• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Капітальний ремонт частини дороги між селами Крушинка та Борисів Київської області». Коригування

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі

Завершена

8 030 303.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 151.52 UAH
Період оскарження: 20.07.2023 17:57 - 21.08.2023 00:00
Скарга
Відхилено

оскарження дій замовника

Номер: a804e769aa794d7c91ede690e5335b24
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.b11
Назва: оскарження дій замовника
Скарга:
Скарга у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2023 14:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.10.2023 14:17
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Петросян Артур Каджикович 380984100044 REGDORSTROY2014@GMAIL.COM
Вимога
Є відповідь

безпідставне відхилення

Номер: 908b510ea6ac4a8f87c03d4c69f1bad4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.a10
Назва: безпідставне відхилення
Вимога:
Учасником виправлено усі невідповідності які виставлені замовником. Вимагаємо конкретизувати які саме невідповідності не виправлено з боку ТОВ РЕГДОРСТРОЙ . Відповідно до пункту 46 Особливостей, У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Обгрунтована відповідь Вашого відхилення буде надано в поясненні на Вашу скаргу до АМКУ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вихідін дані

Номер: b6f3963e33844d77af2da0ebe04add7e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.a9
Назва: Вихідін дані
Вимога:
Предметом закупівлі є Капітальний ремонт. На нього поширюється вимоги Настанови з визначення вартості у будівництві Відповдіно до пункту 5.1 Настанови Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.. Замовником не надано підсумкову відомість чим порушено норми законодавства. Вимагаємо усунути порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З проектною документацією ви можете ознайомитися в робочий час Глевахівської селищної ради за адресою: 08631, Україна , Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Глеваха, вул. Вокзальна, будинок 26.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

сертифікати лабораторії

Номер: a33505a489b247a2b047fe28e1e59c24
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.b8
Назва: сертифікати лабораторії
Вимога:
Оскільки стандартизація і сертифікація в Україні є добровільною, то стандарт ДСТУ ISO \IEC 17025:2017 на даний час не є обов’язковим для вимірювальних лабораторій на підставі ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію», вимагаємо від Замовника виключити неправомірну вимогу, що дискримінує та обмежує участь потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 3. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З метою контролю якості матеріалів, які використовуються підрядником, умовами тендерної документації передбачено залучення учасником лабораторії. При цьому, лабораторія повинна мати відповідний рівень кваліфікації та обладнання, які забезпечать належний контроль за якістю матеріалів. Наказом №187 від 25.07.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0187609-05#Text), відповідно до Закону України "Про стандартизацію" від 17 травня 2001 р. N 2408-III ( 2408-14 ) затверджено національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи управління вимірюваннями». Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального оснащення (ISO 10012:2003, IDT)» з наданням чинності з 1 січня 2007 р. Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Впровадження цього стандарту підтверджує, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання дають вірні результати та забезпечують якісний контроль якості матеріалів. Одним із доказів надання необхідного рівня якості послуг, є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик матеріалів, які використовуються під час їх надання, загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки якості. Тому, Замовник вимагає від Учасників підтвердити наявність (залучення) випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ІSO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, суміші бетонні (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Дана вимога розповсюджується на всіх учасників і не є дискримінаційною. В той же час, Вами не приведено альтернативний спосіб гарантованого підтвердження контролю якості матеріалів та послуг, а також не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження контролю якості матеріалів та послуг, які мають залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

сертифікати лабораторії

Номер: dfaa5de52ebf4dcd81668077c05ca195
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c7
Назва: сертифікати лабораторії
Вимога:
Оскільки стандартизація і сертифікація в Україні є добровільною, то стандарт ДСТУ ISO \IEC 17025:2017 на даний час не є обов’язковим для вимірювальних лабораторій на підставі ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію», вимагаємо від Замовника виключити неправомірну вимогу, що дискримінує та обмежує участь потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 3. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З метою контролю якості матеріалів, які використовуються підрядником, умовами тендерної документації передбачено залучення учасником лабораторії. При цьому, лабораторія повинна мати відповідний рівень кваліфікації та обладнання, які забезпечать належний контроль за якістю матеріалів. Наказом №187 від 25.07.2005 Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0187609-05#Text), відповідно до Закону України "Про стандартизацію" від 17 травня 2001 р. N 2408-III ( 2408-14 ) затверджено національний стандарт України ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи управління вимірюваннями». Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального оснащення (ISO 10012:2003, IDT)» з наданням чинності з 1 січня 2007 р. Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Впровадження цього стандарту підтверджує, що вимірювальне обладнання і процеси вимірювання дають вірні результати та забезпечують якісний контроль якості матеріалів. Одним із доказів надання необхідного рівня якості послуг, є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик матеріалів, які використовуються під час їх надання, загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки якості. Тому, Замовник вимагає від Учасників підтвердити наявність (залучення) випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ІSO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: щебінь і гравій щільні природні, суміші асфальтобетонні, суміші бетонні (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Дана вимога розповсюджується на всіх учасників і не є дискримінаційною. В той же час, Вами не приведено альтернативний спосіб гарантованого підтвердження контролю якості матеріалів та послуг, а також не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження контролю якості матеріалів та послуг, які мають залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 2413aed939034aa9a1f9fa68b5bb98f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c6
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно ст.1 Закону України «Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» до технічних засобів для агропромислового комплексу відносяться: машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному, які, у свою чергу, відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю не підлягають. У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо від Замовника виключити неправомірну вимогу «надати Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів та дорожньо-будівельної техніки».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі. Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 5 Документації. Так зокрема, дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до виконання робіт та які вказані у довідці, мають бути готові до виконання робіт та бути у технічно справному стані. Слід зазначити, що встановлений порядок здійснення закупівель, не визначає такого способу підтвердження відповідності учасника процедури закупілві як огляд (фактичний огляд) дорожньо-будівельних машин учасника та проведення оцінки їх (дорожньо-будівельних машин) технічного стану, для того, щоб Замовних зміг переконатися у їх справності та спроможності надавати послуги, що є предметом закупівлі. Також, встановленим порядком не визначено підставою для відхилення тендерної пропозиції незадовільний стан матеріально-технічної бази (дорожньо-будівельних машин) учасника процедури закупівлі. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження справного стану дорожньо-будівельних машин (чинні протоколи перевірки технічного стану, вказаних у довідці транспортних засобів та дорожньо-будівельних машин, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю (технічну справність), а також документи на підтвердження страхування цивільно-правової (цивільної) відповідальності власників). Вами не приведено альтернативний спосіб гарантованого підтвердження технічно справного стану дорожньо-будівельних машин а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження технічно справного стану дорожньо-будівельних машин, які мають залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявність бітумовоза

Номер: b38f36535de54d5a839fa564edb5f645
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c5
Назва: наявність бітумовоза
Вимога:
Просимо Замовника об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимог щодо наявності, зазначеного в мінімальному переліку «бітумовоза», який Учасники повинен зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. А саме: при виконанні яких робіт буде задіяна відповідна техніка, згідно технічного завдання? В інакшому випадку така інтерпретація вимог містить дискримінацію та обмежує коло потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі. Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 5 Документації. Данна вимога не є і не може бути дискримінаційною, адже кожен з учасників має власну та/або взяти в оренду та/або суборенду та інше бітумовоза, екскаватора гусеничного, бульдозера гусеничного, автокрана та іншу техніку, яка зазначена в пункті 1 додатку 5 тендерної документації. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження наявності мінімального необхідного перелік техніки: Автогрейдер- не менше 1 одиниці; Автокран 10-20т- не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць; Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; Бітумовоз- не менше 1 одиниці; Автомобіль вантажний бортовий- не менше 1 одиниці; Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці; Коток дорожній - не менше 4 одиниць; Автомобільна цистерна- не менше 1 одиниці; Міні-навантажувач - не менше 2 одиниць; Фреза дорожня - не менше 1 одиниці; Вами не приведено альтернативний спосіб чому саме бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран непотрібний у виконанні робіт за даним предметом закупівлі, а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження наявності у учасника (власної та/або взятої в оренду та/або суборенду та інше) бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран, які мають залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявність екскаватора гусеничного

Номер: 0ed0ae60b98947ecbecb4145268f00de
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c4
Назва: наявність екскаватора гусеничного
Вимога:
Просимо Замовника об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимог щодо наявності зазначеного в мінімальному переліку «екскаватора гусеничного», який Учасники повинен зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. А саме: при виконанні яких робіт буде задіяна відповідна техніка, згідно технічного завдання? В інакшому випадку така інтерпретація вимог містить дискримінацію та обмежує коло потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі. Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 5 Документації. Данна вимога не є і не може бути дискримінаційною, адже кожен з учасників має власну та/або взяти в оренду та/або суборенду та інше бітумовоза, екскаватора гусеничного, бульдозера гусеничного, автокрана та іншу техніку, яка зазначена в пункті 1 додатку 5 тендерної документації. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження наявності мінімального необхідного перелік техніки: Автогрейдер- не менше 1 одиниці; Автокран 10-20т- не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць; Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; Бітумовоз- не менше 1 одиниці; Автомобіль вантажний бортовий- не менше 1 одиниці; Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці; Коток дорожній - не менше 4 одиниць; Автомобільна цистерна- не менше 1 одиниці; Міні-навантажувач - не менше 2 одиниць; Фреза дорожня - не менше 1 одиниці; Вами не приведено альтернативний спосіб чому саме бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран непотрібний у виконанні робіт за даним предметом закупівлі, а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження наявності у учасника (власної та/або взятої в оренду та/або суборенду та інше) бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран, які мають залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявність бульдозера гусеничного

Номер: 0fdc4248e2784633a1fe691d016a94e6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c3
Назва: наявність бульдозера гусеничного
Вимога:
Просимо Замовника об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимог щодо наявності, зазначеного в мінімальному переліку «бульдозера гусеничного», який Учасники повинен зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. А саме: при виконанні яких робіт буде задіяна відповідна техніка, згідно технічного завдання? В інакшому випадку така інтерпретація вимог містить дискримінацію та обмежує коло потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі. Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 5 Документації. Данна вимога не є і не може бути дискримінаційною, адже кожен з учасників має власну та/або взяти в оренду та/або суборенду та інше бітумовоза, екскаватора гусеничного, бульдозера гусеничного, автокрана та іншу техніку, яка зазначена в пункті 1 додатку 5 тендерної документації. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження наявності мінімального необхідного перелік техніки: Автогрейдер- не менше 1 одиниці; Автокран 10-20т- не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць; Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; Бітумовоз- не менше 1 одиниці; Автомобіль вантажний бортовий- не менше 1 одиниці; Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці; Коток дорожній - не менше 4 одиниць; Автомобільна цистерна- не менше 1 одиниці; Міні-навантажувач - не менше 2 одиниць; Фреза дорожня - не менше 1 одиниці; Вами не приведено альтернативний спосіб чому саме бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран непотрібний у виконанні робіт за даним предметом закупівлі, а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження наявності у учасника (власної та/або взятої в оренду та/або суборенду та інше) бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран, які мають залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

наявність автокрану

Номер: a8086cdb17c74198be79405763932467
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-20-012099-a.c2
Назва: наявність автокрану
Вимога:
Просимо Замовника об’єктивно довести та підтвердити необхідність встановлення вимог щодо наявності, зазначеного в мінімальному переліку «автокрану», який Учасники повинен зазначити в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. А саме: при виконанні яких робіт буде задіяна відповідна техніка, згідно технічного завдання? В інакшому випадку така інтерпретація вимог містить дискримінацію та обмежує коло потенційних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Відповідно до абзацу другого пункту 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Упоноваженого органу, вимогу щодо усунення порушень. Глевахівська селищна рада у строки передбачені Особливостями, надає відповідь на Ваше звернення. 1.Стосовно обставин, які стосуються підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до положень пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Також, відповідно до абзацу шостого пункту 28 Особливостей, у тендерній документації обов’язково зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. За таких умов, перелік обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та спосіб документального підтвердження відповідності встановленим умовам, визначено замовником у встановлений Законом спосіб самостійно виходячи з специфіки предмету закупівлі. Інформація про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначено у пункті 1 додатку 5 Документації. Данна вимога не є і не може бути дискримінаційною, адже кожен з учасників має власну та/або взяти в оренду та/або суборенду та інше бітумовоза, екскаватора гусеничного, бульдозера гусеничного, автокрана та іншу техніку, яка зазначена в пункті 1 додатку 5 тендерної документації. За таких умов, замовник вважає аргументованим та необхідним саме документальний спосіб підтвердження наявності мінімального необхідного перелік техніки: Автогрейдер- не менше 1 одиниці; Автокран 10-20т- не менше 1 одиниці; Асфальтоукладач- не менше 2 одиниць; Бульдозер гусеничний - не менше 1 одиниці; Бітумовоз- не менше 1 одиниці; Автомобіль вантажний бортовий- не менше 1 одиниці; Екскаватор гусеничний - не менше 1 одиниці; Коток дорожній - не менше 4 одиниць; Автомобільна цистерна- не менше 1 одиниці; Міні-навантажувач - не менше 2 одиниць; Фреза дорожня - не менше 1 одиниці; Вами не приведено альтернативний спосіб чому саме бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран непотрібний у виконанні робіт за даним предметом закупівлі, а також, не надано обгрунтованих доказів не можливості виконання встановлених умовами документації вимог. Разом з тим, Замовник вважає неприпустимим виключення з умов тендерної документації положень, що стосуються документального підтвердження наявності у учасника (власної та/або взятої в оренду та/або суборенду та інше) бітумовоз, екскаватор гусеничним, бульдозер гусеничнийо, автокран, які мають залучатися для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено