-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Впровадження програмного комплексу автоматизації процесів контакт центру напрямку вантажних перевезень АТ "Укрзалізниця"
Завершена
7 898 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 988.00 UAH
мін. крок: 1% або 78 988.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2023 17:41 - 16.07.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо проєкту Договору
Номер:
b521d02da8d648f089e70a806d1b83fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-07-012020-a.a1
Назва:
Щодо проєкту Договору
Вимога:
Шановний замовнику. Прохання провести предмет договору у відповідність до його суті, а саме:
1. П.3.4. і 3.5. містять різні строки оплати – 45 робочих і 45 календарних днів. Прохання привести у відповідність до єдиного строку.
2. Крім того в п.3.4. згадується Товар, який більше ніде в тексті Договору не згадується, зокрема і в Предметі договору. Прохання замінити слово "товар" на "Програмне забезпечення".
3. В п.3.4. є посилання на підписаний акт прийому-передачі згідно зі Специфікацією (Додаток 1 до Договору), при цьому які саме акти і за якими з етапів оформлюються вказані в Додатку №3 – Календарний план, а Специфікація є Додатком №2 і актів не передбачає. Просимо внести корективи
до даного пункту.
4. Згідно п.1.2.3. Надання послуг відповідно до гарантійних зобов’язань, включаючи технічну підтримку - винесено в окремий етап послуг по договору. Цей етап окремо не підлягає оплаті, оскільки його вартість включена у вартість послуг за першим етапом, при цьому його перебіг починає відлік з моменту підписання акту за другим етапом. Етап гарантійних зобов’язань не супроводжується підписанням Акту приймання-передачі послуг за окремим етапом (відповідно до Календарного плану). А відповідно до п.4.10 Підтвердженням належного надання Послуг є підписаний обома Сторонами Акт приймання-передачі наданих послуг. Прохання уточнити в п.4.10 Договору, що Акт приймання-передачі наданих послуг є підтвердженням належного надання Послуг за першим і другим етапом відповідно до Календарного плану.
5. П. 6.4. договору містить згадку про гарантійний строк 12 місяців на Модуль з дати їх прийняття замовником, що не відповідає початку перебігу гарантійного строку відповідно до Календарного плану. При цьому відповідно до календарного плану помодульної здачі Системи не передбачено, а гарантійний супровід починає свій перебіг з моменту підписання акту приймання-передачі послуг по налаштуванню усієї системи за другим етапом. Прохання в п.6.4. Договору коректно відобразити умови початку перебігу Гарантійного строку.
6. В п.12.5. відсутнє слово «втратив» в частині речення «….в результаті чого Замовник втратив право на податковий кредит». Прохання доповнити текст пункту.
7. Прохання видалити другий абзац пункту 12.5. Договору, як такий, що покладає на Виконавця обов’язок сплати штрафу незалежно від того чи буде допущено ним помилки чи ні в разі зупинення реєстрації податкової накладної чи коригування. При цьому такі зупинення реєстрації (без допущення помилок в оформленні податкових накладних) залежать від третьої сторони – а саме Державної податкової служби України, а не від Виконавця. При цьому Замовник не втрачає остаточного права на податковий кредит, а тільки до моменту розблокування та реєстрації ПН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2023 11:24
Вирішення:
Доброго дня! В тендерну документацію внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено