• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 7

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія (для об’єктів РСП Украероруху)

Торги відмінено

54 874 346.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 548 743.47 UAH
Період оскарження: 13.07.2023 14:44 - 18.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ad4133d13ad94840a66bf80d11c94308
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-008018-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
на незаконне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2023 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.08.2023 08:05
Дата виконання рішення Замовником: 04.09.2023 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення органу оскарження виконано в повному обсязі
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 60be73f5cee44e9c96f8e68231fcfd14
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-008018-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
на незаконне відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 02.08.2023 00:01
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380675380454 gasenergo2019@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 12201b4523d1498a9936f0abefc60c78
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-008018-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Доброго дня! Повідомляємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" є незаконним та порушує як умови тендерної документації, так і процедуру проведення тендеру. Щодо 1 підстави відхилення: Відповідно до п.43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. П.1 відхилення не є забезпеченням тендерної пропозиції та/або інформацією (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції Тому ви, як Замовник, повинні були надати повідомлення про усунення невідповідностей, а не відхиляти тендерну пропозицію Учасника. Відхилення з 1 підстави рішення є незаконним. Щодо 2 підстави відхилення: Відповідно до п.43 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. П.1 відхилення не є забезпеченням тендерної пропозиції та/або інформацією (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції Тому ви, як Замовник, повинні були надати повідомлення про усунення невідповідностей, а не відхиляти тендерну пропозицію Учасника. Відхилення з 2 підстави рішення є незаконним. Щодо 3 підстави відхилення: на вимогу замовника «на підтвердження наявності web-сайту Учасника та його відповідності вимогам пп. 14 та пп. 15 п.5.2.2. р. 5.2 «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет. Інформація про наявність веб-сайту має бути підтверджена оригіналом документа на право власності та/ або право користування та /або договором про надання послуг та/або іншого документу, що підтверджує наявність офіційного веб-сайту в мережі Інтернет» учасником надано Довідку № 23 від 15.07.2023 в якій зокрема вказано: «Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – учасник) повідомляє про наявність власного офіційного веб-сайту учасника в мережі Інтернет http://gasenergotrade.com.ua з описом та підтвердженням його відповідності вимогам пп. 14 та пп.15 п.5.2.2. р. 5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312. відповідно до вимог пп.14 п. 5.2.2. розділу 5.2. Правил Учасником забезпечено функціонування власного офіційного вебсайту в мережі Інтернет, в якому, зокрема, вказано засоби комунікації, розміщено нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність, інформацію щодо порядку подання споживачами звернень, скарг, претензій, надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляду; відповідно до вимог пп.15 п. 5.2.2. розділу 5.2. Правил Учасником забезпечено на своєму офіційному вебсайті можливість створення особистого кабінету споживача. Підтвердженням вказаної інформації є наявність веб-сайту http://gasenergotrade.com.ua та розміщеної на ньому інформації.» Ознайомившись з інформацією на сайті: http://gasenergotrade.com.ua ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" встановлено, що інформація на вказаному сайті не відповідає вимогам пп. 14 та пп.15 п.5.2.2. р. 5.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 р. № 312, а саме в розділі «Електроенергія» не вказано: засоби комунікації; нормативно-правові акти, що регулюють діяльність на роздрібному ринку електричної енергії, згідно з якими електропостачальник здійснює ліцензовану діяльність; можливість створення особистого кабінету споживача. Засоби комунікації: https://gasenergotrade.com.ua/pages/electricity-contract.html#problems (В кінці сторінки вказана контактна інформація для зв’язку з нами) Нормативна база міститься на сайті за посиланням: https://gasenergotrade.com.ua/pages/electricity-contract.html#law Створення особистого кабінету: http://cabinet.gasenergotrade.com.ua/login (https://gasenergotrade.com.ua/index.html# - у верхньому правому кутку міститься кнопка «увійти» - перейшовши на неї можна зайти або створити особистий кабінет) Тобто 3 підстави для відхилення є абсолютно незаконними. Повідомляємо, що у разі неприйняття жодних дій та не скасування відхилення учасника , ми звернемось до Антимонопольного комітету України, а також до інших органів за захистом наших прав та інтересів. Дане рішення Замовника, зокрема Уповноваженої особи, є особливим проявом цинізму у теперішніх умовах. Також повідомляємо, що влаштовуючи ігри з формулами по маржі, ви свідомо витрачаєте бюджетні кошти під час воєнного стану!!! Ринкова ціна на разі не 5,57, як ви встановили у тендерній документації, а мінімум на 5% менша, що в тендері на 50 млн. є суттєвою сумою. І це зроблено Замовником - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", у тому числі підстави такого відхилення чітко та зрозуміло висвітлені в протоколі №3 від 27.07.2023. Тому, у разі вашої незгоди з рішенням Замовника, ви можете використати своє право передбачене пунктом 55 Особливостей та статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” для звернення до Антимонопольного комітету України як органу оскарження у сфері публічних закупівель. А у разі, якщо органом оскарження буде прийняте відповідне рішення про скасування відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Замовник його виконає у відповідності до вимог чинного законодавства. З приводу формули по маржі, зазначимо, що дана умова обґрунтовується за для виключення демпінгу з боку учасників. Більш того такий підхід є офіційно встановленим на державному рівні та передбачений нормативно-правовими актами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог у ТД

