-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху)
Завершена
6 842 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 60 000.00 UAH
Період оскарження:
04.08.2023 10:57 - 24.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Номер:
6c2cf841bf574e9ebb3e7f5615ce8cc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.b19
Назва:
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Скарга:
Скарга на рішення щодо визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг медичний тренінг.pdf 15.11.2023 15:38
- Скарга на рішення щодо визначення переможця.pdf 15.11.2023 15:38
- Наказ МОЗ України від 22.02.2019 № 446..docx 15.11.2023 15:38
- 34 С ертифікати МЕд ДОпомга.pdf 15.11.2023 15:38
- ТД зміни_4_на_закупівлю_охорони_обєктів_Украероруху.doc 15.11.2023 15:38
- Скарга на рішення щодо визначення переможця.docx 15.11.2023 15:38
- рішення від 17.11.2023 № 18483.pdf 17.11.2023 18:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2023 № 19007.pdf 28.11.2023 13:28
- рішення від 27.11.2023 № 19007.pdf 29.11.2023 11:30
- Пояснення_АМКУпо скарзі від 15.11.23 ПП Атлант .docx 21.11.2023 15:47
- ПР УО №18 виконання рішення АМКУ від 27.11.2023.doc 29.11.2023 13:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.11.2023 16:22
Дата розгляду скарги:
27.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2023 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.11.2023 11:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.11.2023 № 19007-р/пк-пз скасовано рішення від 10.11.2023 ПР УО №17 про визначення ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів Украероруху).
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d2c2ce70299342d6a15cb24e75953b89
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.a18
Назва:
Скарга
Скарга:
Скапга на вимоги ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на вимоги ТД.docx 05.09.2023 17:24
- Рішення від 22.08.2023 № 13247.pdf 05.09.2023 20:28
- ТД на закупівлю охорони обєктів Украероруху.doc 05.09.2023 20:28
- Скарга на вимоги ТД.pdf 05.09.2023 20:28
- Перелік змін_3 до ТД з охорони обєктів.docx 05.09.2023 20:28
- Рішення від 23.08.2023 № 13320.pdf 05.09.2023 20:28
- Реагування документи .pdf 05.09.2023 20:28
- ТД зміни_3_на_закупівлю_охорони_обєктів_Украероруху.doc 05.09.2023 20:28
- Документи черговий пульта.pdf 05.09.2023 20:28
- Скарга на вимоги ТД.docx 05.09.2023 20:28
- рішення від 07.09.2023 № 14229.pdf 07.09.2023 17:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2023 № 14832.pdf 19.09.2023 13:44
- рішення від 18.09.2023 № 14832.pdf 21.09.2023 13:23
- Транспорт_реагування_Атлант.pdf 11.09.2023 09:41
- Пояснення_АМКУ_Атлант.docx 11.09.2023 09:41
- ПР УО №7 зміни_4 до ТД.doc 22.09.2023 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2023 17:43
Дата розгляду скарги:
18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2023 17:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.09.2023 13:24
Дата виконання рішення Замовником:
22.09.2023 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2023 № 14832-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Відхилено
Щодо вимоги "Строк дії дозволу"
Номер:
cc54a3fb0a9249cdbe44b323918120cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.a17
Назва:
Щодо вимоги "Строк дії дозволу"
Вимога:
Шановний Замовнику!
у вимозі UA-2023-08-04-003144-a.b2 - Ви відповіли , що будуть внесені зміни.
Але згідно оприлюднених змін 10.08.2023 року - нічого не змінилось.
Просимо надати пояснення
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2023 17:10
Вирішення:
Зміни будуть внесені орієнтовно 14.08.2023
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Довідки МВС
Номер:
3bef76b4140a481ea963f386197f3ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.a16
Назва:
Довідки МВС
Вимога:
6. Шановний Замовник. В підпункті 2.3. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вимагає: - документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації у штаті учасника для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації), такими документами повинні бути:
2.3. довідка про те, що зазначені у довідці (п. 2.1) особи не були засуджені, видана уповноваженим державним органом не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі або відповідні довідки в електронному вигляді, з КЕП/УЕП відповідного уповноваженого державного органу, що видав довідку.
