загальна потреба в капіталі створеного підприємства базується на сукупності його потреб у формуванні оборотних і необоротних активів, за рахунок яких буде здійснюватися виконання робіт (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника) Забезпечення оптимальної структури капіталу є підтвердженням факту фінансової міцності підприємства. Наявність статутного капіталу є невід’ємною умовою функціонування господарських товариств. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Серед іншого варто зазначити, що Ви є Фізичною особою-підприємцем, та у Вас не може бути статутного капіталу згідно чинного законодавства, а тому вимогою для ФОП у тендерні документації передбачено, що Ви повинні мати на рахунку кошти в сумі не менше 6% від вартості закупівлі (оскільки умови закупівлі не передбачають надання попередньої оплати для закупівлі матеріалі, устаткування та забезпечити початок виконання робіт без коштів замовника). Також згідно аналізу Вашої діяльності в системі Прозорро, ви здійснюєте ВИКЛЮЧНО продаж будівельних матеріалів, та повністю відсутній досвід виконання будь яких будівельних робіт. Тому, просимо додатково повідомити Вас, яким чином Замовником обмежено ваші права в частині неможливості прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, та яка саме вимога тендерної документації дискримінує Вас як учасника процедури закупівлі, та замовником будуть внесені зміни частині умов, що Вас дискримінують. 2. Щодо сертифікату ISO: ПОВТОРНО ПОВІДОМЛЯЄМО, щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю Аналогічна позиція наведена в рішені органу оскарження АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога про скасування або усунення дискримінаційних вимог

Номер: 27ce1a52a82f4baeb0b7b51b45e2e5f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-06-014830-a.c1
Назва: вимога про скасування або усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановна Уповноважена особа, хочу звернути увагу на вимоги Тендерної документації, а сама: 1. Чому ви акцент зробили на сумі статутного капіталу учасника, а не на кваліфікації щодо якості та стажу виконаних робіт? Чому саме сума 2,5 млн.грн для Вас є пріорітетною, хоча дана сума ніяк не впливає на залишкові кошти в учасника та спроможність бути платоспроможнім при виконані робіт без отримання авансових платежів. 2. "Цікава" вимога щодо надання "...надати скан-копії дипломів вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги». ". Так як предмет закупівлі є нове будівництво спорути укриття, а не доріг!!! 3. Ознайомившись з вимогами матеріально-технічного забезпечення, таке враження, що мають виконуватися роботи щодо асфальтування доріг... Під час ознаомлення з обсягами робіт та роботами мають бути задіяні екскаватори, бетонозмішувачі та вантажні автомобілі, кран, ну ніяк не техніка для прокладання доріг. 4. Також Вами вимагається наявність сертифікатів системи ISO. У відповідності до статті 5 «Основні принципи акредитації України» Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з сертифікації є добровільна річ, а отже вимагати обов’язковість акредитації органів з сертифікації є незаконно. В Україні відсутні законодавчі вимоги щодо обов’язковості акредитації органів з сертифікації систем менеджменту, а отже при розгляді тендерної документації зверталась увага на явність сертифікатів, як доказ якості та безпечності продукції. Просимо розглянути наші вимоги та внести відповідні зміни в ТД, при неможливості внести зміни скасувати Закупівлю та оголосити Закупівлю згідно вимог чинного законодавства та таку, що не буде дискримінувати право учасників на участь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: доброго дня щодо професії робітників будуть несені зміни до тд мінімальний перелік техніки який передбачений тд було взято з проектно-кошторисної документації щодо начявності статутного капіталу/обігових коштів повідомляємо, що Капітал підприємства характеризує загальну вартість засобів у грошовій, матеріальній і нематеріальній формах, які інвестуються у формування його активів., та є показником можливості виконання робіт щодо сертифікації к відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як визначено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон: 1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати; 2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO. відповідно до статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з 9 оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю аналогічна позиція наведена в рішені АМКУ №9066-р/пк-пз від 26.04.2021
Статус вимоги: Задоволено