• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Дільниче, с. Гребеники, с. Михайлівка, с. Підлісне, с. Новомиколаївка, с. Новопавлівка, с. Троїцьке Миколаївського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:71250000-5-Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Торги відмінено

793 935.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 939.36 UAH
Період оскарження: 23.05.2023 09:17 - 28.05.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Номер: ca3606342ddf4a279d8b02d5d8633f6a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-23-001087-a.b1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Скарга:
Виконавчим комітетом Новоодеської міської ради 23.05.2023р. оголошено закупівлю послуг: «Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Дільниче, с. Гребеники, с. Михайлівка, с. Підлісне, с. Новомиколаївка, с. Новопавлівка, с. Троїцьке Миколаївського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:71250000-5-Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)». Нами, ТОВ «Миколаївській земельно-кадастровий інститут» подано заявку на участь у відкритих торгах з особливостями щодо предмету закупівлі та запропоновано виконати вищезазначені роботи за 742 060,64 грн. При підготовці пропозиції нами проведено повний аналіз предмету закупівлі та тендерної документації з усіма додатками та підготовлено пропозицію враховуючи всі вимоги замовника закупівлі. Перш за все ми звернули увагу на додаток 5 до Тендерної документації, а саме: ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно цього додатку учасники процедури закупівлі повинні надати довідку, датовану не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у володінні/користуванні Учасника матеріально-технічної бази та обладнання, яке необхідне для надання послуг передбачених предметом закупівлі та для підтвердження наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій, зазначених в довідці, учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (договір купівлі-продажу, накладна на поставку, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, договір лізингу, договір про надання послуг тощо). Згідно цих вимог нами було надано Довідку про наявність обладнання та документи які підтверджують наявність та легальність отримання цього майна, а саме Договори оренди обладнання, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні. Проаналізувавши пропозицію ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ", нами встановлено, що цей учасник надав Довідку про наявність майна та матеріально-технічної бази, де зазначив що більшість техніки в них власна. Проте, ПРИВАТНЕ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМПРОЕКТ" не надало жодного документу на підтвердження набуття права власності чи права користування цим майном, як це вимагає додаток 5 до Тендерної документації. Серед наданого ними пакету документів наявна лише копія аркуша з Інвентаризаційної книги обліку основних засобів датована з 03.01.2023 по 31.12.2023, в якій зазначено перелік власного майна (ноутбуків, комп’ютерів, принтерів, плотеру та інше), набутого в різний період з 2018 по 2021 рік. Проте, вищезазначений документ є внутрішнім документом самого підприємства та не породжує право власності чи право користування майном, а отже не може буди документом який би підтвердив наявність обладнання чи законність його придбання/користування підприємством. Також, ознайомившись зі статутом ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ" нами встановлено, що статутний капітал підприємства складає 2500 грн., тобто жодного рухомого чи нерухомого майна (обладнання) не вносилось в статутний фонд підприємства на етапі створення. Ознайомившись з наданим ПРИВАТНИМ ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗЕМПРОЕКТ" проектом договору (додаток 4 до тендерної документації) встановлено, що він взагалі не заповнений, не надано розрахунку вартості робіт згідно кошторису, що є додатком до договору, також відсутні підпис та печатка керівника підприємства, проте чомусь він підписаний інженером-землевпорядником Святина А..В., згідно наказу №02/03к від 02.03.2021 цьому спеціалісту надано право підпису виключно документів тендерної пропозиції процедури закупівлі, а не договорів зобов’язального характеру, що є повноваженням виключно керівника підприємства, що на нашу думку є грубим порушенням чинного законодавства. Також, відповідно до додатку 5 до Тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати довідку встановленого зразка, яка наявна в нашій пропозиції, а саме: № з/п ПІБ Посада Ступінь освіти, спеціальність за дипломом Стаж роботи Серія та номер Кваліфікаційного сертифікату інженера-землевпорядника Проте, серед наданого пакету документів до пропозиції ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ", вищевказана довідка відсутня. Звертаємо увагу, що згідно пункту 37 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно пункту 43 цієї Постанови, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проаналізувавши цей пункт можемо зробити висновок, що у разі виявлення будь-якої невідповідності в інформації поданій учасниками процедури закупівлі замовник повинен про це повідомити учасника закупівлі та надати строк для усунення цих невідповідностей. Необхідно звернути увагу не те, що в нашому випадку в учасника процедури закупівлі, ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ", наявний факт не просто не відповідності в поданих даних, а неподання документів які вимагалися тендерною документацією. Проте, чомусь незважаючи на це Виконавчим комітетом Новоодеської міської ради взагалі не проведено аналіз пропозиції учасника, не встановлено всіх недоліків які були виявлені нами під час ознайомлення з пропозицією ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ" та оголошено їх переможцем, що порушує порядок проведення закупівлі. Окремої уваги заслуговує їх Лист - обґрунтування аномально низької ціни щодо оцінки вартості робіт по предмету закупівлі: Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів с. Дільниче, с. Гребеники, с. Михайлівка, с. Підлісне, с. Новомиколаївка, с. Новопавлівка, с. Троїцьке Миколаївського району Миколаївської області (код ДК 021:2015:71250000-5-Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги). Як обґрунтування аномально низької ціни щодо оцінки вартості робіт Ними надано Договір про закупівлю послуг № 43-23 від 07.03.2023, укладений між ними та Виконавчим комітетом Роменської міської ради Сумської області. Проте, з наявного вбачається, що послуги за цим договором не виконані в повному обсязі, серед наданих документів відсутній Акт приймання та здачі робіт до договору. Також, відсутнє підтвердження внесення відомостей про нормативну грошову оцінку земель населених пунктів до Державного земельного кадастру України. Щодо строків виконання робіт, так з моменту украдення договору до моменту затвердження нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (Рішення сесії Роменської міської ради Сумської області від 26.04.2023р.) пройшло понад 50 календарних днів, і це без врахування строків на внесення оцінки до Державного земельного кадастру України, що ставить під сумнів можливість виконання робіт по предмету закупівлі в місячний термін, згідно з вимогами закупівлі. Також, додатком до Лист - обґрунтування є Кошторис на проведення нормативної грошової оцінки земель. Раніше вказаний документ не відповідає вимогам до форми та змісту кошторису наявного в Додатку 4 до тендерної документації, перш за все відсутнє як обґрунтування так і сам розрахунок вартості робіт. Враховуючи це, вважаємо наданий Лист - обґрунтування аномально низької ціни недостатньо обгрунтованим. На всі ці досить значні недоліки, неповноту тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ" та невідповідність її тендерній документації, чомусь Виконавчий комітет Новоодеської міської ради не звернув увагу, що порушило наші права, як належного учасника закупівлі послуг, який виконав всі вимоги замовника послуг відповідно до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, вважаємо подану пропозицію ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ" такою яка не відповідає вимогам тендерної документації, а отже рішення Виконавчого комітету Новоодеської міської ради щодо вибору їх переможцем закупівлі послуг, таким що порушує наші права на рівні умови участі в закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Враховуючи це просимо скасувати рішення Виконавчого комітету Новоодеської міської ради щодо визначення переможця закупівлі, визнати пропозицію ПРИВАТНОГО ЕКСПЕРТНО-ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕМПРОЕКТ" такою що не відповідає умовам закупівлі та на підставі цього перейти до розгляду пропозиції ТОВ «Миколаївській земельно-кадастровий інститут».
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.06.2023 18:40
Автор: ТОВ Миколаївський земельно - кадастровий інститут, Сандольська Олена Євгенівна +380955175248 sandolska@ukr.net