Зазначає, що згідно роз’ясненню наданого Департаментом Інформатизації МВС України щодо вимог Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а саме:
17. Результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
У виняткових випадках, коли підготовка Витягу потребує додаткової перевірки інформації, відповіді на вимоги надаються у строк до 30 календарних днів.
Строк вмотивованої відмови в наданні Витягу не може перевищувати 10 робочих днів із дня надходження запиту.
Таким чином, Замовник встановивши в тендерній документації дану вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 та статтею 22 Закону.
Оскільки згідно з вимогами Особливостей, термін на подачу тендерної пропозиції учасником складає 7 днів - дана вимога Замовника має дискримінаційний характер та обмежує коло учасників закупівлі та в подальшому може призвести до порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 01.08.2023 № 11874-р/пк-пз щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2023-07-10-009625-a, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо:- прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, оскільки Замовник свідомо обмежує коло учасників та прописує документацію під конкретних учасників чим порушує положення статті 5 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:38
Вирішення:
З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників об’єкту критичної інфраструктури осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, видана уповноваженим державним органом не раніше ніж за 30 днів до дати публікації оголошення закупівлі або відповідні довідки в електронному вигляді, з КЕП/УЕП відповідного уповноваженого державного органу, що видав довідку.
Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим згідно роз’ясненню наданого Департаментом Інформатизації МВС України щодо вимог Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а саме: п.17. Результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу.
Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 7 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для участі в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Наявність структурних підрозділів (відділень) в регіонах.
Номер:
4180c657b3aa4228a546cc24e5d014a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.c15
Назва:
Наявність структурних підрозділів (відділень) в регіонах.
Вимога:
Шановний Замовник. В Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» Розділу 3 «Вимоги до обладнання та матеріально-технічної бази» вимагається: - наявність структурних підрозділів (відділень) в регіонах, де розташовані об’єкти Замовника, що наведені в таблицях 2, 3 технічного завдання.
Зазначаємо, дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Згідно з визначенням статті 16 Закону, а саме: - якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасник має право укласти договір на здійснення субпідряду/співвиконання з власником транспортом реагування або інших суб’єктів охоронної діяльності, які мають офісне приміщення та структурний підрозділ (відділення) в регіонах, де розташовані об’єкти Замовника.
Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, а саме: - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через дискримінаційну вимогу у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель, вимагаємо: - виключити дану вимогу з тендерної документації або викласти дану вимогу у редакції: - учаснику надати гарантійний лист, про те що після укладення договору про надання послуг, останній забезпечить наявність структурних підрозділів (відділень) в регіонах, де розташовані об’єкти Замовника, згідно вимог технічного завдання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:31
Вирішення:
Шановний Учасник, у разі залучення Вами спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців під час надання охоронних послуг, Учасник має надати підтвердження співпраці з іншим суб’єктом господарювання, а також підтвердження наявності у субпідрядників/співвиконавців структурних підрозділів (відділень) в регіонах, де розташовані об’єкти Замовника, що наведені в таблицях 2, 3 технічного завдання.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо витягу МВС
Номер:
eb7111ae8f8147c99918fc1238dec06f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.c14
Назва:
Щодо витягу МВС
Вимога:
Шановний Замовник. В пункті «Документи, що підтверджують відсутність підстав» Додатку 6 до тендерної документації вимагає надати:
1. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
2. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Зазначаємо, дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Отримання довідок про відсутність (наявність) судимості в Україні регулює Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який затверджений Наказом МВС від 30 березня 2022 року № 207, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. (далі — Порядок № 207).
Згідно з пунктом 2 Порядку № 207, витяг з ІАС (далі - Витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування.
Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС.
В ІАС формується два види Витягів про:
- відсутність (наявність) судимості (скорочений);
- притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (повний);
Таким чином, Порядком № 207 визначено два види довідок, які видають за запитом фізичної особи: довідка про відсутність (наявність) судимості та довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, які умовно й називають відповідно «скороченою» та «повного» довідками.
«Скорочена» довідка — це довідка про відсутність (наявність) судимості. Такий вид довідки стосується відсутності або наявності у фізичної особи судимості й не містить результатів перевірки за персонально- довідковим обліком ЄІС МВС щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності, обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
«Повна» довідка — це довідка про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Така довідка містить результати перевірки фізичної особи за персонально-довідковим обліком ЄІС МВС стосовно відсутності (наявності) судимості, притягнення особи до кримінальної відповідальності та обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.
І «повна», і «скорочена» довідки однаковою мірою є належним документальним підтвердженням згідно із законодавством відсутності або наявності в особи судимості, яку не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно з підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, замовник ухвалює рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Отже, норми, передбачені підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей, охоплюють лише випадки наявності судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів, у фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію.
При цьому пунктом 47 Особливостей встановлено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту, визначає замовник для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, Законодавство у сфері публічних закупівель, передбачає обов’язок замовника визначити в тендерній документації: 1) вимоги про надання переможцем процедури закупівлі документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених, зокрема, підпунктами 5 і 6 пунктом 47 Особливостей, а також 2) спосіб документального підтвердження відсутності цих підстав згідно із законодавством для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.
Замовник повинен зазначити в тендерній документації вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документа, який відповідно до законодавства підтверджує саме відсутність судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів, у фізичної особи, яка є учасником, або у службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію, а також визначити вимоги до виду та змісту такого документа згідно із законодавством.
Виходячи зі змісту Витягів, які видають згідно з Порядком № 207, та положень підпунктів 5 і 6 пункту 47 Особливостей, належним і достатнім документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених цими пунктами, є довідка про відсутність (наявність) судимості у фізичної особи, яка є учасником, або службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію, тобто «скорочена» довідка.
З огляду на це, вимога щодо надання документа про притягнення / непритягнення особи до кримінальної відповідальності (а не лише факт наявності чи відсутності судимості) та про відсутність / наявність обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством, тобто «повної» довідки, яка містить увесь можливий обсяг інформації про особу з персонально-довідкового обліку ЄІС МВС, є невиправданою та не відповідає встановленій Законом меті обробки персональних даних, якою є документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених підпунктами 5 і 6 пункту 47 Особливостей. Тому подібні вимоги не узгоджуються з положеннями частини першої та третьої статті 6 Закону України «Про захист персональних даних».
У такому випадкові переможець процедури закупівлі матиме можливість з власної ініціативи подати замовникові за власним вибором «скорочену» або «повну» довідку, сформовану згідно з Порядком № 207, що повністю узгоджуватиметься з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» та відповідатиме законодавчим вимогам захисту особистих немайнових прав особи.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель.
Вимагаємо: - привести у відповідність тендерну документацію та викласти дану вимогу у редакції:
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:29
Вирішення:
З метою уникнення ризиків потрапляння на об’єкти критичної інфраструктури осіб (в тому числі керівного складу), які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу про підтвердження учасником – переможцем процедури закупівель відсутності підстав, зазначених у пунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, зокрема:
- Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
- Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим згідно роз’ясненню наданого Департаментом Інформатизації МВС України щодо вимог Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2022 р. за № 426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», а саме: п.17. Результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору запиту у вигляді Витягу.
Зважаючи на те, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації, будь-який учасник у разі відсутності довідки (Витягу) МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дозвіл на збереження зброї
Номер:
a8c3abef3b2042c1a223f365455b6fbc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.c13
Назва:
Дозвіл на збереження зброї
Вимога:
12. Шановний Замовник. В пункті 3.6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації вимагається: - додатково надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
Зазначає, дану вимогу такою, що порушує його законні права та інтереси в участі у закупівлі з огляду на наступне:
Відповідно до інформації розташованої на офіційному порталі Міністерства внутрішніх справ України за посиланням (https://mvs.gov.ua/upload/1/6/4/5/5 /7/document-rejestr-oxorona.pdf) на території міста Києва та Київської області нараховано 5673 (п’ять тисяч шістсот сімдесят три) суб’єкта господарської діяльності, які мають дійсну ліцензію на здійснення надання послуг охоронної діяльності.
Згідно офіційного листа від 28.06.2023 № 1904/125/66/01-2023 наданого Відділом контролю за обігом зброї Головного управління Національної поліції України зазначено, що на обліку в ГУНП у м. Києві перебувають як об’єкти дозвільної системи, яким видано дозвіл на функціонування (зберігання) пристроїв вітчизняного виробництва, для відстрілу патронів споряджених гумовими чи аналогічними за своїм властивостями метальними снарядами несмертельної дії, а саме:
- ПП «Шериф захист» ЄДРПОУ 37153018;
- ТОВ «Охоронний холдінг» ЄДРПОУ 38143880;
- ТОВ «Венбест» ЄДРПОУ 30310579;
- ТОВ «Приватна служба охорони» ЄДРПОУ 41853912;
- ПП «Конгрес технології безпеки» ЄДРПОУ 36214268;
- ПП «Комсервіс безпека» ЄДРПОУ 35900097;
- ТОВ «Охоронне об’єднання «Спрут» ЄДРПОУ 31958612;
- ТОВ «Охоронна компанія Спектр» ЄДРПОУ 38872500;
- KOBO КМР (КМДА) «Муніципальна охорона» ЄДРПОУ 41680696.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» зазначає, що вказаний список є вичерпним.
Таким чином, наше підприємство не може погодитися з умовами тендерної документації і вважає, що такі умови порушують його права та інтереси та норми Закону та не дають можливості прийняти участь у закупівлі, у зв'язку з відсутністю в учасника відповідного Дозволу на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Встановивши дану вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених частиною 1 статті 5 Закону, а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, а саме: - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо: - виключити дану дискримінаційну вимоги з тендерної документації, а саме: - додатково надати копію документу (дозволу), виданого Учаснику на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним на весь період надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:25
Вирішення:
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Тобто, використання спеціальних засобів суб’єктом охоронної діяльності можливе виключно у визначеному законодавством порядку, яке регламентовано для діяльності охоронних підприємств.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97, затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. До вказаного переліку входять в тому числі, але не виключно пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Тобто, Постановою КМУ № 97 визначений чіткий перелік спеціальних засобів, які мають право використовувати у своїй діяльності суб’єкти охоронної діяльності.
Відповідно до ст.11 Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р.
№ 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622.
Тобто, Постановою КМУ № 960 визначено умови придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів для суб’єктів охоронної діяльності.
Таким чином, для використання у своїй господарській діяльності пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний мати дозвіл на їх зберігання.
Отже, задля забезпечення надійної та безперервної охорони, відсутності додаткових ризиків неякісних послуг, враховуючи вимоги ЗУ «Про охоронну діяльність», Учасник повинен мати Дозвіл виданого Учаснику на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
військові комісаріати
Номер:
9679abca359b417ca5775f06cb154ef5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.c12
Назва:
військові комісаріати
Вимога:
11. Шановний Замовник. В пункті 1.9. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» вимагається: - документально підтвердити наявність не менше п’яти одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405).
Зазначаємо, що відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 року № 1333 «Про внесення змін до Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу та прийняття призовників на військову службу за контрактом» з лютого 2022 року військові комісаріати переформовано в територіальні центри комплектування та соціальної підтримки.
Виходячи з вищевикладеного та з метою уникнення необґрунтованого відхилення при розкритті тендерних пропозицій учасника, через невідповідність у змісті тендерної документації Замовника, що в результаті може призвести до порушення законодавство у сфері публічних закупівель.
Вимагаємо: - привести у відповідність тендерну документацію та викласти дану вимогу у редакції: - довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку в територіальні центри комплектування та соціальної підтримки відповідної адміністративно-територіальної одиниці, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 № 405).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:20
Вирішення:
Будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Сертифікований пульт централізованого спостереження
Номер:
481141aef52140d1925b96381012deb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.a11
Назва:
Сертифікований пульт централізованого спостереження
Вимога:
10. Шановний Замовник. В пункті 1.11. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» вимагається: - документально підтвердити наявність (користування) сертифікованого пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) шляхом надання наступних документів: видаткова накладна на придбання або договір оренди з актом приймання-передачі та чинний на кінцеву дату подання документів тендерної пропозиції сертифікат відповідності на пульт.
Зазначаємо, що обов’язкова сертифікація засобів охоронної сигналізації передбачалась Наказом Держстандарту України від 10.04.1997 року № 191, який втратив чинність від 16.03.2018 року. Нормативно-правового акту, який би його замінював станом на дату написання скарги – не прийнято. Таким чином не підлягають обов’язковій сертифікації засоби охоронної сигналізації, в тому числі пульт охорони.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» має в наявності пульт охорони, який не є сертифікованим в Україні, однак, згідно чинного законодавства, і не має бути таким. Через наявність зазначеної вимоги, наше підприєвство не може взяти участь в закупівлі, незважаючи на свою відповідність та можливість надати послуги, згідно вимог Замовника.
