-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-23Т_386_ВО: Кабельно-провідникова продукція (44320000-9 кабелі та супутня продукція)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Торги не відбулися
60 112 445.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 14 926.89 UAH
мін. крок: 0% або 14 926.89 UAH
Період оскарження:
05.07.2023 16:42 - 29.07.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Внесення змін у закупівлю
Номер:
022f5d282e154872a225213a82260b33
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013736-a.b2
Назва:
Внесення змін у закупівлю
Вимога:
З повагою до нашої можливої співпраці, ми хотіли б наголосити на необхідності змін умов оплати та зміни вартості предмету закупівлі. Прошу вас розглянути наступні пропозиції: Зміна умов оплати: Зменшити термін оплати за поставлену продукцію до 10-15 робочих днів. Збільшення ціни: З огляду на останнє зростання цін на сировину, яке серйозно вплинуло на вартість виробництва, ми просимо збільшити ціну договору на 10-15%. Це дозволить нашій компанії зберегти стабільність та забезпечити якість виконання замовлення. Враховуючи зміни на ринку та складну ситуацію з цінами на сировину, впевнені, що ці пропозиції допоможуть забезпечити успішне виконання договору та підтримати взаємовигідну співпрацю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2023 09:17
Вирішення:
У разі прийняття позитивного рішення щодо зазначених запитань та вимог до тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Умови закупівлі
Номер:
2db0ed24a7cd4304890d76f7f48b0fab
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-07-05-013736-a.a1
Назва:
Умови закупівлі
Вимога:
Добрий день. Наше підприємство є виробником продукції, яка є предметом закупівлі. Уважно розглянувши тендерну документацію з метою визначення для себе доцільності участі в торгах, пропонуємо внести наступні зміни:
1) Зменшити термін оплати за поставлену продукцію до 10-15 робочих днів.
2) З урахуванням подорожчання електричної енергії, паливо-мастильних матеріалів, сировини тощо - збільшити очікувану вартість закупівлі на 10-12% (при терміні оплати до 10-15 робочих днів).
Звертаємо Вашу увагу, що термін оплати має суттєвий вплив на формування ціноутворення. В умовах війни виробники суттєво обмежені в обігових коштах. Натомість залучення кредитних коштів ускладнено, а їх вартість залишається високою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2023 13:29
Вирішення:
У разі прийняття позитивного рішення щодо зазначених запитань та вимог до тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено