• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Операційний освітлювач – 1 од.

Завершена

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2018 17:10 - 10.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про дискваліфікацію.

Номер: dc4d43aad7b04a2abf3a4a774da4a2ae
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-26-001436-a.a1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію.
Вимога:
Департаментом охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 22.03.2018р. по предмету закупівлі 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (операційний освітлювач-1 од.). Закупівля №2177819, було прийнято рішення по дискваліфікацію "Прем'єр- Медікал", як учасника даних торгів - по невідповідності вимогам тендерної документації. З даним рішенням незгідний. оскільки інформацію. яку вимагав Замовник надав в повному обсязі, а саме: інформація на підтвердження вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю, "Діаметр світлового поля на відстані 1м і діаметр операційного поля в межах від 180 до 350 мм зазначені виробником в ІНСТРУКЦІЇ КОРИСТУВАЧА, була надана мною (розділ 8. ДАНі, підрозділ 8.1, пункт 2 (Діаметр світлового поля - 200 мм), та пункт 16(Фокусне значення світлового поля 20-32 см)". Стосовно Довідки, що підтверджують не судимість (передбачені пунктами 5 та 6) ЇЇ видає Департамент інформаційних технологій Міністерства внутрішніх справ України та відповідні регіональні підрозділи Національної поліції України. Щодо відомості у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник може перевірити відповідність учасника за вказаною вимогою самостійно. Електронна адреса відкритого реєстру: http://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Див. також роз’яснення Мінекономрозвитку від 25.11.2016 №3302-06/38247-06. Що стосується інформації про наявність чи відсутність антикорупційної програми, вона була надана мною в "Довідці щодо ст. 17 Закону" в титульному листі, що підтверджує відсутність підстав у відмові мені в участі в даному тендері. завірена підписом і печаткою особи уповноваженої на дані дії. Вважаю, що даним рішенням були порушені мої права та охоронювані законом інтереси, як Учасника даних торгів і вимагаю переглянути дане рішення по дискваліфікації "Прем'єр-Медікал".
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Технічними вимогами на закупівлю операційного освітлювача передбачені такі характеристики: пункт 5 - діаметр світлового поля на відстані 1 м - 180+20 мм та пункт 15 - діаметр операційного поля в межах від 180 до 350 мм, натомість в наданій Інструкції товариства з обмеженою відповідальністю «Прем’єр-Медікал» характеристики операційного освітлювача сформульовані як: «діаметр світлового поля dio» - 200 мм (пункт 2) та «фокусне значення світлового поля» - 20-32 см (пункт 16). Враховуючи вищевикладене, в представленій Інструкції товариства з обмеженою відповідальністю «Прем’єр-Медікал» технічні дані не відповідають вимогам тендерної документації на закупівлю. Також статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік підстав, відповідно до яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, в тому числі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. З урахуванням вимог статті 22 зазначеного Закону Департаментом охорони здоров’я, як Замовником, у тендерній документації визначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, а саме: листи в довільній формі, що стосуються інформації стосовно того, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, учасник має затверджену антикорупційну програму (або наказ чи інший документ про затвердження такої програми) та наказ чи інший документ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми учасника - юридичної особи (у випадку, коли наявність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми є обов'язковими для юридичної особи відповідно до Закону) та лист від учасника, про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» . В системі електронних публічних закупівель «ProZorro» щодо тендеру на закупівлю: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (операційний освітлювач – 1 од.) вищезазначені листи в довільній формі товариством з обмеженою відповідальністю «Прем’єр-Медікал» не були надані. Тобто, пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено