-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 762 505.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 812.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 812.53 UAH
Період оскарження:
05.09.2023 15:24 - 10.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
fc400ab488154c778758c2972781b437
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-05-010827-a.b1
Назва:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
05.09.2023 Комунальне некомерційне підприємство «Медичний центр Сім’я» (код ЄДРПОУ 40390032) - (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.09.2023.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
ТОВ "МЕЙКБУД";
ФОП ТАЦЮН ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ
ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
28.09.2023 року протокольним рішенням щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (далі – Уповноважена особа) № 162 було визнано переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» Учасника ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" (надалі –Переможець), ЄДРПОУ 3273214279 з ціновою пропозицією 1 747 500, 30 грн. з ПДВ.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕЙКБУД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було прийнято після оцінки тендерної пропозиції учасника, призвело до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Згідно Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області», затвердженої рішенням Уповноваженої особи Замовника від 05.09.2023 року передбачено:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ по об’єкту: «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а саме,
Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01на на Загальнобудівельні роботи
Будівля Амбулаторії
226 КР20-21-3 Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під
покрівлю, покриттів та настилів по фермах 100м2 0,88
227 КР20-21-1 Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм,
арок, балок, крокв, мауеpлатів м3 2,67
Вказаний від робіт відноситься до зовсім іншого коду класифікатора (ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги проведення вогнезахисної обробки (просочення) дерев'яних конструкцій”), що потребує окремої ліцензії.
На виконання вказаних пунктів локального кошторису ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" в тендерній пропозиції надав довідку про залучення субпідрядника, якій має відповідну ліцензію, але при цьому ані в локальному кошторисі, ані в підсумковій відомості ресурсів ані в жодному іншому документі не надав інформацію про використання сертифікованих матеріалів, що передбачені для виконання цього виду робіт відповідно до діючого законодавства України.
Так, відповідно до наказу МВС України № 1064 від 26.12.2018 року “Про затвердження Правил з вогнезахисту” (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 березня 2019 р. за № 259/33230) послуги з обробки (просочення) дерев’яних покрівель забезпечується послідовним виконанням таких робіт: - проектування робіт з вогнезахисного просочування, що здійснюється відповідно до чинного законодавства; - очищення дерев'яних конструкцій; - вогнезахист дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - антисептування водними сумішами дерев'яних конструкцій просочувальною сумішшю; - перевірка відповідності вогнезахисту. Послуги з вогнезахисного просочування дерев’яних покрівель передбачають використання сертифікованого матеріалу, зокрема просочувальної вогнезахисної речовини з терміном вогнезахисної дії не менше 3 років, яка повинна відповідати вимогам ДБН В.1.1.-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та має високий захист від вогню (група вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства). Для підтвердження якості складу суміші виконавець повинен надати завірені належним чином копії наступних документів: - сертифікати відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України; - регламент робіт з вогнезахисту; - документи виробника вогнезахисної суміші, що підтверджують підгрупу вогнезахисної ефективності 1А; - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інші документи, що засвідчують якість та безпеку продукції, якою проводитиметься обробка дерев’яних покрівель.
Нічого з вказаних документів у складі тендерної пропозиції ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не надано.
Відповідно до наданих Учасником локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів для виконання цього виду робіт заплановані такі матеріали - “Контакт Петрова гасовий”, “Амоній сірчанокислий [сульфат амонію]”, ”Амоній фосфорнокислий двозаміщений”. Вказані матеріали відносяться до фосфатів та добрива та ніяк не відносяться до сертифікованих матеріалів, що передбачені для виконання робіт з вогнезахисту. На усі інші виді фарб та сумішей, що є складі кошторисної документації Учасником також не надані підтверджуючи документи, що вони можуть бути віднесені до сертифікованих матеріалів, що використовуються при виконанні робіт з вогнезахисту.
Таким чином, при складані договірної ціни та інших кошторисних розрахунків ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не врахована вартість сертифікованих матеріалів, необхідних для виконання робіт з вогнезахисту.
Вищевказане свідчить про те, що кошторисна документація складена без урахування відповідних матеріалів, що передбачені технічним завданням Замовника та вимогами законодавства України, у зв’язку з чим тендерна пропозиція ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та повинна була відхилена Замовником на підставі абз.2 підпункту 2 пункту 44 в редакції Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, яка діяла на той час й на підставі якої була оголошена закупівля, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Згідно з ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені ді, а саме, повним скасуванням прийнятого рішення Замовником.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись положеннями ст. 3, 5, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника, а саме, протокольне рішення Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № 162 від 28.09.2023 щодо визнання переможцем процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» Учасника ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3273214279 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника повністю скасувати протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Медичний центр Сім’я», відповідальною за організацію та проведення закупівель товарів, робіт та послуг в електронній системі PROZORRO, зокрема: проведення процедур закупівель, спрощених закупівель та оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель № 162 від 28.09.2023 процедури закупівлі за послугою: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області, яким визначено переможцем ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ", код ЄДРПОУ 3273214279
Додатки:
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю: Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - 15 арк.;
- Додаток №1 до тендерної документації на закупівлю: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ по об’єкту: «Капітальний ремонт даху, фасаду будівлі амбулаторії ЗПСМ №20 та благоустрій території по вул. Миру 15 у с.Вільховиця, Мукачівського району Закарпатської області» ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – 7 арк.;
- Локальні кошториси на будівельні роботи ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" - 17 арк.;
- Підсумкова відомість ресурсів ФОП "ОСТРОВКА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ" - 11арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до тендерної документації.docx 29.09.2023 15:10
- 3. Локальні кошториси ФОП Островка.pdf 29.09.2023 15:10
- 4. Підсумкова відомість ресурсів ФОП Островка.pdf 29.09.2023 15:10
- Тендерна документація.docx 29.09.2023 15:13
- скарга на рішення Замовника (1).pdf 29.09.2023 15:13
- рішення від 03.10.2023 № 15654.pdf 03.10.2023 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2023 № 16079.pdf 11.10.2023 20:08
- рішення від 09.10.2023 № 16079.pdf 12.10.2023 09:47
- Додаток 2 до ТД.docx 05.10.2023 16:49
- Додаток 5 до ТД.docx 05.10.2023 16:49
- Додаток 7 до ТД.docx 05.10.2023 16:49
- Протокол 148 від 21.09.2023.pdf 05.10.2023 16:50
- Експертний звіт № 1353Є-07.23 від 20.07.2023.pdf 05.10.2023 16:53
- Додаток 6 до ТД.docx 05.10.2023 16:53
- Додаток 1 до ТД.docx 05.10.2023 16:53
- Вих. №1040.01-19 від 05.10.2023.pdf 05.10.2023 16:53
- 4. Підсумкова відомість ресурсів.pdf 05.10.2023 16:53
- ТД.docx 05.10.2023 16:53
- Протокол 162 від 28.09.2023.pdf 05.10.2023 16:54
- Вих. №1040.01-19 від 05.10.2023.docx 05.10.2023 16:54
- 20. Довідка субпідряд.pdf 05.10.2023 16:54
- Додаток 3 до ТД.docx 05.10.2023 16:54
- Підсумкова відомість ресурсів Робочого проєкту..pdf 05.10.2023 16:54
- Додаток 4 до ТД.docx 05.10.2023 16:54
- Протокол 142 від 20.09.2023.pdf 05.10.2023 16:54
- Рішення №1216.36-23 від 25.07.2023.pdf 05.10.2023 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 15:40
Дата розгляду скарги:
09.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 17:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.10.2023 09:48