Номер: cfaa375a63634d33af8971db44c6f4be
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-008018-a.c2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог у ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації передбачено, зокрема: - Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. - На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (звіт по аудиту). - З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Проте, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за даними торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія). Національним стандартом для електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом не передбачена наявність у постачальника електричної енергії жодного із вказаних вище документів, які вимагаються Замовником. Враховуючи викладене, наведені вище положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ), затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, відповідно до Розділу 4 та п.6.5 Розділу 6 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375, відповідно до підпунктів 36-39 пункту 2.2 глави 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених постановою НКРЕКП від 27.12.2017 №1469, учасник (постачальник) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості. А замовник (споживач) має право на отримання послуг з постачання електричної енергії з дотриманням відповідних показників якості. Відповідно до Наказу № 203 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», гармонізований відповідним з міжнародним нормативним документом, що набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, враховуючи вищезазначене, а також керуючись нормами пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник правомірно вимагає від учасників документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №4571-р/пк-пз від 12.05.2022). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Відповідно до пункту 33 частини 1 статті 1 Закону - технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля та клімат. Відповідно до наказу від 21.12.2015 № 203 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – Наказ № 203) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом, який набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, керуючись вимогами законодавства у сфері захисту довкілля, виходячи з норм пункту 33 частини 1 статті 1 Закону, а також пункту 27 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, відповідно до Наказу № 203 та враховуючи, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, замовник вимагає від учасників надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням №4571-р/пк-пз від 12.05.2022). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Відповідно до наказу від 18.12.2015 № 193 Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – Наказ № 193) прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», гармонізований з відповідним міжнародним нормативним документом, який набув чинності з 01 липня 2016 року. Отже, враховуючи вищезазначене, а також керуючись нормами пункту 27 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отже, замовник цілком правомірно вимагає від учасників документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Жоден з чинних нормативно-правових актів не забороняє Замовнику вимагати від потенційних учасників документів щодо проходження сертифікації їхньої діяльність на відповідність вимогам міжнародних стандартів. Також звертаємо увагу, що дана вимога не є дискримінаційною. Такої ж позиції дотримується Постійно діюча комісія з розгляду скарг АМКУ (наприклад згідно з рішенням № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021р.). Таким чином, замовник керуючись нормами чинного законодавства з метою вибору за результатами цієї процедури закупівлі ефективного, відповідального та добросовісного постачальника, встановлює вимоги до учасників щодо підтвердження ними відповідності та впровадження вищезазначених стандартів. Зазначені вимоги щодо підтвердження учасниками їхньої відповідності стандартам не є дискримінаційними та жодним чином не порушують норми частини четвертої статті 22 Закону та статті 5 Закону. Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Звертаємо Вашу увагу, що отримати сертифікати може будь-яка організація, що працює у відповідності до зазначених вище стандартів ДСТУ ISO, а наявність сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Вимоги стандартів — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру. Зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними з огляду на практику Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, рішення від 12.05.2022 року №4571-р/пк-пз. Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення № 19004-р/пк-пз від 20.12.2019 р. (UA-2019-11-20-002217-b), рішення № 7185-р/пк-пз від 14.04.2020 р. (UA-2020-03-17-001400-c), рішення № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 р. (UA-2020-01-10-001583-c), рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 р. (UA-2019-11-25-003122-b), рішення № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021 р. UA-2021-03-26-014987-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c), рішення № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021 р. (UA-2021-03-19-000685-c). рішення № 19485-р/пк-пз від 27.08.2021 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо наявності дискримінаційних вимог

Номер: 81f30326c4da4d85be579491fec92fcc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-07-13-008018-a.c1
Назва: Щодо наявності дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком 3 до тендерної документації передбачено, зокрема: - Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. - На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (звіт по аудиту). - З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги». Зазначений документ має бути виданий на ім‘я учасника закупівлі органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, має відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Проте, у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за даними торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015 - 09310000-5 - Електрична енергія). Національним стандартом для електричної енергії є ДСТУ EN 50160:2014 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2010, IDT)". Вказаним національним стандартом не передбачена наявність у постачальника електричної енергії жодного із вказаних вище документів, які вимагаються Замовником. Враховуючи викладене, наведені вище положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 17.07.2023 12:46