-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Шкільна, 10 в с. Біла Тернопільського району Тернопільської області.
Завершена
10 053 154.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 265.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 265.77 UAH
Період оскарження:
14.06.2023 15:56 - 19.06.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Не має слів
Номер:
2da926c08a79492ba7d033d501ec56ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-013018-a.b2
Назва:
Не має слів
Вимога:
От ми і повернулись Ви будуєте щось на кшталт електричної підстанції , а не сільську хату 12*18м
Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме:
- Гідроізоляція стін, фундаментів бокова обклеювальна
по вирівняній поверхні бутового мурування, цеглі й
бетону в 2 шари;
- Улаштування стяжок цементних товщиною 20 мм;
- Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками
площею до 3 м2 з металлопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель
- Нанесення вручну в один шар вогнезахисного покриття
з антипiренуна горизонтальнi i вертикальнi поверхнi
дерев'яних конструкцій не менше ніж 400м2;
- Улаштування покрiвель шатрових iз метало профілю/метало черепиці неменше ніж 200 м2;
- Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
150 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". Стіни гладкі неменше ніж 200 м2;
- Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
20 мм з опорядженням декоротивним розчином за
технологією "CEREZIT". Укоси, ширина до 300 мм
- Улаштування круглих збірних залізобетонних
каналізаційних колодязів у сухих ґрунтах
Це Вам Замовник подав із свого дефектного акту виконаних робіт.
От і ми підішли до того що я Вам підказував, але я зараз Вам ще покажу , що Замовник ще дальше пішов як ВИ.
Вимога Шупарська сільська рада по ремонту:
Капітальний ремонт нежитлового приміщення, будинку культури (актовий зал) в с. Шупарка по вул. Центральна, 1 Борщівського району Тернопільської області
Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням інформації (ПІБ, посада, стаж роботи на зазначеній посаді, освіта) про наявність:
- Не менше 2-х працівників – спеціалістів з пожежної безпеки;
- 1 працівник який має іноземну освіту за спеціальністю чи кваліфікацією у сфері пожежної безпеки;
- Не менше 2-х працівників, які мають посвідчення з охорони праці;
- Працівника-еколога; - Інженера-проектувальника з кваліфікацією за напрямом – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації;
- Інженера-проектувальника, який відповідає кваліфікаційним вимогам у сфері діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури з другою категорією
Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2022 рік, який повинен бути не меншим ніж 100 % очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо).
Учасник процедури повинен надати у складі пропозиції:
- чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника на систему якості ISO 9001:2015 (із сферою поширення сертифікату, що охоплює код 41.20).
- чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на систему екологічного управління ISO 14001:2015 (із сферою поширення сертифікату, що охоплює код 41.20).
- чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020. Якщо з дати видачі сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020 на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення, лист-підтвердження або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020 на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення, лист-підтвердження або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;
- чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 (із сферою поширення сертифікату, що охоплює код 41.20).
От я напевно той ворожбит якраз підійшли то, до передбачень моїх.
Ви працюєте на дані організації, Ви молода людина знаєте , що даний нам не потрібний сертифікат міжнародної організації коштує кожен по 40 тисяч , щоб його придбати, а це разом 120 тисяч . Це Ви помагаєте знищувати малий і середній бізнес такими вимогами –дякуємо.
Ще раз для Замовника:
Встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів, а також встановлення цих вимоги не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві немає.
прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві немає. Так просимо показати Закон де зобовязують бізнес мати дані міжнародні сертифікати, їх не має, так для чого вимога для виконавців робіт і надання послуг як дані сертифікати приназначені для виробників продукції.
Тепер пояснимо замовнику, що є приблизно 9 сертифікатів, які приблизно кожен коштує приблизно одна тисяча доларів, і Ви хочете , щоб ми учасники влітали в серйозні кошти питання для чого Ви що працюєте на дані акредитовані організації.
Довідка пояснення
Щодо вимоги викладеної в Додатку 1 частина 3 4.1. Сертифікат системи менеджменту якості ISO 9001 у сфері будівельних та монтажних робіт*
про надання Сертифікату на систему управління якістю ISO:9001 на вид діяльності згідно з предметом закупівлі є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
По-перше, Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Закон України «Про захист економічної конкуренції», стаття 15 передбачає, що дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком визнаються Антиконкурентними діями. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю» стосовно діяльності у сфері подання послуг поточний ремонт передбачено подання чинного, на момент подання документів, Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, ви ставите учасників у нерівне становище в процедурі закупівлі, надаючи перевагу тим учасникам, що мають такий сертифікат і відповідно мають вигідне становище, автоматично збільшуючи їх шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. При цьому ігноруєте той факт, що законами України підприємства не зобов’язані отримувати вищезгаданий сертифікат
По-друге, Отримання Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю» потрібно вимагає час та грошові ресурси. Нагадуємо, що отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», Зміни № 11 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик працівників, затвердженої наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 та рішення Атестаційної архітектурно-будівельної комісії від 17.09.2016 р., Протокол № 19 відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. Тому вимога щодо наявності Сертифікату ISO 9001:2015 прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги, зокрема: 1) Частиною1 ст.16 Закону України "Про стандартизацію" передбачено Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Крім того, п.01.Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015) передбачено, система управління якістю є стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Національним стандартом України (ДСТУ ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю ISO 9001:2015 не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю даний Сертифікат підтверджує зовсім інші можливості учасника. Так як, ми буде надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката , а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Тому, вважаємо дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Крім того, зауважимо, що Апеляційним адміністративним судом у справі № 826/15639/17 винесено рішення, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником.
Щодо сертифікатів ISO
Просимо видалити дискримінаційну вимогу щодо надання - сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері будівництва, так як відповідно до норм чинного законодавства сертифікація є необовязковою. Шановний замовнику, вказана Вами вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставівищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, застосовні до продукції, і власні вимоги організації». Бачимо, що даний Сертифікат застосовується до продукції, а не до надання послуг, як передбаченого оголошеною Вами закупівлею. 3) Національним стандартом України «Системи управління якістю. Вимоги», частиною 1.1 розділу 1 «Сфера застосування» передбачено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація а) потребує показати свою здатність постійно надавати продукцію, яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; Примітка 1. У цьому стандарті термін «продукція» поширюють лише на а) продукцію, призначену для замовника чи таку, яку він вимагає; b) будь-які передбачені результати процесів виготовлення продукції. Знову ж таки, з наведеної інформації бачимо, що даний Сертифікат системи управління якістю може бути отриманий при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Ще раз З ПОВАГОЮ…
Це все , що Ви задали, а ми написали послужить потім для перевірки органами. Перевірки вже почались.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 14:45
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши вашу вимогу, Замовник повідомляє що відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно до даного пункту Замовником було чітко дотримано рамки закону.
Також щодо сертифікатів ISO, дані сертифікати стосуються предмета закупівлі, адже предметом закупівлі являється будівництво амбулаторії!
Також відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, також відповідно до ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" є наявна законна вимога, а саме: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Тому відповідно до даних тверджень замовником дотримано усі норми закону та в складі тендерної документації відсутні дискримінаційні вимоги.
Підсумовуючи дані вимоги Замовник повідомляє, що предметом закупівлі являється будівництво амбулаторії, в якій будуть приймати жителів Білецької ОТГ, тому якість виконання повинна бути на відповідному рівні та згідно затвердженої проектно-кошторисної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги не потрібні
Номер:
3491e13d1ede4f3caff311a3aa46eea0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-14-013018-a.a1
Назва:
Вимоги не потрібні
Вимога:
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
автомобіль самоскид - 2 одиниця;
- екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу - 1 одиниця;
- генератор потужністю не менше 4 Кв.
- кран на автомобільному ходу (вантажопідйомність 16 тонн) – 1 одиниця;
- бульдозер (потужність не менше 120 кВт) – 1 одиниця;
- машина бурильно-кранова на автомобілі – 1 одиниця;
От до ворошки не треба ходити документація підготовлена під конкретного виконавця.
До Замовника, що Ви будуєте? По Ваших вимогах щось видно солідна будова так на справді сільська хатина, бо міські котеджі вони трьох поверхові.
Тепер поясніть для чого селянину для такої будови такі потужні механізми наприклад :
- бульдозер (потужність не менше 120 кВт) , що він має робити котлована не має рити планіровки не має питання що?
- кран на автомобільному ходу (вантажопідйомність 16 тонн), що буде піднімати такої потужності кран, на дану будову можна примінити фіскас на зілу і то ?
- екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу , яку роботу Ви йому надасте що він має робити яка фукція такого потужного механізму.
Так ми думали бути учасником но прочитавши дані вимоги без ворожки зрозуміло , що є вже виконавець, бо це підготовлено для нього він це має.
Порада Замовнику раз у виконавця є такі потуги так він виконує роботи не малі і має річного доходу 10 мільйонів так потрібно було прописати таку вимогу як прописала Наркевицької селищної ради по будівництву:
Капітальний ремонт будівлі Наркевицької селищної ради із застосуванням заходів з енергозбереження по вул. Незалежності, 2, смт. Наркевичі, Хмельницького району, Хмельницької області».
Вимога звучить так , щоб Ви не шукали: Учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2022 рік в обсязі не менше 30 млн. грн. (на підтвердження надати звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом).
Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2022 рік повинен становити не менше 4,5 млн. грн. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2022 рік підтверджується наступними документами:
- Балансом підприємства (форма № 1);
- Звітом про фінансові результати (форма №2);
- Звітом про рух грошових коштів (форма №3).
І до цього ще щоб надали три ІСКО і все це буде Ваш виконавиць робити бо це, що Ви задали то ми найдемо і подамо
Так не старайтесь ми будемо учасниками і не одні тільки ми.
З ПОВАГОЮ.
А Ви таки приведіть все в порядок і не пишіть туфти і будете жити з собою, а не слухати що Вам кажуть навчіться жити по совісті.
Якщо ще щось прописано ми ще повернемось.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.06.2023 13:42
Вирішення:
Шановний Учаснику, відповідно до даної вимоги Замовник повідомляє, що наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій це законна вимога передбачена ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", а конкретні види обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які потрібні для виконання робіт передбачені проектно-кошторисній документації в підсумковій відомості ресурсів.
Тому дані вимоги не дискримінують учасників, а допомагають Замовнику обрати учасника який зможе забезпечити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій які потребуються для виконання вищезазначених робіт.
Додатково повідомляємо, що в учасників є можливість подати скаргу до АМКУ, якщо він вважає певні умови тендерної документації дискримінаційними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.06.2023 08:01