• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача)

Перелік областей (місця поставки): Сумська, Рівненська, Чернівецька, Тернопільська, Хмельницька, Чернігівська, Полтавська, Черкаська, Херсонська, Волинська, Івано-Франківська, Одеська, Кіровоградська, Харківська, Київська. Цей перелік є попереднім, остаточний перелік місць поставки буде визначений та доведений до Постачальника після здійснення розподілу предмета закупівлі Міністерством охорони здоров’я України. Адреси пунктів поставки товару будуть зазначені в заявці на поставку Товару, складеній Замовником за формою, встановленою у Додатку № 2 до Договору (проєкт договору наведено в Додатку 4 до тендерної документації), та доведеній до Постачальника у спосіб, встановлений в Договорі.

Завершена

1 023 364 485.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 116 822.43 UAH
Період оскарження: 24.05.2023 20:25 - 21.07.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5883b0941d3a4b7d9b99e1a37c9b2638
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.c11
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скаржник вважає, що Замовником при визначені переможця процедури закупівлі порушено процедуру проведення процедури закупівель, оскільки тендерна пропозиція переможця процедури не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.09.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.09.2023 17:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.09.2023 13:19
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Скрипко Андрій Анатолійович 380445934325 info@protech-solutions.com.ua http://www.protech-solutions.com.ua/
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 4329bf8865a94d2d90cea45f31b7d417
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.a10
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником пункт 2.26 технічних характеристик викладено в такі редакції, яка дозволяє надати переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, а саме запропонувати неповноцінне обладнання, яке лише формально відповідатиме вимогам тендерної документації. Це, в свою чергу є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, та порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, як (1) добросовісна конкуренція серед учасників; (2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; (3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (4) запобігання корупційним діям і зловживанням. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Вважаємо, що такими діями Замовника порушуються права та інтереси Скаржника, та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, з підстав, описаних у скарзі.
Дата розгляду скарги: 07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.07.2023 17:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.08.2023 15:09
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Скрипко Андрій Анатолійович 380445934325 info@protech-solutions.com.ua http://www.protech-solutions.com.ua/
Скарга
Скасована

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: f12e70aba8584c03857ca7619ef69602
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.a9
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником пункт 2.26 технічних характеристик викладено в такі редакції, яка дозволяє надати переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, а саме запропонувати неповноцінне обладнання, яке лише формально відповідатиме вимогам тендерної документації. Це, в свою чергу є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, та порушує такі принципи здійснення публічних закупівель, як (1) добросовісна конкуренція серед учасників; (2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; (3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; (4) запобігання корупційним діям і зловживанням. В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. Вважаємо, що такими діями Замовника порушуються права та інтереси Скаржника, та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, з підстав, описаних у скарзі.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 20.07.2023 15:53
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», Скрипко Андрій Анатолійович 380445934325 info@protech-solutions.com.ua http://www.protech-solutions.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1a4ac312899049fbadd960caddd79d55
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b8
Назва: Скарга
Скарга:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2023 18:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2023 19:12
Дата виконання рішення Замовником: 19.07.2023 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА-ПЛЮС», КУХАР Ольга 380500193792 mrphplus@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b1ef33b5c05f40b9bdc23f222378b32f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b7
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Наша компанія планує взяти участь у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача) (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-05-24-015025-a) з очікуваною вартістю 1 023 364 485,00 грн. без ПДВ. За результатами детально розгляду та вивчення умов тендерної документації нами виявлено невідповідність вимоги щодо зазначення інформації про ціну тендерної пропозиції. Так, відповідно до умов пункту 1 Розділу VІІ. Додаткова інформація тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції учасника - резидента формується на умовах базису поставки DDP (правила Інкотермс - 2020) з урахуванням всіх витрат, податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та всі інші витрати, які пов’язані з постачанням товару. Учасник самостійно несе всі витрати на отримання необхідних дозволів та ліцензій. При цьому, умовами тендерної документації встановлено, що якщо ціна тендерної пропозиції не включає будь-яких витрат учасника, такі витрати покладаються на учасника. У свою чергу, згідно з пунктом 1 Розділ V. Оцінка та розгляд тендерної пропозиції тендерної документації встановлено Єдиний критерій оцінки «Ціна» (в грн без ПДВ). Разом з цим, тендерною документацією передбачено, що з метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в ЕСЗ інформацію про ціну його пропозиції без урахування ПДВ. Окрім цього, аналізуючи умови тендерної документації, остання містить умову в частині укладання договору, а саме передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю також буде укладено з ціною без ПДВ, що додатково підтверджується фактом оголошення даної процедури закупівлі з очікуваною вартістю, яка не включає ПДВ та умовами зазначеними у проєкті Договору (Додаток 4 до тендерної документації). Так, згідно з п.п. 3.1.2. проекту Договору встановлено, що загальна ціна Товару, зазначена у пункті 3.1. цього Договору, не може бути збільшена. У загальну ціну Товару включені всі витрати ПОСТАЧАЛЬНИКА, які він може понести у зв’язку із виконанням ним обов’язків за цим Договором (п.п. 3.2. проекту Договору). У зв’язку з цим, наша компанія як потенційний учасник, який являється платником податку на загальних підставах беручи до уваги Ваші умови в частині формування ціни тендерної пропозиції, у тому числі умови зазначені у проєкті Договору не розуміє у який спосіб та за рахунок яких витрат ми маємо нести витрати пов’язані з оподаткуванням товару, який є предметом закупівлі, а тому просимо привести умови тендерної документації у відповідність, у тому числі в частині визначення очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Оплата за продукцію, яка є предметом закупівлі, звільняється від оподаткування податком на додану вартість, оскільки на таку операцію розповсюджується податкова пільга, встановлена пунктом 38¹ підрозділу 2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Порядок ввезення, постачання і цільового використання лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153. Крім того, постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2022 р. № 291 передбачено, що на період дії воєнного стану звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України у митному режимі імпорту та/або операцій з постачання на митній території України в рамках виконання угод (договорів) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, включених до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 6 травня 2020 р. № 350 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2020 році”, від 17 лютого 2021 р. № 132 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, що закуповуються у 2021 році” та від 7 березня 2022 р. № 216 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них”, здійснюється автоматично без необхідності отримання довідки від МОЗ або особи, уповноваженої на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, та відповідно вимоги пунктів 3-15 цього Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1153, не застосовуються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про внесення змін

Номер: 6bcfc6ef56c947dba5c01705850c62b5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b6
Назва: Вимога про внесення змін
Вимога:
Шановний замовник, Наша компанія уповноважена всесвітньо відомим виробником лінійних прискорювачів представляти його інтереси під час проведення даної закупівлі. Пунктом 1 Додатку 2 до Документації передбачена вимога підтвердження Досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*. Підтвердженням мають бути: 1.1 Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. У разі неможливості подання виконаного договору, Учасник може надати договір/-ори, який/-і виконується/-ються станом на дату подання пропозиції. 1.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару згідно з наданим договором/-ами. Наша компанія лише нещодавно отримала право представляти інтереси даного виробника та не має виконаних договорів на постачання лінійних прискорювачів, але виробник має інстальовану базу в медичних закладах України. У зв’язку з цим, з метою розширення кола потенційних учасників просимо вас доповнити Пункт 1 Додатку 2 до Документації підпунктом 1.3., та викласти його в наступній редакції: «1.3. В разі відсутності у учасника підтвердження виконання аналогічних договорів, учасник повинен надати перелік вже інстальованого, введеного в експлуатацію аналогічного обладнання виробника, якого представляє Учасник в даній закупівлі, у лікувальних закладах України, про що Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням, зокрема, назви ЛПЗ (ЗОЗ), встановленої моделі, дати інсталяції.» Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. До закупівлі за предметом "ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача)" встановлено лише один критерій, а саме "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Підтвердженням мають бути документи, передбачені чинним законодавством України (а саме копії укладених договорів та видаткових накладних та/або актів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача тощо), оскільки замовник є державним підприємством, яке за кошти державного бюджету здійснює закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та обладнання в рамках централізованих програм, затверджених Міністерством охорони здоров'я України. Такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є надзвичайно важливим, адже він підтверджує спроможність учасника здійснити поставку товару у визначені строки та відповідно до всіх умов, встановлених договором про поставку.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-24-015025-a, що проводить ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ". 2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-015025-a, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Номер: 439763f6e2dc496c910c9e6c47c156a9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b5
Назва: П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-24-015025-a, що проводить ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ". 2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-015025-a, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скарга:
Вих. № 8787 від 02.06.2023 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 Суб'єкт оскарження: «Бермеді Медікал Солушіонз Гбмх» Код DE292086343 місцезнаходження: Німеччина, м. Берлін, вул. Боельшестер, буд. 27 Телефон: +38(099)054 8151 E-mail: info@bermedi.com Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" код ЄДРПОУ: 42574629 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 Тел. +380636519025 Email: a.shavalieiev@medzakupivli.com Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-24-015025-a Предмет закупівлі: Товар за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача) СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати. 24.05.2023 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-05-24-015025-a оголошено про проведення процедури закупівлі на закупівлю за товару за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача). Компанія «Бермеді Медікал Солушіонз Гбмх» (надалі – Скаржник) є постачальником системи лінійного прискорювача Аврора РТ, має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі та запропонувати якісне медичне обладнання (інструкція додається), яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою. Ознайомившись з тендерною документацією, Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації. Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення у Тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме: Відповідно до п. 2.13 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу: Максимальний розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см. Назва параметру визначає максимальний розмір поля опромінення, разом з цим, значення цього параметру має бути «не менше» встановленого. Отже, даний параметр вказано некоректно, що не дає можливості учасникам зрозуміти чи максимальний розмір поля опромінення має бути саме 28 х 36 см, чи допускається більші значення цього параметру? З метою уникнення безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників, пропонуємо, даний пункт викласти у наступній редакції: «розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см». Також, зазначаємо, що в сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають продукції лише одного виробника, що як наслідок обмежує конкуренцію, порушує принципи здійснення публічних закупівель та порушує право нашої Компанії бути учасником даних відкритих торгів з особливостями. Крім того, у Додатку 1 до Тендерної документації та проекті Договору вказано наступні додаткові вимоги до предмета закупівлі, зміст яких суперечить чинному законодавству та принципам здійснення закупівель: Гарантійний термін обслуговування повинен бути не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців, починаючи з дати введення в експлуатацію кінцевим користувачем/набувачем. Гарантія має розповсюджуватись на все обладнання, у т.ч. комплектуючі та магнетрон. При цьому, строки введення в експлуатацію не вказані. Звертаємо увагу на те, що товар, який є предметом закупівлі – іноземного походження виробництва. Введення в експлуатацію та сервісне обслуговування здійснюється кваліфікованими інженерами іноземного виробника. Не зазначення строків введення в експлуатацію, позбавляє можливості запланувати приїзд кваліфікованих інженерів іноземного виробника, в тому числі підготувати необхідні документи для цього. Окрім цього, зазначаємо, що тривале не введення в експлуатацію (наприклад, 2 роки) може призвести до незворотних негативних наслідків для комплектуючих частин систем лінійного прискорювача. Тому, відсутність строків введення в експлуатацію ставить у невигідні умови майбутнього постачальника, оскільки йому не відомо про те, коли Замовником буде прийнято рішення про здійснення поставки та введення в експлуатацію поставленого товару, що в свою чергу безпосередньо впливає на якість комплектуючих частин. Крім того, ані Тендерна документація, ані проект Договору не містять конкретних дат поставок предмета закупівлі до кінцевих користувачів/набувачів, переліку цих кінцевих набувачів та строків введення в експлуатацію. Також, відсутня інформація про ступінь готовності приміщень під установку обладнання, про наявність та кваліфікацію передбачуваного для роботи з обладнанням персоналу, а також технічне оснащення приміщень кінцевих користувачів/набувачів. За таких обставин, на етапі участі у процедурі закупівлі, потенційний постачальник не зможе належним чином розрахувати свої витрати, зокрема на транспортні та логістичні послуги, що у подальшому призведе до необґрунтованих витрат, що на нашу думку формує дискримінаційний підхід до учасників щодо участі у процедурі закупівлі та позбавляє змоги сформувати очікувану вартість предмету закупівлі. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісних та функціональних систем лінійного прискорювача та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів є всі підстави для внесення змін до тендерної документації. Всі запропоновані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів. Вищезазначені зміни не вплинуть на клінічне призначення систем лінійного прискорювача та не обмежать сферу застосування цієї системи. Зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, нівелюють можливу корупційну складову, що як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. ІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Скаржник просить зобов’язати Замовника внести зміни до пункту 2.13 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме прибрати зі змісту пункту слово «максимальний» (опис обґрунтування до пункту наведено у І розділі скарги). Також вважаємо за необхідні встановити у тендерній документації чіткі строки щодо введення в експлуатацію та зазначити адреси кінцевих споживачів, що дасть змогу якісно та послідовно підготуватись до участі у такому великому проекті. В сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмету закупівлі, не обмежать сферу застосування лінійного прискорювача, але при цьому дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, завантажуються у вигляді додатків разом зі скаргою. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів Скаржника, зокрема, на його право участі у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації. До скарги додаються документи (докази), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дій Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, а саме: - Скан-копія інструкції з експлуатації медичного лінійного прискорювача Аврора РТ На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178, - П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-24-015025-a, що проводить ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ". 2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Система лінійного прискорювача), ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-015025-a, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Додатки: - Скан-копія інструкції з експлуатації медичного лінійного прискорювача Аврора РТ З повагою, Директор «Бермеді Медікал Солушіонз Гбмх» Юрген Раше
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2023 16:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.06.2023 13:15
Дата виконання рішення Замовником: 20.06.2023 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "Бермеді Медікал Солушенз Гбмх", Juergen Rasche +493061674940 bermedi8787@gmail.com
Вимога
Відхилено

Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісних та функціональних систем лінійного прискорювача та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів, просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації. Всі запропоновані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.

Номер: 429380a5f711475192d55954bfe6b98f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b4
Назва: Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісних та функціональних систем лінійного прискорювача та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів, просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації. Всі запропоновані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного! Уважно ознайомившись з Тендерною документацією, нами було виявлено окремі вимоги встановлених дискримінаційних вимог у медико-технічних характеристиках предмету закупівлі, визначених у Додатку 1 до Тендерної документації. Крім того, окремі медико-технічні вимоги до предмета закупівлі складені некоректно та потребують внесення змін. Так, відповідно до п. 2.13 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу: Максимальний розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см. Назва параметру визначає максимальний розмір поля опромінення, разом з цим, значення цього параметру має бути «не менше» встановленого. Отже, даний параметр вказано некоректно, що не дає можливості учасникам зрозуміти чи максимальний розмір поля опромінення має бути саме 28 х 36 см, чи допускається більші значення цього параметру? З метою уникнення безпідставного відхилення тендерних пропозицій учасників, пропонуємо, даний пункт викласти у наступній редакції: «розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см». Також, зазначаємо, що в сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі відповідають продукції лише одного виробника, що як наслідок обмежує конкуренцію, порушує принципи здійснення публічних закупівель та порушує право нашої Компанії бути учасником даних відкритих торгів з особливостями. Крім того, у Додатку 1 до Тендерної документації та проекті Договору вказано наступні додаткові вимоги до предмета закупівлі, зміст яких суперечить чинному законодавству та принципам здійснення закупівель: Гарантійний термін обслуговування повинен бути не менше 24 (двадцяти чотирьох) місяців, починаючи з дати введення в експлуатацію кінцевим користувачем/набувачем. Гарантія має розповсюджуватись на все обладнання, у т.ч. комплектуючі та магнетрон. При цьому, строки введення в експлуатацію не вказані. Звертаємо увагу на те, що товар, який є предметом закупівлі – іноземного походження виробництва. Введення в експлуатацію та сервісне обслуговування здійснюється кваліфікованими інженерами іноземного виробника. Незазначення строків введення в експлуатацію, позбавляє можливості запланувати приїзд кваліфікованих інженерів іноземного виробника, в тому числі підготувати необхідні документи для цього. Окрім цього, зазначаємо, що тривале не введення в експлуатацію (наприклад, 2 роки) може призвести до незворотних негативних наслідків для комплектуючих частин систем лінійного прискорювача. Тому, відсутність строків введення в експлуатацію ставить у невигідні умови майбутнього постачальника, оскільки йому не відомо про те, коли Замовником буде прийнято рішення про здійснення поставки та введення в експлуатацію поставленого товару, що в свою чергу безпосередньо впливає на якість комплектуючих частин. Крім того, ані Тендерна документація, ані проект Договору не містять конкретних дат поставок предмета закупівлі до кінцевих користувачів/набувачів, переліку цих кінцевих набувачів та строків введення в експлуатацію. Також, відсутня інформація про ступінь готовності приміщень під установку обладнання, про наявність та кваліфікацію передбачуваного для роботи з обладнанням персоналу, а також технічне оснащення приміщень кінцевих користувачів/набувачів. За таких умов, на етапі участі у процедурі закупівлі, потенційний постачальник не зможе належним чином розрахувати свої витрати, зокрема на транспортні та логістичні послуги, що у подальшому призведе до необґрунтованих витрат. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи все вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог та задля розширення коло учасників процедури закупівлі, підвищення вільної конкуренції серед учасників, нівелювання можливої корупційної складової, закупівлі високоякісних та функціональних систем лінійного прискорювача та забезпечення максимально ефективного використання державних коштів, просимо Вас внести відповідні зміни до Тендерної документації. Всі запропоновані зміни не вплинуть на призначення предмету закупівлі та не обмежать сферу його застосування. Навпаки, зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, що в свою чергу забезпечить максимально ефективне використання бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! 1. Тендерна документація, включно з медико-технічними вимогами до предмета закупівлі, сформована з дотриманням чинного законодавства України і не містить дискримінаційних вимог, які можуть обмежити конкуренцію. Пункт п. 2.13 Додатку 1 до Тендерної документації містить вимогу «Максимальний розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см». Тобто, максимальний розмір поля опромінення може бути 28 х 36 см і більше, мінімальний розмір поля – не обмежений. Запропонована Вами редакція вимоги є некоректною. У випадку викладення вимоги в редакції, яку Ви пропонуєте «розмір поля опромінення - не менше 28 х 36 см», пропозиції учасників, які пропонують обладнання з розміром поля опромінення від 0,5 х 0,5 см до 40 х 40 см, мають бути відхиленні через невідповідність, так як обладнання, що пропонується, забезпечує розмір поля 0,5 х 0,5 см, що не відповідає вимозі «розмір поля опромінення – не менше 28х36 см». 2. Твердження, що в сукупності встановлені медико-технічні вимоги до предмета закупівлі відповідає продукція лише одного виробника, є хибним і таким, що не відповідає дійсності, оскільки технічні вимоги даної закупівлі сформовані таким чином, щоб даним вимогам відповідало обладнання щонайменше 3 виробників. 3. Строки введення в експлуатацію залежать від готовності приміщення третьої сторони – кінцевого користувача. Враховуючи, що кінцевими набувачами будуть 15 закладів охорони здоров’я, стан готовності приміщень яких є різним на даний момент, Замовником не можуть бути передбачені на даному етапі строки введення в експлуатацію. 4. Тендерною документацією передбачено, що дата поставки перших 5 лінійних прискорювачів є 15.12.2023, наступних 10 – 31.05.2024. За таких умов, на етапі участі у процедурі закупівлі, потенційний постачальник повинен належним чином розрахувати свої витрати з урахуванням всіх ризиків. 5. Замовником сформована тендерна документація з дотриманням ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та закупівельного законодавства в цілому. Тому відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Процедуру закупівлі оголошено 24 травня 2023 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07 червня 2023 року 10:00. При цьому, відповідно п. 7 розділу І Розділу Тендерної документації, учаснику-нерезиденту необхідно подавати свою тендерну пропозицію з обов’язковим перекладом українською мовою. Тому, учасник-нерезидент потребує значно більше часу на підготовку документів тендерної пропозиції, зокрема на переклад документів, у зв’язку з чим, доцільним в даному випадку є продовження строку на подання тендерних пропозицій.

Номер: bcdbfc96cd174b4d9fe00c6173c46f38
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b3
Назва: Процедуру закупівлі оголошено 24 травня 2023 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07 червня 2023 року 10:00. При цьому, відповідно п. 7 розділу І Розділу Тендерної документації, учаснику-нерезиденту необхідно подавати свою тендерну пропозицію з обов’язковим перекладом українською мовою. Тому, учасник-нерезидент потребує значно більше часу на підготовку документів тендерної пропозиції, зокрема на переклад документів, у зв’язку з чим, доцільним в даному випадку є продовження строку на подання тендерних пропозицій.
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного! Уважно ознайомившись із умовами даної процедури закупівлі, зокрема зі строками її проведення, вимушені звернутись до Вас із наступною вимогою. Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Статтею 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (ч. 2 ст. 5 Закону). Разом з цим, умови даної процедури закупівлі не відповідають принципам здійснення публічних закупівель, оскільки, зокрема через стислі строки проведення учасник-нерезидент не зможе належним чином ознайомитись та підготувати всю необхідну документацію, що ставить його у нерівні умови у порівнянні з учасником-резидентом. Процедуру закупівлі оголошено 24 травня 2023 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07 червня 2023 року 10:00. При цьому, відповідно п. 7 розділу І Розділу Тендерної документації, учаснику-нерезиденту необхідно подавати свою тендерну пропозицію з обов’язковим перекладом українською мовою. Тому, учасник-нерезидент потребує значно більше часу на підготовку документів тендерної пропозиції, зокрема на переклад документів, у зв’язку з чим, доцільним в даному випадку є продовження строку на подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, Особливості не визначають граничного строку на подання тендерних пропозицій, встановлений семиденний строк з дня оприлюднення тендерної документації є мінімальним та може бути продовжений Замовником. Враховуючи вищезазначене, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель та допущення до участі учасників нерезидентів на рівних умовах з резидентами, просимо Вас продовжити строк для подання тендерних пропозицій до 19.06.2023.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Строки подання тендерних пропозицій замовником встановлені самостійно з дотриманням чинного законодавства України і враховуючи строки, необхідні учасникам для постачання обладнання. Тому строки подання тендерних пропозицій не будуть змінюватися. Інформуємо, що згідно з пунктом 25 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація оприлюднюється в електронній системі закупівель Prozorro не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При оприлюдненні даної закупівлі на подачу пропозицій встановлено 14 днів, що відповідає вимогам законодавства. Просимо взяти до уваги, що поточна закупівля проводиться у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, а отже строки поставки є стислими та вкрай важливими, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

reminder

Номер: 65c6b2cdf1c7438bbdc8338e1e9b0717
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-015025-a.b2
Назва: reminder
Вимога:
We kindly ask you to speed-up your acceptance. As doctor I may say: it is good machine.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Дякуємо за зацікавленість до закупівельних процедур ДП "Медзакупівлі України". Повідомляємо, що відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює кваліфікацію тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації лише після проведення аукціону та автоматичного визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На даному етапі (прийому пропозицій) замовник не має права здійснювати оцінку тендерних пропозицій учасників. Порядок подачі пропозицій описаний в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (файл «ТД (Інструкція)»). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в Додатку 1 до тендерної документації. Учасник самостійно визначає відповідність своєї пропозиції вимогам замовника та приймає рішення щодо участі у процедурі закупівлі. Good afternoon, dear Participant! Thank you for your interest in the procurement procedures of the State Enterprise "Medical Procurement of Ukraine". We would like to inform you that in accordance with Article 29 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the Buyer qualifies the tender proposal of the participant for compliance with the requirements of the tender documentation only after the auction and automatic determination of the most economically favorable proposal. At this stage (receipt of tender proposals), the Buyer is not entitled to evaluate the bids of the participants. The procedure for submitting proposals is described in the Instructions for Preparation of a Tender Proposal (file "TD (Instructions)"). The technical, qualitative and quantitative characteristics of the subject of procurement are contained in Annex 1 to the tender documentation. The Participant shall independently determine the compliance of its proposal with the requirements of the Buyer and make a decision on participation in the procurement procedure.
Статус вимоги: Відхилено