-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з поточного ремонту нежитлових приміщень в будівлі за адресою вул. Просвіти,6 в м. Тернополі
Завершена
410 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 054.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 054.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2023 13:39 - 22.07.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Змінити умови терміну оплати робіт
Номер:
dfac498568f64964bf002f9939b53326
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-005640-a.b2
Назва:
Змінити умови терміну оплати робіт
Вимога:
Розділ 1. Загальні положення. Підпункт 4.5. вказано: "Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Замовник проводить оплату по мірі надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника з міського бюджету у 2023 році, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком з можливістю відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Замовником актів приймання наданих послуг. Вимагаю прибрати ці реально дискримінаційні умови оплати з будь якими умовами, по причині нестабільної ситуації в нашій країні, нестабільному стані економіки і вказати без всіляких умов "як що", та "при умові" і замінити формулювання на стандартні умови оплати бюджетними установами в наш непростий час, а саме: "Замовник проводить 100% післяплату напротязі 10 (20) банківських днів після прийняття робіт згідно підписаних Актів виконаних робіт."
Ті ж самі зміни внести в пункт "Умови оплати виконаних робіт" в Договорі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 21:39
Вирішення:
Шановний учаснику, на вашу вимогу повідомляємо: Перелік почергових платежів, які здійснюють Казначейство та органи Казначейства за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
Перша черга: за видатками на національну безпеку і оборону та на здійснення заходів правового режиму воєнного стану, а також розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, залучених до вирішення завдань, пов’язаних із запровадженням і здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, розпорядників (одержувачів) коштів державного бюджету, які забезпечують обладнання робочих місць для виконання функціональних обов’язків оперативним складом пунктів управління у можливих місцях розгортання Ставки Верховного Головнокомандувача та здійснюють матеріально-технічне, транспортне, соціально-побутове та інше забезпечення діяльності Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Ради національної безпеки і оборони України, Офісу Президента України.
Друга черга:за витратами на погашення та обслуговування державного (місцевого) боргу, виконання гарантійних зобов’язань, виплати за державними деривативами; видатками; державного бюджету:
ТРЕТЯ ЧЕРГА (в останню чергу): за іншими видатками та наданням кредитів
У будь-якому разі платежі з рахунків замовників проводяться тільки за напрямами та в черговості та обов’язково з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку.
Вказавши такий термін оплати Замовник страхує себе від сплати штрафних санкцій за несвоєчасне виконання умов договору. Відстрочка платежу до 60 календарних днів, не відміняє можливості оплати Казначейством по даному договору в менші терміни з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку.
Вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2023 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога усунення дискритмінаційної вимоги
Номер:
3a6a540496464c4d88478765d51af9a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-17-005640-a.c1
Назва:
Вимога усунення дискритмінаційної вимоги
Вимога:
Замовником вказано наступне: "На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник повинен надати:
1. скан-копії договорів, укладених з бюджетною установою, підприємством, установою чи організацією в 2021-2022 роках, із усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що підтверджують виконання аналогічних договорів."
Вимагаю видалити з цього пункту вимогу "укладених з бюджетною установою, підприємством, установою чи організацією в 2021-2022 роках", оскільки в даному випадку проглядається усунення конкурентів-підприємств, які:
1. украдали аналогічні договори з комерційними підприємствами;
2. були створені у 2023 році.
Ці Учасникикі не матимуть можливості, завдяки вказаних наявних вимог Замовника, приймати участь в даній закупівлі. Ці дві вимоги обмежують конкуренцію, а також можна зробити висновок щодо обмеження кількості учасників тими підприємствами, що працюють тільки з бюджетними установою, підприємством чи організацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.07.2023 21:12
Вирішення:
Шановний учаснику вимога надати скан-копії договорів, укладених з бюджетною установою (стосується бюджетних установ, з якими Учасник укладав договора), підприємством, установою чи організацією (стосується всіх інших форм власності з якими учасник укладав договора). Вимога надати скан-копії договорів укладених в 2021-2022 роках для документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) є правомірним, так як підприємство створене в 2023 році не має достатнього досвіду роботи.
Вимога відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2023 17:00