Дана вимога ставить Учасника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають пульта охорони, який сертифікований в Україні.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 27.07.2023 № 11548-р/пк-пз щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2023-07-10-011274-a, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо: - прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, оскільки Замовник свідомо обмежує коло учасників та прописує документацію під конкретних учасників чим порушує положення статті 5 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:17
Вирішення:
Обов'язкова сертифікація в Україні - це документальне підтвердження того, що виріб відповідає встановленим українським законодавством нормам і системам відповідності.
Поняття «обов'язкова сертифікація» вживають в тому випадку, коли без документального підтвердження якості товару або пристрою, його неможливо ввезти на територію України або для реалізації даного виду продукції необхідний сертифікат відповідності та проведення випробувань.
До товарів, щодо яких застосовується поняття «обов'язкова сертифікація» є електроніка, радіоелектронні пристрої, випромінювальні пристрої, радіоустаткування, засоби і пристрої прийому і передачі даних, засоби зв'язку, радіотехнічна і радіоелектронна продукція і багато іншого, тобто всі пристрої до складу яких входить як мінімум модулі GSM, UMTS, LTE, CDMA, TETRA, DECT, WiFi, ZigBee, Bluetooth, WiMAX, NFC та RFID або M-Bus, M-GSM.
Під обов’язкову сертифікацію підпадають усі пристрої які потрапляють під дію Технічного регламенту радіообладнання від 24 травня 2017 р. № 355 а також Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (Офіційний вісник України, 2016, № 2, ст. 72), Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 № 1067 (Офіційний вісник України, 2015, № 102 ст. 3526).
Таким чином практично всі радіоелектронні пристрої підлягають обов'язковій сертифікації.
Без проведення оцінки відповідності технічним регламентам (сертифікації), даний вид продукції заборонений до розповсюдження і ввезення на території України.
До «добровільної сертифікації» відносять пристрої які не потрапляють під дію вище перерахованих технічних регламентів і не порушують чинного законодавства, але тим не менше повинні мати сертифікат відповідності в супровідній документації для їх реалізації на території України. Але сертифікація таких приладів не є обов’язковою та проводиться добровільно на розсуд постачальника або виробника.
Сертифікат відповідності (відповідність технічним регламентам) – це підтвердження, що виріб пройшов випробування в акредитованому центрі сертифікації, на кожен вид випробувань був виданий протокол про їх проведення, що дає підстави вважати, що даний пристрій відповідає всім нормам і системам відповідності.
З 2018 роками поняття «обов'язкова сертифікація» та «перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації» було замінено на «обов'язкову відповідність технічним регламентам», а підставою для цього послужило прийняття Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»
На сьогодні відсутній конкретний список пристроїв, які підлягають обов'язковій сертифікації, проте, згідно з новими ухваленими законам, практично всі товари підлягають оцінці відповідності технічним регламентам.
Таким чином виробнику або імпортеру необхідно скласти Декларацію відповідності із зазначенням усіх технічних регламентів і протоколів випробувань . Джерелом цієї інформації, а також документом, що засвідчує правочинність зазначеної інформації виступає Сертифікат відповідності, тобто Декларація складається на основі Сертифіката.
Обов'язкова Сертифікація скасована, проте в Україні діє обов'язкова відповідність Технічним регламентам.
Держава залишає за собою право вимагати обов'язкового підтвердження відповідності деяких видів продукції державним стандартам і технічним регламентам. Це продукція, виготовлення якої з порушеннями відповідних вимог тягне за собою небезпеку здоров'ю й життю людини.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Базова станція
Номер:
2b2b1216cded413489d93c31d62e2e5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-08-04-003144-a.c10
Назва:
Базова станція
Вимога:
9. Шановний Замовник. В пункті 1.9. Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні вимоги» вимагається: - документально підтвердити наявність не менше п’яти одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
Зазначаємо, що дана вимога Замовника у складі тендерної документації є штучною та яку технічно неможливо реалізувати, не обґрунтованою і дискримінаційною. Оскільки, засіб радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. (базова станція) повинна знаходитися згідно документу (дозволу/відомості) за місцем здійснення господарської діяльності суб’єкта охоронної діяльності, для взаємодії пульту централізованого спостереження, груп швидкого реагування та охоронників на об’єктах що охороняються, таким чином має територіальну приналежність.
Зазначаємо, що надання послуг з охорони об’єктів Украероруху, згідно змісту тендерної документації, розташовані за адресами:
1. Київська обл., Бориспільський р-н, територія Дударківської сільської ради (2 пост);
2. Київська обл., Бориспільський р-н, с. Кийлів (1 пост);
3. Київська обл., Бориспільський р-н, територія Гірської сільської ради (1пост);
4. м. Харків (2 пости).
Учаснику не зрозуміло, яким чином виконавець повинен забезпечити радіозв'язок між пультом централізованого спостереження (базова станція), яка знаходиться в місті Києві та постами охорони розташованими в Бориспільському районі, Київської області та місті Харків, які обладнані радіостанціями потужністю не менше 2 Вт.?
Вищевказаний засіб радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. (базова станція), згідно технічних параметрів комплектування та обладнання, мають можливість забезпечити радіозв’язок на відкритому просторі – до 30 (тридцяти) кілометрів, а при наявності перешкод - до 15 (п‘ятнадцяти) кілометрів, з урахуванням сприятливих метеорологічних умов.
Така необґрунтована вимога Замовника, впливає на якість надання послуг, взаємодію та реагування персоналу охорони в позаштатних ситуації та в подальшому може призвести до негативних наслідків.
Виходячи з вищевказаного, дана вимога Замовника у складі тендерної документації є штучною та яку технічно неможливо реалізувати, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
ТОВ «Охоронна компанія Княжа» наголошує, про те, що Колегія винесла рішення від 01.08.2023 № 11874-р/пк-пз щодо аналогічної позиції Скаржника, за закупівлею UA-2023-07-10-009625-a, зобов’язавши Замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, вимагаємо Замовника прибрати дискримінаційну вимогу з пункту 1.9 Додатку 1 з тендерної документації, а саме: - додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. Оскільки Замовник свідомо обмежує коло учасників та прописує документацію під конкретних учасників чим порушує положення статті 5 Закону .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2023 22:12
Вирішення:
Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі, учасникам необхідно - документально підтвердити наявність не менше п’яти одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів:
- додатково надати копію документу дозволу (відомості) виданого власнику або Учаснику, який орендує транспортні засоби на право експлуатації радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт.
Повідомляємо, що дана вимога не носять дискримінаційного характеру, а тим більше не мають на меті звузити коло потенційних учасників. Пунктом 28 Особливостей закупівель визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Користуючись даним правом, було визначено вичерпний перелік документів, які повинні бути поданими з метою відбору учасників, які мають необхідну матеріально - технічну базу, кваліфікований персонал та досвід надання аналогічних послуг. Тобто, метою встановлення кваліфікаційних вимог є прагнення Замовника отримати послуги найвищої якості та бути впевненим, що переможець буде забезпечений усім необхідним для надання послуг. Додатково звертаємо увагу, що в Додатку 3 Тендерної документації зазначено наступне: наявність відповідних транспортних засобів для забезпечення своєчасного прибуття груп швидкого реагування на об’єкти Замовника, що наведені в таблицях 2, 3 технічного завдання (прибуття групи швидкого реагування на об’єкти, що наведені у таблиці 2, протягом 15 хв.). Саме у разі виникнення подібної ситуації, для спілкування охоронця з групою, знадобиться та буде просто необхідними якісний та постійний зв’язок. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони оскільки має особливе значення (об’єкт критичної інфраструктури) вкрай важливо забезпечити його безпеку.
Тендерною документацією визначено наявність в Учасника засобів радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу не менше 2 Вт, наявність документу дозволу (відомості) виданого власнику транспортного засобу уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанцій, засобів стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт та наявність радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт. Всі ці засоби можуть забезпечити покриття радіозв’язку на об’єктах надання послуг. Окрім того, Учасник може забезпечити передачу радіозв’язку за допомогою ретрансляторів.
Вважаємо, що даною вимогою, Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердили неможливість виконання вказаної умови Документації та не довели, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено