-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стіл учнівський 1-місний антисколіозний з полицею та стільцем, стіл учнівський 2-місний регульований по висоті та стільцями; код 39160000-1 – «Шкільні меблі» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
2 716 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 160.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2023 16:10 - 13.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
45406204070948aca084d8331b25d74a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-08-008263-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У тендерній документації зазначається, що у складі пропозиції потрібно надати. Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».. Ці документи не є обовязковими для даного виду товару, є не у кожного виробника меблів, та у звязку з цим суттєво зменшують конкуренцію. прохання прибрати дані дискримінаційні вимоги, оскільки ви маєте бути заінтересовані в економії бюджетних коштів та збільшенні конкуренції на аукціоні. . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2023 14:29
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учаснику! Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Повна копія звіту санітарно-гігєнічної оцінки результатів лабораторних досліджень проб, виданого акредитованою НААУ лабораторією на відповідність меблів безпеці для здоров’я людини, а саме вимогам ДСаНПіН «Полімерні та полімервмістні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» затвердженя Наказ МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139 зареєстрованим Мін'юстом України 09.01.2013 р. за №87 22565919., НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України».
Наказом МОН від 23.03.2018 року №283 передбачено для безпечності використання шкільного обладнаня меблі повинні бути зроблені з матеріалів що дозволені чинним санітарним законодавством, а вироби санітарно гігієнічним нормам.
Полімерні та полімервмісні матеріали допускаються до застосування у будівництві та виробництві меблів тільки за наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Сучасні меблі, нерідко містять в собі невидиму небезпеку. Їх виробляють з ДСП, МДФ і подібних матеріалів. Всі ці матеріалти можуть виділяти токсичні речовини протягом тривалого періоду часу. До прикладу, формальдегід вивітрюється з меблів і підлогових покриттів приблизно 3 – 5 років. Такі високоактивні речовини, як формальдегіди, феноли, фталати і полімери, що виділяються з ДСП, дуже шкідливі для здоров’я. Адже хронічне отруєння ними викликає такі симптоми:
• алергію, постійний кашель, подразнення очей, носа, горла і шкіри;
• порушення сну, психічне збудження, тремтіння, схуднення;
• головні болі, розлад зору і координації;
• хронічну втому, сонливість, млявість, загальмованість;
• розлад потовиділення і регуляції температури тіла.
Відповідно, Замовник ,що придбає меблі для шкіл, повинен убезпечити себе заздалегідь, купуючи меблі за наявності у продавця висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
На сьогоднішній день законодавством України встановлені вимоги щодо проведення лабораторного контролю виробів з полімерних та інших синтетичних матеріалів, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів, підприємствами, які здійснюють їх виробництво. Зокрема, згідно - абз.3 ст.7 ЗУ "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" підприємства, установи і організації зобов'язані забезпечувати лабораторний контроль за виконанням вимог щодо безпеки використання готової продукції; - п.1.2 ст.8 ЗУ "Про загальну безпечність нехарчової продукції" виробники зобов'язані проводити за власною ініціативою експертизу (випробування) зразків продукції, що введена в обіг під їхньою торговельною маркою; - п.7.2 ДСанПіН 8.2.1-181-2012 "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги" систематичний виробничий лабораторний контроль за відповідністю полімерних та полімервмісних матеріалів гігієнічним вимогам та виконанням санітарних норм проводиться підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, які здійснюють їх виробництво та застосування.
Однією із вимог до шкільних меблів для Нової української школи щодо Обов’язкової- відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції
В частині вимоги, що забезпечують безпеку при експлуатації меблів для учбових закладів згідно ДСТУ ГОСТ 22046 : 5.2.13 – оформлення Висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи (СЕЕ) або гігієнічний сертифікат на меблеві вироби.
Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби замовника. Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар були належними та виконали свою функцію. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно дана вимога не звужує коло учасників закупівлі та не є дискримінаційною.
Статус вимоги:
Відхилено